(ALE NAJPIERW WIAD OD AUTORKI😈😈😈😈 wielkie sory za n obecność ale serio mi się n chce tego pisać😔 jestem leniem lol, generalneee to małe info przypominające jakie postacie się poprzednio pojawiły :DD 1 3 psy Cleo,kalo,Felix tak jak mówiłam puki co spotted się naj dogaduję chyba z felix'emmmmm... A najgorzej z Cleo ale pomijając psy najlepiej jest z unakitem-wyaokim servalem *hot lol* ma on siost4 opal tagrze servala ALEEE czarnego *nyger* *SORRYYYY*
*To n moje postacie* występuje tu tagrze szczur -rar i lis- lizzy + lizzy ma siostrę na ogonie... Więża.... Taaaaaa... To n ja projektowałam tą postać :v)Kaszlała.. patrzyła na swoje łapy których z pewnością nie widzieli innych, lekko oblepione czarnym płynem którego jeszcze nigdy nie widziała.
-HAH, i coo?! Teraz będzie ryczeć patrzcie na nią!!-
Grupa uczniów śmiała się z tyłu. Tak płakała, nie słyszalnie i prawie nie widocznie, gdyby oni to zobaczyli było by po niej. Jeszcze bardziej by ją gnębili. Za to teraz szczękała zębami złości i rozpaczy, a tagrze z strachu, nie miała pojęcia, co to jest? Jej łzy tagrze przybrały kolor mętnego czarnego i powoli zaczynała zauważać jagby dziwne żyły bądź linie rozpoczynające się od jej łap.
Wcześniej zdarzało się jej kaszleć tym czarnym pseudo śluzem. Nigdy lecz jej łzy nie wyglądały w ten sposób ani tagrze łapy, usłyszała za sobą warknięcie, nastawiła uszu i najerzyła lekko sierść na karku oczekując dalszego planu wydarzeń.
-I co dalej? Chcecie by co w końcu, zaczeła się na was drzeć??- idioci.
Usłyszała za sobą bardzo dobrze znajomy głos, Rar.
Panicznie próbowała uspokoić się ale słabo jej to wychodziło, on nie mógł zobaczyć tego jak w tej chwili prezentowała się jej postać...
Lecz... Usłyszała jeszcze jeden głos
-spiepszać mi stąd!-
Widziała bardzo dobrze czyi to głos i odrazu uspokoiła swój drzący oddech
Unakit.( Wulgarny ) (XDD)
Zobaczyła jak czarne splontaniny liń cofają się aż do końca znikły
Usłyszała tupot łap i spojrzała na servala,z szczurem u łap, z tyłu siedziała jeszcze Cleo.
- nie wiedziałam że asz tak cię gnębią...- cicho powiedziała suczka
- już zawsze będe cię bronić- szczekneła. Kotka pomyślała że to zabrzmiało nieco dziecinnie ale zignorowała to.*
-felix.... Ale teraz szczerze.- szła wraz z felixem na patrol, mentor oddalił się gdyż wyczuł dziwny inny zapach i chciał zlokalizować go sam
-Czy jesteś gejem?- miałkneła
-Co-
-no ja się pytam,czy jesteś gejem? Unakit wygląda mi na twojego chłopaka.-
-wtf nie jestem gejem-
-Ale masz być szczery-
-Ale ja nie jestem gejem.-
Ale Felix ty jesteś ge-
-kurwa nie jestem gejem!-
Z satysfakcją patrzyła na zezłoszczoną
Twarz Felixa, nagle rozległ się szelest, kotka otworzyła pysk by lepiej poczuć zapach niezyndyfikowane zwierzę w krzakach. Wiedziała że to zwierzyna którą zaraz będzie z dumą niosła w pysku ale.... Chciała się popisać... ( 😈 )
-patrz! Potrafię łapać myszy bez skradania się!- Felix patrzył na nią z politowaniem ale tagrze z ciekawością.
Wpatrzyła się w lekko poruszające się krzaki, były na długość lisa od niej i jej towarzysza, bez trudu tam doskoczy. Sprężyła tylnie łapy w ugięciu, przykucneła, skuliła wzrok lekko pod bluszcz zwisający na gałęzi nad krzewem którego liście poruszały się nie naturalnie. Skoczyła, jej łapy oderwały się od ziemi bardzo ciężko i silnie... Aż za silnie, zamiast polecieć ciotkę niżej pod siłą skoku spotted z wrzaskiem wleciała w kłębiący się bluszcz.
-BHAHAHQHAHAH.- Felix patrzący na spotted zaczął tarzać się że śmiechu.
-NIE RŻYJ TAK TYLKO MI POMÓŻ- wiła się jeszcze bardziej się plątając w sznury zielonej rośliny.
-CHCIAŁA BYŚ HAHHAHAHAHH- Powiedział przez śmiech Felix i zaczą pełzać i rolować się z radości jaką mu sprawiała wkurwiona spotted ( 💗 milutko )
Kotka uśmiechneła się i dla sensacji zaczeła jeszcze bardziej zaplątywać się w wiszące gałęzie giętkiej rośliny. Nie wyszło jej to na dobre....
-bruh- otrząsnęła się spotted po spadnięciu i zerwaniu bluszczu.
- A TERAZ LEPIEJ UCIEKAJ!- wrzasneła do Felixa i zaczeła go gonić.Nawet nie wiecie jak bardzo mi się nie chce
Rzeście się na czekali na ten rozdział XDD a taki krótki ༎ຶ‿༎ຶ przeżyjecie
Chce ożywić trochę tą książkę więc może za nie długo będą nowe rozdziały :')) a teraz BYE ! ( piszę to o 2 w nocy polecam )
CZYTASZ
Spotted story
Randomjest to historia mojej oc "spotted" nie, nie są to "wojownicy" tylko taka nie znana seria "Łapkowie" nazwa nie winna a treść czasami przerażająca i ostrzeżenia zawarte w treści książki ⚠️TWBLOODTW⚠️⚠️TWFIRETW⚠️⚠️DEATH⚠️⚠️TW13+TW⚠️