Yazar ağzından
Y/n yetimhanede 6 hafta geçirmişti rezalet bir 6 hafta Tom'u özlemişti hemde oldukça ama elinden bir şey gelmiyordu..
Tom:
6 haftanın ardından hiçbişey olmamış gibiydi acı çekiyordu hemde oldukça
Yn'yi almak için yetimhaneye doğru yol aldı fakat yn orada değildi, yetimhane koridorlarında koşturuyordu Tom çaresizce en sonunda soluğu müdirenin önünde aldıTom:nerde o?! Onu istiyorum sadece onu!
Lorraine:başka biri onu evlat edindi bay Riddle üzgünüm...
Hızla çıktı oradan oturdu bir banka sigarasını yaktı ve etrafa bakındı
Tom;ağzımı sabunla yıkamalıyım...
Yn (birkaç hafta sonra)
Yeni bir ev yeni bir hayat lüks ve sade bir evdeydim bana bir oda vermişlerdi her sabah yapmam gereken onca şey vardı Tom'u özledm ama artık bir önemi yoktu hayatıma döndüm Burada benimle yaşır bir çocuk vardı yan odamda kalıyordu oldukça kibar ve yakışıklıydı ismi Brendon idi, akşama doğru Brendon yanıma geldi.
B:alıştın mı? Birkaç hafta oldu ama bence alıştın.
"Evet alıştım sayende"
Brendon hafifçe gülümsedi ve yatağın ucundayken yanıma geldi gözlerime bakıyordu yavaşça dudaklarına baktım onunda benden bir farkı yoktu bir süre sonra üzerime çıktı ve öpüşmeye başladık ilk defa karşılıklı sevgiyi hissediyordum tom'un asla göstermediği sevgiyi, soydu bedenimi narince sanki bir inciyimişim gibi o gün yere düşen son şey tom'un bana aldığı tişörttü bizim yaptiğımız ise tutku ile sevişmekten başka birşey değildi.
Yasıyorum arkadassahlar ölmedim merak etmeyin
Yeni bölüm için 20 vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My daddy and me 🪷🎀
Fanfiction*kucağını işaret etti* Tom:buraya gel! "sen benim üvey babamsın.. " Tom:baban uslu bir kız olmanı istiyor buraya gel şimdi!