╔═*.·:·.✧ ✦ ✧.·:·.*═╗
23/01/29
Reggel 7. Előbb fent vagyok mint Jungkook bár ezt már tudtam. Tegnap nem tudom mit csinált és hogy mi történt vele de nagyon rossz volt úgy látni. Még este az ablakban egy kis üvegcsét találtam de arra semmi nem volt írva, csak annyit tudok hogy kicseszettül büdös volt. Amint fel fog kellni Jungkook meg kell tőle kérdeznem mi volt ez, viszont még nem mászhatok ki mert akkor én kellteném fel.
Kb 1 óra telhetett el amikor is mocorogni kezdett, mire én felé kaptam fejemet. Kicsit megdörzsölgette a szemeit majd ki is nyitotta azokat. Látszódott rajta hogy meglepődött és egy kicsit meg is ijedt majd egyből ki is ugrott az ágyból és ment volna.
-Jungkook, beszéljük meg.- fogtam kezére hogy visszatartsam
-Nem kell ezen semmit sem megbeszélni.- mondta majd kirántotta a kezét
-Én tegnap mindent megtettem amit tudtam és te még csak annyit sem teszel hogy megmagyarázod???- kérdeztem mire visszafordult
Lesütötte a szemeit majd megrázta a fejét és elment.
Forrtam a dühtől. Tegnap nem hiába maradtam fent vele hogy nehogy valami baja legyen. Ha én nem vagyok akkor ő már valószínű rég halott lenne!!!!! Ekkora egy kicseszett idiótát mint ő!!
Idegesen kelltem ki az ágyból aminek Jungkook illata volt, ez miatt pedig mégjobban felcsesztem magam. Úgy ahogy volt az ágy ott hagytam majd a fürdőbe mentem elvégezni a dolgom. Magamra kaptam egy fekete pulcsit és egy sima szürke melegítő nadrágot majd elindultam az iskolába.
Amint odaértem az osztályteremhez megláttam amint Jungkook a legutolsó padban gubbaszt lehajtott fejjel és egy papírra firkál, bár ez miért is érdekel engem?? Körbenéztem hogy hol van hely amikor is Lia? Asszem így hívják majd kiesett a padból úgy integetett felém. Egyből megindultam majd le is ültem mellé. Nem beszélgettünk sokat mert egyből be is jött a tanár ezért kussban kell lenni.
Lia amúgy nagyon szép lány. Aranyos pofija van és még smink se kell neki. A fekete haja csak úgy leomlik a fehér inggel borított vállára.. csodálatos. Én is szeretnék ilyen szép lenni. Irigy vagyok.
Elég hamar kicsöngettek óráról, mi pedig Liával közösen lépdeltünk ki a teremből.
-Nincs kedved eljönni suli után kávézni vagy ilyenek? Persze ha csak nem veszed tolakodásnak.- mondja mire én egyből felvirulok
Nem tudom mi van velem. Őrületbe kerget. A meleg énem most a sarokba bújkál valahol.
-Persze hogy van kedvem! Akkor utolsó óra után tali az iskola elött?- kérdezem mire ő bólint
Elköszönünk egymástól, hisz a nap folyamán nem lesz több közös óránk együtt. Úgy vigyorogva mint egy tejbetök elindulok a következő órámra ami töri, és ott másik teremben vagyunk. Amint beérek az osztályba tudatosul bennem hogy már mindenki bent van, kivéve engem és csak egy szabad hely van... Jungkook mellett.
A szerencse ma is velem van.
Odavánszorgok mellé, kevésbé jó kedvel majd le huppanok mire felkapja a fejét. Sokáig bámul majd halkan megszólal.
-Figyelj, gondolkodtam és ha suli után nincs dolgod akkor megbeszélhetnénk a tegnap történteket.- mondja mire én szemet forgatok
Ne hogy már elvárja hogy a ma reggeli után én beszélgetni fogok vele!
-Bocs, de programom van.- mondtam mire ő bólintott egyet, majd egy szomorú sóhajt hallatott
Lehet hogy egy ici picit megsajnáltam! De csak egy nagyon picit! Viszont nem kezdek vele semmi. Tanuljon a hibáiból!
Ma különösen hamar leteltek az órák így mosolyogva mentem ki az iskola elé hogy elmehessek kávézni Liával. A lányt hamar kiszúrtam, majd amikor odaértem magamhoz is öleltem. Olyan jó illata van. El indultunk a kis kávézóhoz amit Lia ajánlott. Kevesen voltak a helyen így egy szélre eső boxba ültünk be majd rendeltünk is.
-Öhm figyelj el kell mondjak valamit..- kezd bele egy 10 perc után
-Mond nyugodtan.- mosolygok rá
-Hát csak annyi hogy nagyon megkedveltelek.- hajta le a fejét
-Tényleg??- nézek rá mire ő bólint piros fejjel. Istenem de cuki!- Hát képzeld te is bejössz nekem.
-Most ugye viccelsz velem?- kérdezi mire én rázni kezdem a fejem
-Nem, nem viccelek!- mosolygok
Eszméletlen boldog vagyok. Bár még nem szeretném megkérdezni hogy lenne e a barátnőm. Azt még túl korainak tartanám de majd lassacskán lehetséges.
Tovább beszélgetünk amikor is csippant a telefonom. Elnézést kértem Liától majd megnéztem.
Jungkook
Tae gyere vissza a koliba, kérlek.Taehyung
Most nem tudok.Jungkook
Kérlek! Szükségem van rád!Taehyung
Épp randim van. Kösz hogy elcseszni próbálod épp!Jungkook
Sajnálom. Nekem csak szükségem van valakire akire számíthatok. Sajnálom nem akartam elrontani a randid.Taehyung
Mi a baj?Jungkook
Hagyjuk, semmiség. További jó szórakozást. Remélem összejön a randi!Taehyung
Jungkook mond el mi a baj!Taehyung
Indulok.╚═*.·:·.✧ ✦ ✧.·:·.*═╝
Na vajon mi történhetett?💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Zene szerelem • Taekook
Fiksi Penggemar"Nem hittem a szerelemben, ahogy abban sem hogy szerethetek mást a zenén kívűl." [*~~*] Taekook Taehyung bottom Jungkook top