bu ship imkansiz degilmis aga

145 18 71
                                    

satoru telefonu kapatip iki saattir yattigi yatagindan kalkti. tedirgin adimalarla ve icinden suguru olmamasi icin dua ederek kapiyi acti.

kapinin onunde suguru olmasini bekliyordu ama yemeksepeti kuryesini gorunce sasirdi.

"gojo satoru siz misiniz? iki buyuk boy pizza ve bir litre kola siparisiniz var."

gojo kuryeye pizza ne alaka der gibi bakti. "evet benim? ama pizza siparis etmemistim?" kasini kaldirarak kuryeye bakti.

kurye sinirle satoruya bakti. "pizzanin parasi zaten odenmis ve adreste burasi beyefendi. beles pizza iste yiyin ne sikayet ediyorsunuz anasini satayim? zaten gecenin ucunde siparis getirmisim geri mi gotureyim? bende biraz anlayis istiyorum. biktim isimden biktim."

satoru adamin yakinmalarini daha fazla dinlememek icin ozur dileyip adami postaladi.

pizzayi alip salondaki masaya birakti ve suguruya mesaj atmak icin odasina geri gitti.

ama odasina gidemeden zil tekrar caldi. satoru bu sefer suguru olduguna emindi. cunku bu saatte o ve yemek sepeti kuryesi disinda kimsenin evine gelecegini sanmiyordu.

kapi daha hizli calininca kosarak kapinin yanina gitti ve kapiyi acti. ve evet tas gibi crushi karsisindaydi.

"naber satoru. anani sikicem uyu artik."

satoru birden olan seylerle ne oldugunu kavrayamadigi icin bos bos suguruya bakti.

suguru onun yanindan gecip salondaki masaya birakilmis pizzaya bakti. "kurye nasil benden once gelmis amina koyayim." diye mirildandi.

"sen mi siparis etmistin lan? hic gerek yoktu evde yemek vardi zaten." saskinligini bi kenara birakip sugurunun yanina yurudu.

suguru gulumseyip, "evde pizza yoktur sonucta, bende siparis ettim yeriz diye. ne guzel iste." dedi.

"iyi o zaman yuru git murfaktan ketcap ve mayonez getir bunun icindekiler yetmez." eliyle suguruya git hadi isareti yapti.

"kovulduk simdide vah halimize. misafire boyle davranilmaz yalniz." suguru boyle demesine ragmen satorunun dedigi gibi ketcap ve mayonezi almak icin mutfaga gitti.

"boyle diyosun ama hanimcilikta on numarasin aga." diyerek guldu satoru. ayni zamanda da televizyondan rastgele bi film acti.

sugurunun kahkaha sesi salona kadar yankilandi. "hanimim sen misin yani?"

"baska kim olcakti? aldatiyon mu beni yoksa? aglarim bak." sahte bir sekilde burnunu cekti ve yere oturdu.

o sirada elinde ketcap ve mayonezle suguru geldi. ketcap ve mayonezi masaya koyup tam satorunun haliya oturdugu yerin hizasinda koltuga oturdu.

"senin gibi birini nasi aldatayim?"

satoru kahkahayi basti. "tamam lan tamam yeter olucem simdi." suguruda bunun ustune guldu.

film baslayinca suguru full dikkat filmi izlerken satoru ara sira ona kacamak bakislar atiyordu.

aslinda satoru kacamak bakislar attigini saniyordu. suguru bunun gayet farkindaydi ama caktirmiyordu.

film devam ettikce satoru sikilmaya basladi. film cok dikkatini cekmiyordu. daha cok arkasindaki koltukta oturan cocuk dikkatini cekiyordu.

birden kosarak odadan cikti.

suguru arkasindan bakakaldi. "noldu lan? iyi misin?"

"iyiyim ben. sadece aklima bisey geldi bekle iki dakika." diye bagirdi satoru.

suguru cokta ustune dusmedi bu konunun. her zamanki satoruydu iste. kafasina birsey esmisti ve yapiyordu.

yaklasik bes dakika sonra satoru yine kosarak odaya girdi. fakat bu sefer elinde cikartmalar vardi.

"bunlari nerden buldun oglum?"

"kardesimin cekmesindeydi de. ordan aldim. hoslandigi cocukla disari ciktiklarinda hoslandigi cocuk bunlari sevimli buldugu icin almis. kullanmiyodu bende aldim geldim."

suguru bos bos bakti. "iyide niye aldin? napicaz bunlari?"

satoru cikartma paketini sugurunun gozunun onune getirdi. "anlamadin mi!! birbirimizin yuzune yapistiricaz. boylece couple olucaz." satoru gulumsedi.

suguru onun bu heveslenmis haline guldu. "iyi yapalim o zaman." goz ucuyla cikartma paketine bakti. hepsi yildiz cikartmasiydi.

satoru bir tane yildizi paketinden cikarip suguruya yaklasti.

"ben yapistirirdim senin yapmana gerek yoktu."

satoru surat asti. "birbirimize yapmazsak nasil couple olucaz?" dedi ve sugurunun yuzune daha cok yaklasip cikartmayi sugurunun yanagina yapistirdi.

yaklasik bes alti kere daha bunu yapti. en sonunda sugurunun yuzu yildiz cikartmalariyla kaplanmisti.

"tamam hadi simdi sira bende. yeter bana bu kadar yapistirman." satoru tamamdir anlaminda basini salladi.

suguru ona yaklasinca satoru sugurunun onun kizardigini gormemesi icin dua etti.

ayni satoru gibi suguruda cikartmalari satoruya yapistirdi.

"simdi bekle ben fotograf cekip instaya aticam." suguru soylensede eninde sonunda fotograf cektiler. satoruda hemen suguruyu etiketleyip hikayesine atti.

-
-

doktoruzamafakiriz;
benim gordugumu sizde goruyor musunuz😰

shibuyayisikim;
goruyorum.
gordugum anda bu ne dedim cidden amk

cekicigotunuzesokarim;
gojo basarmis mi lan
imkansiz degil miydi bu ship

odamdakiposter😻;
valla bende oyle saniyodum

kopeklerimlebenirahatbirakin;
benim cikartmalarimi
kullanmis amk
eve geliyim acisini cikarticam

odamdakiposter😻;
oha megumi onlar senin mi cok sekerler
sende boyle seyler varmiydi

kopeklerimlebenirahatbirakin;
evet vardi
sen sevdin diye almistim/

cekicigotunuzesokarim;
OHA MEGUMİ İTADORİYİ TERSLEMEDİ ASİK Mİ

kopeklerimlebenirahatbirakin;
ne alaka amk.

cekicigotunuzesokarim;
yui hayirli olsun aga

odamdakiposter;
tesekkurler agam bir gun
insallah olucak

kopeklerimlebenirahatbirakin;
siktirin gidin amk

doktoruzamafakiriz;
naz yapiyo ablasi
neyse gojo tebrikler askina
karsilik bulmussun

mavigozlucitir;
nr diyın amk
sugryz yaniemda yazamştoeum

doktoruzamafakiriz;
seninle yarin konusuruz
bu konuyu😉

-
selaammm

bolumu bi tik gec yazdim sanki😔

olsun en azindan uzun oldu😉🔥

nabersiiniziz😼

spotify premium alak mi -satosuguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin