Helloooi diğer kitabı siliyorum çünkü fikrim yok ve kitap çok saçma olmaya başladı yanlışlıkla başka kitaplardan alıntılar yapacaktım sonradan fark ettim yani siz bunu okurken ben onu silmişimdir neyse size iyi okumalar🍫
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Biz dört arkadaştık tabi bu olana kadar...
Ben Cevher ve size hayatımın değiştiği noktayı anlatmak istiyorum.Günümüz
Bugün okulun ilk günüydü artık liseye geçiyordum ve aklımda tek bir cümle vardı "umarım arkadaşlarımla aynı lisedeyimdir"Arkadaşlarıma sırf sürpriz olsun diye hepimiz hangi liseye gideceğini söylememiştik. Aslında bu birazcık sinir bozucu bir durum ama böyle sürprizleri severiz. umarım aynı lisedeyizdir.
Sabah erkenden kalktım ve üzerime gideceğim okulunun formasını giydim üzerine siyah bir hırka ve altına da siyah bir İspanyol paça bir pantolon giydim kurallar böyleydi pantolon siyah ve forma zorunlu sinir bozucu bir durum. Yine.
Çantamı bir defter telefonum ve kulaklığını koyduktan sonra okula doğru gitmeye başladım.Okula vardıktan sonra gözüm arkadaşlarımı aradı tekrar söylüyorum.umarım aynı lisedeyizdir.
O tanıdık sesi duymamla beraber arkana döndüm. Sargının sesi kulaklarımda yankılandı.
"CEVHER!!"
"SARGIN!!"
"KIZLAR!!"Bu son sesin nereden geldiğini anlamamıştım sonra o tanıdık simayı gördüm;Zambak.
Aslında hepimizin farklı bir kişiliği vardı. Nasıl oldu bilmiyorum ama arkadaş olduk işte.Sargın eğlenceli ve hareketli bir kız .Ben korumacı ve güçlüyüm boks dersleri alıyordum .Zambak ise akıllı ve çok güzel bir kızdı.Yani biz de güzeldik ama o bizden daha güzeldi tabii ve hepimizin ortak bir özelliği vardı; bağlanma duygusu.
Koşarak birbirimize sarıldık ve olayın durumunda bakıp gülmeye başladık benim tarzımız da buydu işte utanmazdık .hiçbir zaman .hiç kimseden.
Birbirimize sarıldıktan sonra biraz konuşmaya başladık.İçeri Zil çaldığında gözüm birisine takıldı.Telefonla konuşuyordu ve sinirli görünüyordu.
"Cevher orda mısın gelsene içeri"
"Pardon Sargın dalmışım ya"İçeri girdiğimde ilk ders matematikti işte benim şansım da bu olurdu zaten. Allah'tan Sargın ve Zambak ile aynı sınıftaydık. içim rahattı.
Son 5 dakika kalınca hoca bizi serbest bıraktı ben de kulaklığını takıp müzik dinledim.Sonra dışarda konuşurken gördüğüm çocuğu gördüm bizim sınıftaydı. Kumral saçları ve yeşil gözleriyle o kadar yakışıklı duruyorduki... Ah ne diyorum ben gene saçmalamaya başladım.
Zambaktan yeni bir mesaj*
Ulan iki saattir neden köşedeki çocuğu kesiyon lan aşık mı oldun yoksa sshjsjsjCevher;saçmalama istersen hele bismillah yeni geldik okula
Zambak;ok
Cehver;sen onu biryerlerine...
__________________________________&
Canlarım geri döndüm hemde yeni bir kitapla lütfen vote ve yorum atmayı unutmayın sınır koyuyorum canlar
Vote sınır:10 yorum sınır:5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Hançer
Mystery / Thriller3 arkadaş katili olan bir okula gelir ve baziların hayatları mahvolur bazilarıda hayatlarını kaybeder... Bu gizleme katılmak ister misiniz? Cevher Sargın Zambak ile gerçek katili bulabilir misiniz?