Hellooo yine ben, yeni bir bölümle geldim bu bölüm çok hoşunuza gidicek. (umarım)
bu bölümü yazarken bana yardım eden
HseyinKaKa teşekkürler canım arkadaşım seni seviyorummmm 🩷~taehyung' tan~
dudaklarımda hissettiğim sıcak nefesler ile araladım gözlerimi, jungkook' la burun buruna olduğumuzu görünce pişkince sırıttım. güneş, ay gibi tenine vuruyordu ve bu onu daha da güzel gösteriyordu. başımı hafifçe öne uzattım ve dudaklarına çok ama çok narin bir öpücük kondurdum.
bu yaptığımla huylanmış olmalı ki ağzını şapırdattı ve bana arkasını döndü, belinden yakaladım ve kendime doğru çektim. kalçası tam penisimin üstüne gelince sert bir soluk çektim içime. kafamı boyun girintisine gömdüm ve o güzel, mayhoş kokusunu içime çektim. çok güzel kokuyordu, yeni doğmuş bebek gibi ve bu kokusu beni benden alıyordu. nemlı dudaklarımı boynuna bastırdım ve geri çekildim. yorganı yavaşça üstümden kaldırdım ve yataktan kalkıp yorganı geri kapattım. ardından adımlarımı direkt banyuya yönlettim duşakabinin önüne geldiğimde kıyafetlerimden kurtuldum ve kendimi sıcak suya bıraktım.
**
duştan çıktığımda jeon' un pozisyon değiştirmeden aynı şekilde yattığını gördüm. uyuduğunu bildiğim için direkt burada giyinecektim. dolabımın yanına ilerledim ve şortla t-shirt aldım bu gün dışarı çıkmayacaktım.
bu yüzdende takım elbise gitmeme gerek yoktu. jeon' a son kez baktım ve ellerimi bornozumun iplerine götürdüm, bağladığım ipi çozdüm ve bornozu omuzlarımdan aşşağı sıyırdım ve baxer ımı elime aldım. jeon' a tekrar baktığımda ise yatakta dikilmiş faltaşı gibi açılan gözleriyle bana bakıyordu.
~jungkook' tan~
bileğimdeki ve başımdeki acıyla açtım gözlerimi, yattığım yer anlamsızca çok rahattı. gözlerimi birkaç kez daha kırpıştırarak ışığa alışmaya çalıştım gözlerim tam alışınca araladım ve etrafa bakınmaya başladım. siyahlarla kaplı bir odada çift kişilik bir yatakta tek yatıyordum. dirseklerimi yatağa yasladım ve doğruldum yattığım yerden ve etrafa tekrar bakınmaya başladım şok içinde.
kafamı çevirdiğim anda sağ çaprazımda üstü çıplak ve baxter giyen birini gördüm. bu görüntüyü görünce gözlerim faltaşı gibi açıldı, taehyung' du bu. tam o saniye uyumadan önce yaşadıklarım, yaşadıklarımız gözümün önünden bir film şeridi gibi geçip gitti. yanaklarım ısınmaya başlayınca yatağıniçine tekrar girdim ve siyah yorganı kafama kadar çektim.
onun kucağına atlamam yetmiyormuş gibi birde yatağında yatıyordum tanrım...
bir kıkırtı sesi işittim ardından ise konuşmaya başladımJ:ben o-odadan çıkayım sen giyin, g-giderim zaten ş-şimdi
dedim ve yorganı kafamdan çekim taehyung' un olduğu tarafa bakmadan kapıya yöneldim. kapının oraya geldiğim anda kapıyı açmaya çalıştım ama başaramadım
J:k-kapı neden kitli
diye sorduğumda adım sesleri kulaklarımı doldurdu,kapının önünde aval aval dikiliyordum sadece. arkamdan belime dolanan eller ile irkilmeden edemedim. omzumda ve kulağımın arkasında hissettiğim nenlı dokunuşlar beni kuş gibi çırpındırıyordu, bana dokunuşu ihtiras dolu değildi aksine yoğun bir merhamet duygusu barındırıyordu. beni belimden tamamen kavrayıp kendine doğru çevirdi
K:çok güzel kokuyorsun
dediğinde sertçe yutkundum. bir adım gerilemek istiyordum, çok yakındık fakat kapı buna engel oluyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lap dance / taekook +18
RomanceÜnlü dansçı jeon jungkook, jürilerin karşısına çıkacaktı fakat bilmediği bir şey vardı. jurilerden biri, takıntılı ünlü mafya lideri kim taehyung olacaktı semetae!! Ukekook!!