K:ama duş almamız lazım
J:sonra alırız çok yoruldum sevgilim
K: tamam uyu hadi bebeğim
dedi ve söylediğim gibi içimden çıkmadı bende bundan rahatsızlık duymadan uykuya daldım
--
Gözlerimi kırpıştırarak araladım ve etrafına bakınmaya başladım. Taehyung yanımda yoktu. yorganı üstümden kaldırıp, ayaklarımın yerle buluşmasını sağladım, ardından yavaş adımlar ile aynanın karşısına geçtim. cidden götümde acı vardı kahretsin. ayrıca kıyafetlerinde üstümdeydi hemen kapıya doğru ilerleyip koridordan merdivenlere yönelip aşağı indim.
Mutfaktan takırtılar geliyordu bu seferki konumum mutfak olduğunda kahvaltı hazırlayan bir taehyung ile karşılaştım. sırtı çok güzel duruyordu kafamı iki yana sallayıp düşüncelerinden sıyrıldım ve sessiz adımlarla taehyung'un karnına sarıldım.
K:güzelim, uyandın mı?
J:hım hımm
K:açsın değil mi?
J:hemde kurt gibi
Dediğimde kıkırtısı kulaklarıma ulaştı ve bu benimde gülmemi sağladı. Bu sırada aklıma bir soru geldi, hiç beklemeden sordum.
J:sevgilim
K:efendim birtanem
J:ben dans kursuna devam edebilir miyim veya edebilecek miyim?
K:istiyorsan neden olmasın, ama senin yorulmanı istemem bebeğim
J:istiyorum! Hem ben yorulmam ki
K:tamam ama istediğin zaman bırakabilirsin, bununda unutma sakın
Dedi ve arkasını dönüp hafif eğildi, bu hareketi syesinde yüzlerimiz aynı hizaya gelince öne atılıp dudaklarına bir öpücük kondurdum.
J:unutmam. Yarın gidebilir miyim?
K:gidebilirsin kahvaltımızı yapalım sonra hazırlanıp çıkarız
J:tamam
Dudağına bir kere daha öpüp masaya geçtim. Sandalyeyi çekip oturdum ve taehyung'u beklemeye başladım.
-
J:sonunda cidden kurt gibi acıktımm
Taehyung kıkırdadı ve elindeki kimhci yi nasaya koyup çaprazımdaki sandalyeye oturdu
K:hadi başla bakalım
Önümdeki tabağa birkaç birşey koydum ardından karnımı tıka basa doyurdum.
-
K:hadi bebeğim
J:tamam geldim!
Elimde telefonum ile hızla merdivenleri indim. Kapıyı kapatıp çıktım ve arabaya yaslanmış beni bekleyen taehyung'un yanına gittim.
J: çıtır götüreyim mi sen, çıtır
K:bunu benim söylemem gerekmiyor muydu?
J:söyle o zaman
K:hadi bin arabaya yavrum uçurayım seni
J:kıkıkıkı
J:tamam
Dedim ve beklemeden yan koltuğa oturdum. Taehyung'ta benim peşinden sürücü koltuğuna oturdu.
Birden bana doğru uzandı ve sağ tarafıma doğru eğilip kemeri tuttu bende fırsat bilerek yanağına bir öpücük kondurdum. Tam geri çekilecek ken yüzüne doğru eğildi ve dudağıma sert bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lap dance / taekook +18
RomansaÜnlü dansçı jeon jungkook, jürilerin karşısına çıkacaktı fakat bilmediği bir şey vardı. jurilerden biri, takıntılı ünlü mafya lideri kim taehyung olacaktı semetae!! Ukekook!!