Bölüm 4

23 1 0
                                    

Siz hiç tam hayatınızda her şey çok güzel gidiyor derken can alıcı bir yıkım yaşadınız mı ? Can evinden vurulup yıkık bir harabeye dönmek ne demek bilir misiniz? ben çok iyi bilirim bilmeyi de hiç istemezdim oysaki.

Her şey sonerle mutlu ve heyecanlı bir şekilde mesajlaşırken bir telefonla dünyam başıma yıkılmıştı oysa ki.

3 Gün önce

Sonerle mesajlaşmamın ardından elimde tuttuğum çay az daha döklülüyordu kasiyer olarak bildiğim soner doktor muydu? Ne yazacağımı düşünürken bir anda telefonum çalmaya başladı. Arayan kızımın Ana okulundaki öğretmeni ayşaegül hanımdı. İçime yerleşen korku ve endişeyle hemen telefonu cevapladım ."

"Alo Aslı hanım merhaba nasılsınız?"

"İyiyim ayşegül hanım siz nasılsınız bir sorun olmadı umarım Sıla nasıl?"

"Aslında ben'de sizi onun için aramıştım aslı hanım "

"Bir şey mi oldu sılaya diye telaşlı bir şekilde konuştum. Ayşegül hocanın sesi de endişeli geliyordu içimdeki endişe ve korku daha çok arttı. 

"Aslı hanım nasıl olur bilmiyorum nasıl söylenir emin değilim ama öne sakin olun sılanın bir anda burnu kanadı sonra da bilincini kaubetti biz de ambulansa haber ettik gelmesini bekliyoruz buraya gelseniz çok iyi olur.

duyduğum açıklamadan sonra beynimden vurulmuşa dönmüştüm benim minik bebek kokulu kızıma ne olmuştu böyle evden okula giderken çok heyecanlı ve neşeliydi ne olmuştu birden bire?.

"Hemen geliyorum ben gelene kadar kızım size emanet bir gelişme olursa beni arayın hemen diyerek konnuştum bir yandan da askılıktaki çantama uzanıyordum evden aceleyle çıkmıştım üstümde ne var ne yok bunun hakkında bir bilgim bile yoktu şuan tek düşündüğüm küçük bebeğimdi.

Oturduğumuz sitedeki oroparka hızlı bir şekilde varıp beyaz arabama varıp bindim arabamın şöför koltuğuna oturup hızlı bir şekilde çalıştırıp siteden çıkıp hastahaneye doğru yol aldım bir yandan da sitres içindeydim ya bebeğime bir şey olduysa diye içim içimi yiyordu aklıma kenanın gelmesiyle hemen yan koltuğa bıraktığım çantama uzandım.

Bir yandan araba sürüyordum bir yandan da sağ elimle yanımdaki çantadan telefonumu bulmaya çalışıyordum . Güç bela çantadan bulduğum telefonumu alıp kenanın ismine tıkladım.

Telefon ikinci çalıştan sonra açılmıştı kenanın "ALO" diye uyku mahrumu sesini duyunca ağlayarak konuşmaya başladım.

"Kenan kenan kızım sılama bir şey olmuş lütfen yetiş kalk bir şey yap diye ağlayarak kenana anlatıyordum hastahaneye varmama çok az bir yol kalmıştı.

"Sakin ol hayatım ve bana şimdi yeniden anlat neredesiniz geliyorum hemen. Kenana olanı biteni anlattıktan sonra devlet hastahanesine gittiğimizi söyledim .

Hastahanenin acil giriş yazan tabelasını görüp direk arabayı o tarafa sürdüm o sırada gelen ambulansı gördüm siren sesleri çok yüksekti içimdeki korku daha da çok artmıştı.Hızlıca arabadan inip ambulansa doğru koştum.

Paramediklerin biri ambulansın ön koltuğundan inip hızlı bir şekilde kapıları açtığında gözüm direk sedye de halsiz solmuş bir yüzle kumral saçları sedyeye yayılmış gözleri kapalı burnunda tamponla yatan minik bebeğimi gördüm ve o an ağzımdan bir feryat koptu.

"KIZIIIIIM SILAM NE OLDU SANA BEBEĞİMM."

Bağırışlarım hastahaneyi inletirken acilden dışarı çıkan hemşireler kızıma müdahale etmeye başladı o sırada da paramaedikleri olayı anlatıyordu.

" 2 ve ya 3 yaşlarında bir kız çocuğu baş dönmesi ile başlayıp arkadaşlarıyla kreşte oynarken bir anda burun kanamasıyla beraber bayılıp bilincini kaybetmiş şuan bilinci kapalı hiç bir yanıt alamıyoruz.

Bu ne demekti bilinci kapalı hiç bir yanıt alamıyoruz ne demekti? o sırada yanımıza gelen doktor aceleyle konuştu " Kırmızı alana alıyoruz hemen ! açın yolu acil hasta var hemen vereceğim tahlilleri yaptırın acilen sonuçları bana gönderin derhall.

Ve o an kalbim duracak gibi olmuştu ne olmuştu benim minik bebeğime sadece düşüp burnu kanamıştır dimi bebeğimin.

 "Doktor bey bebeğimin neyi var ben annesiyim lütfen bana söyleyin kötü bir şey mi var."

"Şu an net bit şey söyliyemeyiz hanımefendi şüphelendiğimiz bir kaç konu var onları da test sonuçları çıkınca anlayacağız şimdi düşerken başına aldığı darbeden dolayı bir hasar olup olmadığını teiy etmek içim mr çekilecek lütfen sakin kalıp güçlü olun . deyip yanımdan gitmişti. Acil kapısında tek başıma kalmıştım bir yandan hıçkıra hıçkıra ağlarken bir yandan da kızıma bir şey olmasın diye dua ediyordum.

"Aslııı aslı ne oldu sıla nasılmış. Kenan gelmişti.

Kendimi tutamayıp kenana sarılarak sarsıla sarsıla bağıra bağıra ağlamaya başladım . Benim küçük bebeğim orda yatıyor kenan iyi mi kötü mü hiç bir şey bilmiyorum elimden bir şey gelmiyor diye feryat ediyordum .

Kenanın beni tesellilerinden sonra yanımıza gelen doktorla kendimi toparladım?

"Aslı hanım sonuçlar çıktı sizinle şöyle bir odama geçelim lütfen ayakta konuşmayalım. içimi çok kötü bir korku sarmıştı hissediyordum kötü bir şey vardı kızım iyi değildi.

"Kötü bir şey mi var doktor bey ?" diye sordu kenan doktor kafasıyla yan taraftaki odayı kafasıyla işaret edip bize arkasını dönüp odaya doğru adımladı. Arkasından sarsak adımlarla ben ve Kenan da girdik.

Doktor bey koltuğuna oturup elindeki kağıtlara bir göz geçirip bana dönüp sorular sormaya başladı.

"Aslı hanım kızınızın son 1 haftada fark ettiğiniz değişiklikleri oldu mu? bunu sorunca düşündüm bazen bir anda halsizleşiyordu bazen de uyuyua kalıyordu .

"Bağzı zamanlar bir anda halsizleşiyordu, bazen de ansızın uyuya kalıyordu canının bir şey istemediğini söylüyordu. doktor bey her söylediğimi kağıda not edip aynı zamanda ciddiyetle beni dinliyorduç.

" Kusması ve ishali ve ya burun kanaması oldu mu bu hafta içinde." önce bir düşündüm 3 gün önce sonerle konuşmadan hemen sonra sıla bir anda kusmuştu ama yediği bir şey dokunmuştur diye düşündüğüm aklıma geldi.

"3 Gün önce kusmuştu, burun kanaması bugün okulda olmuş ilk defa." kötü bir şey mi var doktor bey lütfen söyleyin.

"Doktor bey bebeğimizin neyi var lütfen cevap verin bize diye söylendi kenan. o sırada doktor bey konuştu.

"Babası mısınız?" çok kez duyduğumuz bu soruya alışmıştık artık ben düşüncelere dalmışken kenan cevap verdi.

"Evet babası sayılırım artık sorumuza cevap verin sılamızın neyi var.

"Bu nasıl söylenir bilmiyorum ama üzgünüm ki küçük kızımıza "Akut Lösemi" teşhisi konuldu ." dudaklarımdan sadece bir tek kelime döküldü.

"Benim kızım daha çok küçük bunu kaldıramaz ki..." 

Kasiyer' TextingWhere stories live. Discover now