3.Bölüm "Yeni Evine Hoş Geldin''

72 9 1
                                    

Genç olan hala şoktaydı.Daha tanışalı bir kaç saat olan bir adamın arabasında hiç bilmediği bir yere gidiyordu.

Yolları izledi.Yol fazla uzundu.Bir kac dakika daha yolları gözetledikten sonra aklına gelen fikirle aydınlanma yaşarmışcasına tanımadığı bedene doğru çevirdi vücudunun üst bölgedisini ve konuşmaya başladı.

''Eve gitmem gerekiyor''

     Uzun bir sessizligin ardından cevap alamayınca kaşlarını çattı genc olan ve tekrar sordu.

''Heey!Evime gidip eşyalarımı toplamam gerekiyor.''

    Yine ses gelmedi.Artık sinirlenmiş olacakki çatık kaşlarıyla tam sesini yükselticekken dudaklarında bir parmak hissetmesiyle sustu.Tanımadığı beden sonunds konuşmaya başlamıştı.

''Ammada çok konustun ha.Biraz sakin olurmusun?Artık senin bir evin yok. Ben nereye gidersem sende oraya gidiceksin.Anlaşıldımı?''

     Genc olan sinirlenmişti.Ellerini uzun saçlarından geçirerek konustu.

''Öncelikle senin beni susturmaya hakkın yok.Ben sana ait degilim.İstediğimi yaparım sana sormayacağım.Ayrıca şuanda hayatımda ilk defa gördüğüm bir silüetin arabasında hiç bilmediğim bir yere götürüluyorum.Hem beni öldürmeyeceğin ne malum.Sana nasıl güveneceğim?''

''Ben sana zarar vermem güzelim.''

  Genc olan ikinci bir şok geçirdi.Tam ağzını açıp komusacağı sırada yine sözü ağzında kaldı.

''Hiç o güzel nefesini yorma çünkü geldik.Yeni evine hoş geldin güzelim.''

____________________________________________

Bölümlerin aşırı kısa ve geç geldiğinin farkındayım güzellerim.Belki yarın yeni bölüm atabilirim.Sadece fikir kıtlığı yaşıyorum.

Sizi seviyorum♡♡

Öpüldünüzzz☆☆☆

BARMEN •HyunHo•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin