9.Bölüm "Şeker İstermsin?"

40 3 14
                                    

Selam Staa ! Evet size böyle sesleneceğim

Ehem- hey neyse alın size yeni ve smut bölüm

Arayı çok fazla açtım sanırım 1 ay-

Neyse o zaman kitabımıza geçelim

Hyunjin'den

Bu işi hangi akla hizmet kabul ettim diye düşünüyordum. Hayır yani bana göre bir işte değil. Barmenlik benim neyime. En çok acıtanıda bunu şuanda tezgah başında düşünüyor olmam.

Ortam hiç benlik değil. Sağa sola kusanmı ararsın önümde yiyişenmi ararsın. Bana sex teklifi eden oldu yaa şaka gibi.

Bende işte ne yapayım kusmuk temizliyorum ve cidden iğrenç ehem- neyse.

Belimde bir el hissetmemle arkamı döndüm ve gördüğüm küşü ile şok oldum. Bedenim kas katı kesilmişti ve hiç bir komutu algılamıyordu.

Bu oydu babam

Geri çekilmeye çalıştım ancak başaramadım.
Çok falzla içmişti ve sarhoştu.

"Bırak beni"

Elimden sadece bunu söylemek geliyordu. Tam dudaklarıma yaklaşmıştıki bir yumruk ile yere serildi.

Gözlerimi sıkıca kapatmıştım. Çok korkuyordum.

Sonra bir elin bana sarıldığını hissettim. Kokusu çok tanıdıktı ama şuan ki halim ile hiç bir şeyi algılayamıyordum.

Yavaşça gözlerimi açtım.İrislerimiz karşılıklı bakışıyordu. Bir kaç saniye sonra kendime geldiğimde bu kişinin Minho olduğunu anladım.

"İyimisin Hyunjin? O orospu çocuğu sana dokunmadı değilmi?"

"B-ben..."

Hatırladığım tek şey Minho ve bir kaç kişinin ismimi haykırmasıydı. Çıplak sırtım soğuk zeminle buluştu ve gerisi karanlık

Minho'dan

Hassiktir neden daha hızlı gelmedim ki.

"Chan hyung şu adamı depoya atın evden döndüğümde onunla ilgileneceğim. Changbin sende arabayı hazırlat hızlı olun."

Hyunjin'i kucağıma aldım ve hızlı ama dikkatli adımlarla hazırlatılan arabaya bindirdim.

Sürücü koltuğuna geçtim ve son hızla evime sürdüm.

O adama haddini bildirecektim. Benim olana dokunmak neymiş gösterecektim ona.

Kısa süren bir yolculuğun ardından eve gelmiştim. Hyunjin hala baygındı.

Arabayı garaja park ettikten sonra Hyunjin'i kucağıma aldım ve eve girdim. Odasına çıktım ve yatağına yatırdım.

Dudaklarımı alnına yasladım ve kısa bir öpücük verdim.

Hyunjin'i kısaca (şüpheli) süzdüm. Allah özene bözene yaratmıştı sanki.

Kıyafetleri sıkıydı ve uyumak için rahatsızdı. Dolabına gittim ve bir eşofman ve bir t-shirt çıkardım.

Yanına gittim ve yavaşça üzerindeki sırt dekolteli gömleğini çıkarttım. Üst vücudu tamamen çıplaktı. Çok etkileyici bir fiziği vardı. İnce beli ve yapılı karın kasları beni benden alıyordu.

Çok fazla beklemeden (şüpheli pt2) alt tarafına yani dar olan deri pantolonuna yöneldim. Yavaşça kemerini açtım. İlikli düğmelerini ve fermuarını indirdikten sonra pantolonu kalçasından bacaklarına doğru sıyırdım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BARMEN •HyunHo•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin