Y/N'nin anlatımıyla
gözlerimi açtığımda bir dojodaydım. ama tek fark mor-siyah renkler ile kaplıydı. ayağa kalkayım derken bağlı olduğumu fark ettim. hareket bile edemiyordum. kaçırılmıştım! etrafıma daha dikkatli bakınca orada hareket eden bir maymun gölgesi gördüm. bekle... maymun mu? o zaman bu ya abimin ya da mk'nin bir şakasıydı.
y/n: ABİ ŞAKA YAPMAYI KESİN! ŞAKA YAPTIĞINIZI BİLİYORUM
???: BAĞIRMAYI KES ÇOCUK!
Bekle? Bu ses bana çok tanıdık geldi... Abimin en yakın arkadaşı macaque bu! Ama neden ben? Sorunu abim ile. Ama niye beni kaçırdı?
Y/N: macaque bu sensin biliyorum! Neden beni kaçırdın!?
Macaque: Hala çocuksun y/N. Hala.
Y/N: aramızda sadece 3 yaş var macaque! Küçük değilim!
Macaque sırıttı ve ortaya çıktı. Tabi kızın arkasından. Kızın bağlı olduğu sandalyeye ellerini dayadı ve kızın kulağına fısıldadı.
Macaque: öyle mi dersiniz bayan?
Y/N nefes almayı unutmuş gibiydi. Macaque'ın sırıtması büyüdü ve konuşmasına devam etti.
Macaque: eskisi gibisin hala. Abin bizim aramıza gelmeni hiç istemezdi. Çünkü utangaçtın. Erkek arkadaşın olsun o da isterdi ama daha tek bir kelime bile edemezdin. Tek arkadaşın ben ve abindi y/N. Ne çabuk unuttun beni.
Y/N: abimin o zaman sizin yanınıza gitmememe izin vermesinin bir nedeni vardı macaque.
Macaque bir süre sessiz kaldı ama sonra o da bir sandalye çekti ve sohbete devam etti.
Macaque: çünkü peng'den dolayı değil mi?
Şok oldum ve hemen ona döndüm. Nasıl ve nereden biliyordu? bunu sadece ben ve abim biliyorduk sanıyordum ben.
y/n: s-sen bunu nasıl-
macaque: hareketlerin ile hep belli eden bir kız oldun y/n. tıpkı abin gibi.
y/n: o zaman şimdi bu eline geçti ise elinde ne olucak?
macaque: y/n sence ben koz olarak onu mu yoksa seni mi aldım?
şimdi geldik işin kara noktasına... abimden değil benden istiyor ama ne istiyor bir söylese...
y/n: tam olarak ne diyorsun macaque?
macaque sırıtmayı bıraktı ve ciddileşti.
macaque: gücünü.
SWK'NİN ANLATIMIYLA
noodle kokan dükkana girdiğim anda ilk işim pigsy'nin yanına gitmek oldu. etrafı inceledim ama kız kardeşim ortalıkta yoktu. kuş olup uçacak değil yahu bu kız! nerede? tang'in yanına gittim ve ona kardeşimin neredeolduğunu sordum.
sun wukong: tang? kız kardeşim nerede biliyor musun?
tang eriştesini bir hüpletip bitirdikten sonra cevap verdi.
tang: hiçbir fikrim yok wukong. hiç buraya uğramadı. normalde 10.00 gibi gelirdi ama bugün garip...
wukong şok oldu. işte şimdi işin kaynağına inme zamanıydı....
MK'NİN ANLATIMIYLA
teslimatlarımdan en sonuncusu bir tiyatroydu. bu tiyatro daha önceden macaque'ın olduğu fakat sonra ise terk edilmiş bir tiyatro olmuştu. macaque keşke terk etmeseydi. çok bakımlıydı burası oysaki. hemen işime odaklandım ve sonuncu teslimat için kapıyı açtım. gıcırtı sesi duyunca içime bir ürperti girmedi değil.
yavaş adımlarla içeriye girdim ve etrafı inceledim. darmadağın olmuştu her yer. anlaşılan buraya bir kaç çocuk girmişti. masayı gördüğüm an masanın yanına gittim ve masadaki kağıdı okudum.
"merhaba Qia Xioatitation... noodle masaya bırak ve git."
mk başta şaşırsa da umursamadı. kağıdı asılı yerden çıkardı ve cebine attı. teslimatı masanın üstüne bıraktı ve o gizemli yerden uzaklaştı. her ne kadar ciddi olmaya çalışsa da...
MACAQUE'IN ANLATIMIYLA
mk'nin gitmesi ile gölge halimden çıkmam bir oldu. anlaşılan şüphelenmişti. umarım bu yazıyı wukong'a göstermez. masaya doğru ilerledim ve noodle alıp dojoma portal açtım. hanımefendi keyfine noodle almıştım. cidden kaçırıldığı halde insan nasıl bu kadar rahat olabilir? abisinin kardeşi işte.
portaldan çıktım ve y/n'nin olduğu yere yürüdüm. gözlerini bağlamıştım çünkü altın görüşü vardı. görsün istemezdim yoksa bağırıp yardım isterdi.
yanına gelen adım seslerini fark etmiş olucak ki kafasını hemen bana çevirdi. kulakları ihtiyarınki kadar sağır değildi. gülümseyerek gittim yanına ve bir karton kutu çektim önüme. y/n'nin önüne koydum ve noodle koydum üstüne. kokusunu aldığı gibi gülümseyen kızı gördüğümde kafam eskilere gitti...
GEÇMİŞ
wukong ile ben, wukong'un evine gidiyorduk. beni biri ile tanıştıracağını söylemişti. heyecandan titriyordum. evin önüne geldiğimiz zaman kapıyı tıkladı ve içeriden adım sesleri geldi. "dostum sakin ol alt tarafı kız kardeşim ile-" wukong sürprizi ağzından kaçırdı diye ağzımı kapattı sonra ise kenarı çekildi. kapı açıldı ve turuncu saçlı bir kız çıktı karşıma. abisine ters bakış attıktan sonra benimle tanışmak için elini uzattı. " ben y/n. sen?"
"m-macaque."
.............................................................................
ÜŞENİYORUUUUUUUUM