1. bölüm

72 9 15
                                    

şimdiden uyarıyorum: siz sun wukong'un kız kardeşisiniz. 


...............................................................................................


sun wukong

Sabah 5.00 gibi uyanmıştım. peki bir kral niye 5'te uyansın? kardeşimi bulmak için.  kardeşim kim? adı y/n . dün akşam y/n'yi uyarmıştım geç gelme diye ama dinlemedi ve hiç gelmedi... umarım bulurum. 

kahvaltıda gevrek ve süt yiyip içtikten sonra y/n'yi bulmak için dışarı çıktım. bakalım neredeymiş bu minik maymun? minik dediğime bakmayın benden sadece 2 yaş küçük. gelecekteki kraliçe o. 

insanlar kuyruğumu ve beni görmesinler diye maske ve kapuşonlu sweat giymiştim bile. kuyruğumu ise pantalonumun içine tıkadım. artık hazırım. 

 ilk olarak mk'lere uğrayayım dedim. bazen çaktırmadan da olsa mk'nin veya mei'nin yanına gidiyordu yaramaz maymun. ilk olarak pigsy'nin dükkanına uğramam lazımdı çünkü  y/n'yi eve getirmek için noodle lazımdı.


evet. şimdi asıl soru geliyor. neden şeftali değil de noodle? o makarna geldiğinden beridir kız kardeşim şeftalilerime ihanet etti.  şeftaliler bunu hak etmiyordu! 

pigsy'ye içeriye geçmeden önce bir göz attım. meyveli noodle yapıyordu. kardeşimin favorisinden. tang'de yine her zaman ki gibi aynı yerinde ve aynı rolünde. noodle gömme. acaba bu kaçıncı tabağı? 21? 45? aman onu bunu boşver be wukong!

YENİ GÜNAH (MACAQUE X Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin