Lucifer'ın Anlatımıyla...
Böyle bir notu kim yazmış olabilirdi?
Bilmiyordum.Saat geç olmuştu, genelde geceleri uyumayı Sevmezdim, ama bugün gerçekten yorulmuştum.
Belki de kaçmak istiyordum, düşüncelerimden.Ve düşüncelerimin sonucunda, uyumaya karar verdim.
Yatağıma doğru ilerledim ve üzerimdeki gömleğin Düğmelerini açtım, son bir kaç düğmeyi açmadan Üzerimden çıkardım.Pantolonumu değiştirmek için Fazla yorgundum, ben de çıkarmadım.
Yatağıma girdim ve yorganımı belime kadar çektim, Bir kolumu yatak başlığına doğru, arkaya Uzattım.Diğeri ise başımın altındaydı.
Uykuya nasıl daldığımı anlamadım bile.
Ertesi sabah diğer sabahlar gibi değildi, uyanmam Kapımın çalınmasıyla gerçekleşti.Uykusuzdum ve Kapıyı açmak için kalkmadım.
"Gel."
Gözlerim hala kapalıyken kapımın açıldığını Duydum.
"Efendim, hanımefendi 1 saat sonra herkesi Büyük Salon'da bekliyor."
Sesinden anladığım kadarıyla bu bir çalışandı.Ona Hafifçe başımı sallayarak onayladığımı belli ettim.Ve Sonra kapımın tekrar kapandığını duydum.
Birkaç dakika sürdüğünü tahmin ettiğim kısa Dinlenmemden sonra, yatağımdan kalktım.Banyoma İlerledim.Aynada yansımamı inceledim, sakallarım Uzamıştı.Eskiden uzatmamaya dikkat ederdim.Ama Artık hiç bir şey eskisi gibi değildi.
Elimi hafif uzamış kirli sakalımda Gezdirdim.Dünden beri üzerimde olan kıyafetlerimi Değiştirdim.Rahat bir takım giydim.
Aslında pek de üzerinde durmadığım bir şeyi fark Ettim, Veba neden herkesi Büyük Salon'a çağırmıştı?Bu garipti, çok garipti.
Ama artık bir şeyleri sorgulama aşamasını Geçmiştik.Hiçbirşey normal değildi, ben bile.Bazen Kendi davranışlarımı anlamıyordum.Fazla yumuşak Olmayı sevmiyorum, sma bir şekilde sinirli tarafımı Dengede tutamıyorum, şeytan köklerim üstünlük Kuruyor.
Şeytan olmaktan rahatsız değilim, bunu Seviyorum.Sadece bazen kendimi fazla işe yaramaz Hissediyorum.Çabaladığım şeyler sonuç vermiyor, Başarısız oluyorum.Ve muhtemelen başarı Takıntımın sebebi babam.
Elimi saçlarımın arasından geçirdim, kendimden Emin adımlarla odamdan çıktım.Koridorlar şaşırtıcı Bir şekilde kalabalıktı.Veba herkesi çağıracağını
Söylediğinde, alt melek ve şeytanları bile Çağıracağını düşünmemiştim.Özellikle de o bir Süvari olduğundan kaynaklıydı.İnsanların arasından rahatça ilerliyordum.Biri Omzuma dokundu.Herhangi bir zamanda olsaydı, Görmezden gelirdim.Yine de kafamı hafifçe arkaya Çevirdim.Osti oradaydı.
"Lucifer, dün akşamdan beri seni arıyorum, nerelerdeydin?" dedi Osti.
Dün gece...dün gece ne olmuştu?
Hatırlamıyordum.Bulanık görüntüler ve Glift.Aklımdaki tek görüntü buydu.Osti benim Çocukluk arkadaşımdı, onunla sert konuşmaktan Çekinmezdim.
"Neyden bahsediyorsun Osti?" sordum.
"Öpücüğümüzden" dudaklarının tek tarafı kıvrıldı, Bu onun rakibini alt etme sırıtışıydı.Onu Tanıyordum.
Ama birkaç saniye sonra, aklım başıma geldi.Öpücük Mü?Neden bahsediyordu?Onu öpmüş olamazdım, En azından hatırlamıyordum.Kaşlarım çatıldı, alnım Tek bir çizgi halinde kırıştı.Ama yanlış hamleydi.Bu Osti'yi sevindirdi, tek taraflı gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez-Lucifer/Malbonte
Fantasy|Düz yazı| Ya Vicky hiç varolmamış olsaydı ve hikaye Lucifer ile Malbonte arasında yaşansaydı?