0. intro💘

17 3 1
                                    

hunter kendini bildi bileli yazlarını bu tatil beldesinde geçirirdi. bütün turist tuzaklarını ve esnafların yabancıları nasıl kandırdığını hep biliyordu, ve artık turistleri izlemekten insan sarrafı olmuştu.

sadece bir kere hata yapmıştı bu konuda.

güneşle yarışır kıpkırmızı saçlı bir çocuk dükkana girdi. asyalı gibi duruyordu, hunter bir batı ülkesinden gelip gelmediğini tam anlayamamıştı ama üzerindeki beyaz şort, beyaz tişört ve açık mavi gömlek kombininden aksi şekilde tahmin yürütüyordu. bir de ağdalı bacaklarından, ki hunter güzel olduklarını kabul etmeliydi.

"affedersiniz, randevusuz müşteri alıyor musunuz?" ana dili ingilizce değildi demek ki. hunter cevaplamak için gencin yüzüne baktı, ve gördüğü: kedi bakışlı gözlerle hunter'ın bir süredir gördüğü en güzel dudaklar. belki de hunter son sevgilisinden ayrılalı biraz fazla zaman geçmişti.

"boş yer varsa alıyoruz, bakmam lazım. ne yaptırmak için gelmiştin? ve umarım en az yirmi yaşında olman gerektiğini biliyorsundur," hunter ezberden söylemişti. turistler kuralların onlara işlemediğini düşünmeye meyilliydi, ve bu çocuğun çok sevimli sıkılası yanakları vardı. topla kendini, dedi hunter içinden. zamanını bulup bir ara kulübe ya da bara gitmeliydi artık.

"şey, dövme için gelmiştim. enseme. çok büyük olmasına gerek yok diye düşünüyordum, ama senin de fikrini almak isterim," dedi genç, "sen dövme yapıyorsun değil mi? ve yirmi yaşındayım ben, pasaportum burada, yemin ederim!" ve kocaman çantasını karıştırmaya başladı. kolunun yarısı çantanın içine gömüldü ve hunter kendini biraz kötü hissetti. çocuk onunla tam aynı yaştaydı.

"sorun yok, sana inanıyorum. sadece sormam gerekiyor." dedi hunter. bu sevimli çocuğun boynuna nasıl bir dövme yaptırmak istediğini merak etmişti doğrusu. "içeri geç, nasıl bir şey istediğini ve fiyatı konuşalım."

başıyla onayladı ve hunter ancak o zaman elmacık kemiğinin üzerindeki kalp şeklinde çıkartmayı fark etti. yakından bakınca, ortasında bir kırık vardı.

enteresan.

«BLUSH» hunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin