(benim şarkı geçişlerinin alakasızlığına bakmayın kafamın içi böyle çalışıyo)
💘❣️🐕🎀🐈
"lütfen sabit dur, dövmeni yaparken hareket edersen tam bir facia olur."
"dövmeyi yapmaya başlarsan bir şeyim kalmayacak ama şu an gıdıklanıyorum!" yechan sızlandı. dönüp omzunun üzerinden hunter'a baktı, boynundaki taslağı bozmuştu ama hunter o gözlere bakarken kızamıyordu bile.
"tamam, önüne dön artık. yerinde durman için ille tabletten pororo falan mı açmam gerekiyor?"
yechan sadece sırıttı. hunter iç çekti. öyle olsun. yechan'ı ensesinden tutup önüne dönürdü. yechan'ın nefesi duraksadı.
"yerinde dur."
"tamam," diye soludu yechan.
"renkler iyi değil mi?" başıyla onayladı. hunter bu sefer iki elle kafasını tuttu, bir sonrakini yaptığını hangi cesaretle yaptığını bilmiyordu, yechan'a doğu eğilip kulağına söyledi:
"ne yapacağım ben seninle? hiperaktif kedicik."
yechan aynadan göz teması kurdu, elleriyle pençe yaptı, ve miyavladı. yechan ona miyavladı ve hunter'ın yanakları kıpkırmızı oldu.
"yanaklarına ne oldu senin?"
tabi—böyle görünür olacaklarını unutmuştu. "dövmelerim," hunter elleriyle çiçek pozu yaptı.
"yakından bakabilir miyim?"
hunter anında sandalyenin öbür yanında, yechan'ın önündeydi. diz çöktü, yechan'ın elleri yüzündeydi ve hunter'ı kendine doğru çekti, bu mesafeden hunter gözlerindeki fardan yanaklarına dökülen simleri görebiliyordu. yechan hunter'ın çenesinden tutup kafasını sağa sola çevirdi, yüzünü inceliyordu. hunter dövmelerinin güzel olduğunu ve yanakları kızarınca daha da iyi göründüklerini biliyordu, ama yine de böyle dikkatlice incelenmek midesinde kelebekler uçuşmasına sebep oluyordu.
"acıttı mı?" yechan ellerini hunter'ın yüzünden çekti ama uzaklaşmadı.
"dürüst olacağım, fena acıttı ama güzeller, ve ebeveynlerim onları fark edemiyor o yüzden çok umrumda değil."
"asıl sen güzelsin," diye fısıldadığını duyduğunu sandı yechan'ın. açıkça hunter o kadar gidikti ki halisünasyon duymaya başlamıştı, yechan'ın dudaklarının hareket ettiğini görmemişti çünkü-yanağındaki çatlamış kalp şeklinde taşa odaklanmış olmasının konuyla alakası yoktu.
"tamam, hadi bitirelim şu işi. sanırım önce bölgedeki ince tüyleri almam gerekecek," hunter tekrar yechan'ın arkasında yerine geçti ve tüylerin uzunluğunu hissetmek için hafif bir dokunuşla gezdirdi elini. yechan'ın titremesini de kesinlikle hayal etmiş olmalıydı
"gelmeden bir şey yedin mi?" yechan kafasını salladı. "bu hiç iyi değil, bayılabilirsin. dükkanın kapanmasına az kaldı, sonra seni bildiğim yakında bir yere götürürüm," hunter hiç düşünmeden söyledi. yechan bu sefer ona bakmak için oturduğu yerde döndü. "gerçekten mi? bunu yapar mısın?" gözleri kocaman açık, gülümsemek üzere gibi duruyordu. "bayılan bütün müşterilerini yemek yemeye çıkarıyor musun?" gözleri kısıldı ve gülümsemesi hunter'ın benzediğinden farklıydı, şirin bunu tarif etmek için doğru kelime olmazdı. hunter'ın yirmi yaşında olup olmadığını onaylamak için sormaması gereken biri gibi duruyordu. çok çekiciydi. ve tehlikeli.
tam o sırada hunter enayi gibi kaldığını fark etti. bir şeyler söylemek için telaşlandı-
"sadece güzel olanları."
-aferim.
yechan'ın gülümsemesi biraz daha büyüdü, keskinleşti.
hunter'ın işi bitmişti.
💘❣️🐕🎀🐈
(arkadaşlarım dışında kimse bunu okumuyo ama olsun yine de size bölüm listesi veriyim)
1) intro💘how to be a heartbreaker - marina and the diamonds
2) 1.ribbon💘powder - melanie martinez
3) 2.tattoo💘blush - woo!ah!
4) 2.hurting❣️bbb - purple kiss
5) 3.fireworks💘nonstop by ohmygirl
6) 4.reveal❣️reveal (catching fire) by the boyz
7) 5.status❣️undefined - xdinary heroes
8) 5.next station❣️come into my head - xdinary heroes
9) 5,5.r for rated, e for electric❣️purr - slayyyter
10) 6.marshmallow fluff💘first kiss - honey popcorn
11) 7.farewells❣️until the end of time - xdinary heroes
12) 8.coping💘summertime sadness - lana del rey
13) epilogue❣️after like - ive9 olarak geçeni ayrı kitap olarak atıcam bu kitapta smut olsun istemiyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
«BLUSH» hunchan
Fiksi Penggemar"kalbini yanağında taşı asla elinde değil eğer yenilgiyi tatmak istemiyorsan" ama kim yenilginin bu kadar tatlı olduğunu bilebilirdi ki? woo!ah! - blush marina and the diamonds - how to be a heartbreaker 💘❣️🐕🎀🐈