1

195 17 26
                                    

Merhabaaaaa

Kimse okumuyor ama ben yine de yazmak istiyorum şsksşsösşösçsösçsöçsösççsçsçsçsçsç

Neyseeeee

Bu bölümde smut vardır.

İlk smutum olduğu için çok bişey beklemeyin.

Kötü oldu çünküüü🤧

Çok uzattım iyi okumalar.

********

Taksiye binip bara doğru yol aldım. Kafam çok karışıktı. Evde durunca duvarlar üstüme üstüme geliyordu sanki. Normalde çok sık barlarda takılan bir tip değildim. Arada sırada bunaldığımda giderdim.

Tanıdık barın önüne gelince taksiden  inip,bara giriş yaptım. İçeri girince o tanıdık bar kokusuyla yüzümü buruşturdum. Dans eden ve yiyişen insanların arasından geçip, her zaman oturduğum yere oturup içki sipariş ettim.

Cidden sarhoş olmaya çok ihtiyacım vardı. Sarhoş olunca herkesten uzak ve yanlız olduğumu hissederdim. Ve bu beni iyi hissettiriyordu.

Aradan kaç dakika, kaç saat geçti bilmiyorum. Bu barda barmen olan,  buraya gelince arada sırada konuştuğum Hyunjin bana seslendiğinde başımı daldığım yerden kaldırdım.

"Naber, Jungkook?"yanıma gelip karşıma oturdu.

"İyi"dedikten sonra hıçkırmıştım. Ah, sonunda kafam güzel olmuştu.

"Oh,sen kızgınlıkta mısın?"boş gözlerle ona bakıyordum.

"Hayır."dedim başımı avucuma yaslarken.

"Ama feromon yayıyorsun"Siktir. Kızgınlık zamanımı tamamen unutmuştum. Sarhoşluğun etkisiyle hissetmemiştim.

Vücudum ve kasıklarım yanıyordu.Yanımda bastırıcıda yoktu.

Ben düşüncelere dalarken Hyunjin,bana doğru yaklaştı.

"İstersen,"Elini masada duran elimin üstüne koyup,yavaşca okşadı."yardım edebilirim."Bende gözü olduğunu başından beri biliyordum. Çünkü sürekli benimle flörtleşmeye çalışıyordu. Piç kurusu.

Elimi elinden hızlıca çektim."Ne saçmalıyorsun?"Dişlerimi sıkarak konuşuyordum.

"Hadi ama,biraz eğleniriz."yüzünde sinsi bir gülüş vardı."Çok iyi hissetiririm sana."

"Siktir git, oruspu çocuğu"diyip masadan hızlıca kalkıp çıkışa doğru yürüdüm.

Yüzü görünmeyene kadar onu yumruklamak istiyordum ama olay çıkarmak isteyeceğim son şeydi.

Ayakta duracak halim yoktu. Sedeleyerek yürüyordum. Bardan çıkıp kapının önünde dikilip, düşünmeye başladım.

Bu halde eve gidersem çok acı çekerdim. Bastırıcı almak istemiyorumdum çünkü karnımı çok ağrıtıyordu.

En iyisi Jeongin'e gitmekti. Sevgilim bana yardım ederdi. Hem onu da özlemiştim.

Hemen bir taksi bulup,taksiye bindim. Adresi taksiciye verip, kafamı cama yasladım. Ah, midem çok bulanıyordu.

Yaklaşık yarım saat sonra sonunda  Jeongin'in evinin önüne gelmiştim.
Bahçe kapısını açıp bahçeye girdim. Zili çaldıktan sonra kapı pervazına tutunup beklemeye başladım.

Kapı açılınca Jeongin'i değil, Taehyung'u gördüm. Jeongin'in abisi.

"Ah, Jungkook neden geldin?Bişey mi oldu?"Şaşkın gözlerle bana bakarken içimde çok garip şeyler olmuştu. Kurdum tuhaf davranıyordu.

Oh No Oh Yes / Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin