salah ku sendiri

8.2K 79 2
                                    

aku lepaskan nafsuku serakahku bersama kak ema.. kami sama2 puas.. segala yg tertunggak selama isteri ku berpantang kini ku salurkan pd kak ema. kak ema pulak tidak kurang hebatnya.. pandai squit dan mmg sgt hebat di ranjang..patutlah suaminya mengizinkan nya mencari kepuasan nya sendiri.. suaminya bkn tidak mampu.. tp kak ema mmg wanita liar.. liar di ranjang...

kak ema berusia 41 thn manakala suaminya sudah 55 thn.. jd nafsu suaminya sedikit terganggu.. kak ema pulak dulu waktu mudanya seorang pelayan kelab mlm@ gro.. jd bab melayan jantan dia mmg pro.. setelah lama berkawin nafsu liarnya kembali seperti dulu tp biarlah secara gelap.. underwater..
walupun direstui oleh suaminya.. bkn ape risau di ketahui oleh saudara mara katanya..

Abg kamal tersenyum dan berterima kasih ats tugasku kerana sudi memuaskan isterinya.. ya aku faham sifat org2 kaya ni..mcm2 ada.. bg ku ini perkara biasa.. abg kamal mmenghulurkan sampul surat kepadaku.. blh thn juga isi di dlm nya.. aku yersenyum sendirian.. puas dan lumayan.. hihihihi

di pendekkan cerita aku sering kerumah kak ema  bg puaskan nafsu serakahku.. kak ema pula mmg sentiasa menanti kehadiranku.. berbagai aksi dan corak permainan ku lakukan bersamanya, akhirnya aku cadangkan sesuatu yg baru pd kak ema.. iaitu aku mahu dia melayan lebih lelaki selain dr ku.. cadangan aku diterima olehnya.. dan dia mmg dah lama inginkan.. dr situ jugalah aku mula melacurkan  kak ema. blh dikatakan setiap minggu ada jew jantan yg mahukan kak ema.. suami dia pulak mmg on jew.. jd mmg mudah kerja aku..

Aku mula lupa janjiku  pd isteriku.. akhinya rahsiaku terbongkar jua..tp isteriku yana tetap cool.. dia berikan aku pilihan kedua.. aku di maafkan olehnya.. dgn syarat aku tidak perlu lg berhubung dgn kak ema dan tinggalkan job lacurkan kak ema..

aku setuju..  tp langit ku tidak cerah selalu... mendung dan ribut mula berbalik pd ku.. Yana kini semakin cantik.. dan gerai goreng pisang miliknya kembali laris... sementara aku  berkerusi roda.. menjaga anak ku dirumah.. Aku jd begini akibat kecuaiku .. lori yg ku pandu terbabas.. kini sudah hampir 2 tahun aku begini.. anakku kini kian membesar... bkn niatku tak mahu ke gerai menolong isteriku.. tp ia melarangku.. cukuplah jaga anak dirumah katanya..

Bak kata org.. itu yg kau buat.. nanti itu yg kau dapat..  itulah yg terjadi pd diriku..
Yana yg dulu bkn seperti skrg.. yana isteriku kini byak berubah...

balasan karma Where stories live. Discover now