Aku akur semua ni terjadi.. suamiku cukup baik terhadapku.. sejak bercinta dgnku dia jujur dgnku.. aku terima segala kesilapannya dan waktu silamnya.. Aku juga bknlah perempuan suci.. dia blh terima aku seadanya.. tp.. ini semua juga ujian buatku.. aku begitu lemah dlm rayuan..hinggalah aku blh terjebak dlm kancah kemaksiatan dgn rela hatiku.. malah kini aku semakin galak .. aku begitu seronok dgn mainan nafsu ku.. sehingga aku berani meminta izin dr suamiku..
Aku bukanlah ternalu naif bab seks.. usia 19 thn lg aku sudah serahkan tubuhku pd bekas kekasihku.. bak kata org.. kekasihku dr neraka.. kekasihku pernah menyerahkan tubuhku pd rakan rakannya..
bkn sekali tp byak kali.. hingga ada kalanya aku kadang ketagih ngan mainan seperti itu.. tp
nasibku baik setelah aku berjumpa dgn suamiku skrg.. walaupun tak lama kami bercinta dia terus memperisterikan aku.. aku jujur memberitahunya yg aku sudah tiada dara lg.. namun tak semua ku cerita kisah silamku.. biarlah ia menjadi nostagia hitam ku sahaja...
Aku terima suamiku walaupun ia begitu.. kerja di kelab mlm,jaga gro..ambil hantar perempuan2 murahan.. dan aku tahu pasti dah ramai perempuan yg dia tidur bersamanya.. tp semua tu aku tak kisah.. dah cinta kan...
Hubungan SEKS aku bersama suamiku agak hebat.. kadang 3-4 round 1 mlm.. berbagai posisi dia mintak aku layankan saja nafsunya.. jd bg ku itu sgt cukup bg ku.. jd takperlu lah aku nak curang terhadapnya..
namun kesetian ku hancur bila setelah aku melahirkan anak pertamaku... suami yg ku sayang kini kembali seperti zaman bujangnya.. namun dgn berat hati aku memaafkan, aku tahu nafsu lelaki jika lama tak dapat belaian pasti meliar jew kan.. jd aku pilih memaafkan suamiku.. namun di sisi lain aku sedikit cemburu..aku cemburu tgok wanita lain.. ya wanita yg berani seksi.. wanita yg cantik.. dan wanita yg berkerjaya.. memiliki kereta mewah dan perhiasan mewah utk dirinya.. Aku pun teringin utk memiliki seperti mereka.. tp ya lah aku ni jenis sedikit pemalu.. kurang berkeyakinan.. hati nak jew cuba pakai pakaian seksi tapi tak berani nak menonjol... cukuplah sekadar bj linggerie seksi bersama suami waktu tidur jew.. makeup di wajah pun ala kadar jew.. aku pulak bkn kerja ofis.. sekadar pembantu kantin jew.. jd bab solek mengolek ni aku tak kisah pun.. tiada sape nak tgok.. tp tu dulu.. sebelum suamiku buat perangai dan sebelum aku kenali scandle aku ni... ya sekarang aku ada menyimpan seorang kekasih tanpa pengetahuan suamiku.. dia seorang pilot darat.. bawak lori kontena.. berusia 41thn... ada isteri dan 2 org anak.. awalnya aku cuma berkwn biasa.. kadang ada jumpa time dia menunggu anaknya pulang dr sekolah.. ada ketika aku tgok isterinya yg ambil.. isterinya 36 thn.. tp gaya dan perwatakan isterinya sgt muda.. jeles aku melihatnya.. bentuk bdn isterinya ala2 aku.. org kata gemuk berair.. hihihihi.. jantan yg cover line kata chubby.. ... ape2 jew lah..dr bertegur di kantin sampai lah aku berikan no fon ku padanya.. awalnya cuma tyn2 kabar.. akhirnya dia berani bertynkan pasal hal rumah tanggaku..
aku awalnya berahsia, tp ats dasar kepercayaan dan sedikit kecuaian ku.. aku mula menceritakan hal rumahtanggaku.. kepercayaan dan kesetianku kini sedikit kecewa akibat perbuatan suamiku.. ia mula memberi semangat agar aku sabar.. namum ats mempercayai aku mula keluar bersamanya.. dr lepak di cafe hinggalah aku blh ikut sahaja kemana sahaja termasuk di bilik hotel mahupun di rumah sewa kwn kwn nya..
betul kata org.. lelaki mmg bijak.. mungkin perempuan ada 9 nafsu.. tp cuma 1 akal.. manakala lelaki pulak ada 9 akal.. jd bermacam akal utk dia mempergunakan diriku.. tp aku tak salahkan dia. tp semua ni ats kerelaan ku sendiri.. dr aku merana fikirkan kecurangan suamiku.. baik aku juga merasai nikmat bercinta di blkg suamiku.. aku perlu bijak.. bijak mengatur langkah agar tubuh yg ku serahkan tidaklah begitu mudah dan percuma.. lelaki yg dekat dengan wanita pastinya mahukan sesuatu.. manakala wanita sepertiku haruslah bijak mempersembahkan alunan manja agar setiap gerak geriku semakin di gilai oleh nya nanti..
perkenalan ku dgn abg Sadam cukup bermakna.. dia lah org yg telah mengubah hidupku, cara penampilanku.. dan buat aku berkeyakinan.. aku sgt berterima kasih terhadapnya.. modal permulaan utk aku berniaga pun dia yg hulurkan pd ku tanpa pengetahuan isterinya.. dek kerana modal tu lah aku mula termakan budi.. utk membalas budi nya.. aku mula mengangkang di hadapannya.. di sini bermula nya aku mencari kepuasan batin selain dr suamiku..
Aku bkn tak puas bersama suamiku.. tp selepas dia kemalangan.. aksi di ranjang kami sedikit pudar.. tiada lg aksi2 hebat dr suamiku.. jika berkehendak antara ku dengan nya.. aku perlu naik keats tubuhnya.. org kata women on top.. hanya itu lah satu2 nya cara kami bersama.. bkn btgnya yg tak power.. tp kudrat nya telah kurang.. pinggang dan lututnya bermasalah.. jd skill tu jew yg blh tu pun dia jew yg puas.. aku byaknya kadang tergangtung... masih tidak mencukupi
apekan daya di usiaku yg masih muda aku perlu hadapi ujian begini.. jika dia sudi terimaku dulu dan menikahiku.. takkan aku perlu meminta cerai drnya kerana bernafsuku.. aku readho ujian ku.. aku perlu menjaga suamiku.. besarkan anakku.. aku perlu berkerja kuat utk ujian ini.. tp aku wanita lemah.. aku sepatutnya mencari ikut jln halal..
namum aku sendiri yg taksub dgn kehidupan.. sehingga aku sanggup bawak jantan tidur di rumahku.. di katil pelaminku.. di hadapan suamiku.. dgn restunya.. nantilah ku ceritakan mcm mana usahaku hingga ku berjaya pujuk suamiku.. bkn dgn scandleku.. tp jantan tua yg membela kehidupanku semewah ini... hidupku kini cukup mewah.. malah lebih mewah dr isteri scandleku yg dulu.. namun abg sadam tetap ku sayang.. walaupun dia yg byak berabis utkku dahulu . dia tidak melarang utk kegiatan liarku.. tp jika dia berkehendak.. aku pasti turuti walaupun aku tahu tubuhku kadang bkn utk dirinya seorang..
walaupun sedikit kesal ats perbuatan nakalnya.. namun aku rela.. bkn sebab budi.. tp sebab aku pun dah rela tubuhku di pakai ramai jantan.. aku puas di layan seperti ini.. duit dapat puas pun dapat.. nasfu bersama suamiku kini aku layan sebagai tanggung jawabku sahaja.. Aku yg bekerja mencari nafkah.. dia cuma menjaga anakku..
Aku tahu dia kecewa dgn perubahan ku.. tp dia tak mampu utk bg seks yg cukup kepadaku..
Aku bkn jahat.. tp seks sgt penting dlm kehidupan.. aku buat semua ni utk keluargaku.. maafkan aku suamiku..bersambung .... nanti ku ceritakan abg sadam mengubah ku..