kini telah hampir 2 thn lebih aku berhijrah di pahang.. isteriku yana kini masih setia kepadaku.. masih cantik walaupun baru lepas melahirkan anak pertama ku di sini.. tubuh bdn isteriku kini sedikit mengembang.. tp tidaklah gemuk.. org kata chubby.. semua sesi berpantang semua aku yg uruskan..aku sayangkan keluargaku.. tp semua ini berlaku ats segala kesilapanku juga.. ya.. aku yg mulakan.. aku telah mengkhianati isteriku..
40 hari proses berpantang itu mungkin tidak lama.. tp bila dah nafsu menguasi diri dan ada pula rezeki yg dtg ketika aku kehausan.. aku lupa janji ku.. aku mula meniduri perempuan lain sekali lg ..ceritanya terjadi ketika aku betul2 dahagakan seks.. tp isteriku masih berpantang jd aku sering gunakan tgn ku sahaja utk memuaskan nasfuku... dan semua ini terjadi ketika aku berkenalan dgn sepasang suami isteri di sini..
aku cuma bekerja sebagai pemandu lori dan tukang psg perabut.. nak di jadikan cerita.. aku mula menghantar perabut mewah di sekitartaman mewah di sini..
selasai semua kerja ku .. aku mula memohon diri utk pulang.. si suami meminta no telefonku agar mudah berurusan dgn ku..mlm tu aku dapt panggilan dr no yg tak aku kenali.. no tu dtgnya dr pelanggan yg aku psg perabut dapur siang td.. ia bg tahu aku agar aku dtg ke rumahnya kerana ada tool yg aku tertinggal.. bila dia amati.. semua tool cukup.. tp takpelah aku pun tidak ada kerja nak buat... jd aku kerumahnya yg lebih kurang 20-30 km dr kediaman ku...
sampai di rumah aku di jemput masuk oleh si suami dan minum bersamanya.. tanpa ku curigakan ape ape2 si suami secara terang2 memohon agar aku menolongnya.. dan pasal tool td cuma sekadar helahnya.. walaupun sedikit rasa geram akibat diperbodohkan.. tp aku tetap cool.. aku mula tyn ape yg blh aku tlg... bagai di sambar petir.. aku terkejut yg amat dia meminta aku memuaskan isteri kesayangannya.. kerja gila ... tp inilah hakikatnya yg aku lalui.. aku berdalih pd nya adakah ini perangkap buatku.. tp dia beria sehingga memanggil isterinya..
kali ini aku terpesona dgn keayuan isterinya..berdandan kemas seperti mahu pergi kenduri kwin.. berbau wangi cukup menggoda keimanan ku...abg kamal= Sayang.. betul kan ape yg abg cakap pd dia kan? tyn si suami pd isterinya..
kak Ema - iya kot... sambil memandang dan duduk terus di riba suaminya.. dan mula mencium manja suaminya tanpa memperdulikan ku
dan tiba tiba kak ema terus masuk bilik dengan senyuman yg penuh menggoda.. aku hanya memandang suaminya.. suami kak ema terus mengankat kepala dah terus memimpin tgnku ke bilik nya...
Aku sesungguhnya bkn lah malaikat.. imanku gugur melihat keadaan kak ema yg cukup cantik..
Abg kamal- jgn risau.. abg izinkan.. mlm ni kau puaskan isteri abg.. lepas kau puaskan nanti abg bg tip buat awak.. jgn risau.. janji awak rahsiakan perkara ni...
kak ema- awak.. suami i dah izinkan.. u blh tlg i tak? sambil tgnnya terus menyentuh di celah kelangkangku...
arhh baby... fuck me now... please my husben want i fuck ngan u baby..
Arhhhh...