Dün hiç uyuyamamamıştım.Nedense Barısla vakit geçirmek bana iyi gelmişti.Bugün ablamlarla alışverişe çıkacaktık.Hazırlanırken Emre aradı.Emre'de Berkan gibi liseden arkadasım.
Emre:Napıyosun?
Gökçe:Ablamlarla dışarı çıkıcaz.
Emre:He tamam aksam bizde parti düzenlicez gelir misiniz
Gökçe:Evet,elbette
Emre:Anlaştık.Kapattıktan sorna üzerime şunları giydim;
Aşagı kata ablamların yanına indim.
Duru:Ooo prenses hazırlana bilmiş.
Gökçe:Hadi boş yapmada çıkalîm.Arabaya bindik giderken Duru'yla Gökçen'e Emre'in akşam bizi partiye çağırdıgını söyledim.
Duru:Giderizde giyecek hiçbişeyim yok.
Gökçe:Biz nereye gidiyoruz şuan canım ablam he?
Duru:He doğru.Bi sure sorna arabayı park ettik. AWM'ye girdik birkaç mağazaya girdik.Akşam için bir elbise aldım elbise şuydu;
Gökçen'le ablamada bikaç şey aldıktan sorna AWM'den çıktık.Aksam olmuştu.Eve gidip aldığım elbiseyi giydim kızlarda aynı şekilde bi süre sorna(buraları kısaca geçcem)parti düzenlenen yere giriş yaptık.Emre yanımıza koştu.
Emre:Hoşgeldiniz.
Emre'ye gülumsedim daha sorna gözüme Barış çarptı Emre'ye döndüm.
Gökçe:Barış'ı kim çağırdı.
Emre:Berkan'ı aramıştım partiye çağırdım,yanımda bi arkadaşımı getirebilirmiyim Gökçe'yle tanıştıcam dedi getir dedim bende ne diyim,hem sen Barış'ı nerden tanıyosun?
Gökçe:Uzun hikaye sorna anlatırım.Dedim Berkan'ların masasına doğru yürüdüm.Barış beni gördü.Başımdan ayak tırnağıma kadar beni inceledi.Berkan'a sarıldım.
Berkan:Bak bu Barış.
dedi eliyle Barış'ı göstererek.
Gökçe:Kendisini tanıyorum Malesef ki dün tanıştık.
Berkan:Benim neden haberim yok?🤨
Gökçe:Bişeydende eksik kal Berkan bişeydende eksik kal.Biz konuşurken dans müziği çalamaya başladı.Berkan Barış'a kaş göz yaptı.Farketmedim sanıyo enayi🙄 Barış elini bana uzattı.
Barış:Bu dansı bana lütfeder misin?
Gökçe:Almıyım.Berkan beni düttü.Hadi dercesine baktı.
Gökçe:Ee olur,evet.
Barış:Güzel.Barıs'la piste doğru yüruduk, kapattırdıkları mekan çok büyüktü.Barış belimden tuttu.Bende gidipte boynuna yapışmadım.Ellerimi Barış'ın omuzlarinın yakınınina boynunun uzağına koydum.Barış kulağıma eğildi ve fısıldamaya başladı.
Barış:Çok güzel olmuşsun.
Gökçe:Teşekkür ederim.Barış gülümseyerek bana baktı.
Barış:Burdan çıkınca sahile gidelim mi?
Gökçe:Olur.Müzik kesildi geri masaya gittik.Bir süre sorna herkez dagılmaya basladı.Ablamlarda Emre yanımıza geldi.
Emre:Ee nasıldı?
Gökce:Güzel.
Emre:Bu kadar mı?
Gökçe:Ne istiyon Emre vahiy mi indiriyim?
Emre:Üf senlede bişey konuşulmuyo ya.
Gokçe:Konuşma ozaman.
Berkan:Uf yoruldum hadi gidelim.
Duru:Hadi Gökçe.
Gökçe:Biz Barış'la sahile gidicez.
Duru:İyi sen bilirsin geç gelme sorna annem görüntülü arıyo başımızın etini yiyor kızım nerde diye.
Gokçe:Tamam geç gelmem.Barış bana döndü
Barıs:Ee gidelim o zaman.
Gökçe:Gidelim.Barış'la yürürken ayaklarımın çok acıdıginı farkettim. Ilerde bi bank vardı oraya gittim oturdum,Barış arkamdan geldi.
Barış:Bi sorun mu var?
Gökce:Evet ayaklarim çok açıyor.Barış önume eğildi. yavaşca topuklularımı ayağımdan çıkardı.
Barış:Gel kumdan yüriyelim betona basma hasta olursun.Sahil yenarına indik ayakkabılarım Bariş'ın elindeydi.Bu durum hoşuma gitmişti.Biraz yürüdük,nedense hiç konuşmamıştık.O sessizligi ben bozmuştum kötü bir şekilde.Ayağım büyük bi taşa çarpmiştı canim yanmiştı. Barış hemen beni kaldırdı çok korkmuş görünüyordu.Barış:Hadi hastaneye gidelim.Resmen kolunu parçalamışsin.Dikişlik görünüyo.
İğneden çok korkardım kücuklügümden beri.
Gökçe:Hayatta olmaz ben iğneden korkarım
Bariş:Hadi ben yanindayim.Barış beni kucaklayıp kaldîrdı.Hastane yakındı 30 metre felan.Barış'ın kucagindaydim kolum çok yanıyodu. Kendimi tutamayip Barış'ın boynuna kollarımı dolayıp göğsüne kafamı yasladım.
()(parantez) ile yazdıgım yerler içlerinden soyledikleri.
Barış:(Şuan cennette gibiyim)
Gòkce:(Acaba aklından neler geciyo)Bir sure sorna hastaneye girdik. Bariş beni bi sandalyeye oturttu,hemsire ćağırdı.Hemşire geldi baktı.Eline iğneye benziyen tel gibi şeffaf bişey aldi oan dikiş attıcaklarinı anladim...
...
Aşklarım bir bölum daha aslinda burda bitirmek istememiştim ama yarın sınavım var ders çalışmam lazim diger bölümü yarın öğleden sorna ikindin atarım öptüm💋
İYİ OKUMALAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans Taksi'si /Barış Alper Yılmaz
RomanceAşk rüzgar gibidir,göremezsin ama hissedersin,en başta olduğu gibi...