5 Kardeş

57 3 1
                                    

X bize doğru yurümeye basladı.Bu Yağız'dı.Barişta yağiza doğru yürümeye basladı.Düsünsüğum başıma geldi.

Barış:Sen uslanmaz misin?
Yağız:Uslanmam.
Barış:sen niye geldin gene?
Yağız:Benim olanı almak icin.
Barış:Senin olan şu bak parmaklarimı sayalım 1,2,3,4, aha buda 5

Barış Yağız a tokat attı.

Yağız:O benim ve alicam
Gokce:Afadersin ama "bok"alırsın.🖕
Yağız:Biz niye böyle olduk gokçe?
Gokçe:Neden biliyomusun sen bi piskopatsın anladinmı?

Yağızın gözleri doldu.Ağliyıcağını anlayincs Arkasına bile bakmadan hizlı adimladla gitti.Barış bana döndü.

B:Hadi giy sunu.
G:Ya giymicem giymiycem.

Barış tan gulerek kacmaya basladim.Tabii bir süre sorna barış beni yakaladı.Ona dondüm.Burunlarımız birbirine degiyodu.Nefesini hissediyodum.Bariş bana daha cok yaklaştı.Sorna bir ses bize seslendi.Bu berkan'dı.

Berkan:Oo çifte kumrular,neyse ben sizi yalnız bırakıyımda rahat rahat yiyişin.

Barisla ikimiz mekana girdik berkan koşarak arkamizdan geldi.Yürurken bana eğildi "Etkilendin diyimi?"Dedi.Hayır şeklinde kafamı salladım.O sırada barış ben arkadaslarıma bakıp geliyim deyip gitti berkan beni ayrı bir masaya oturttu.

Berkan:Doğruyu söyle surda kaç yıllık arkadaşız.
Gokce:Ee biraz olabilir,hatta evet.Hoşlanmakda diyebiliriz.
Berkan:Eee sen seviyosan barış niye sevmesin.
Gokçe:Sana bişey söyledi mi?Doğruyu söyle.
Berkan:.......
Gokçe:Berkan hadi ama yapma.
Berkan:Barış sana asık olmuş,ama o gördüğu her kıza asık oluyda bu seferki farklıymış öyle dedi valla.
Gokçe:Hee o zaman cok sevme üzer diyosun yani.
Berkan:Hayır.Asıl sevmelisin sizden güzel ikili olur ikinizde serefsizsiniz.
Gokce:Ayy cok komiksin cok guldum.
Berkan:He siz bide napıyodunuz az once ben sizi yaklaadim.
Gokce:üstüm acik diye ceket girdirmeye calistı sorna ben kactım o kovaladı.en son tuttu.nefesini hissettim sen geldin.
Berkan:Sen konusurken aklıma bişey geldi.Sen cok alkol icmiş gibi yap sarhoş oldun die barısı kaldıralım.İşte sen de barış seni cok seviyorum felan oda oyle şeyler soylerse direk yapıs dudağına.
Gokce:Mantikli ama sön söyledigin cümle belkilik kısmında.
Berkan: gidişata göre sonuncu olur bence.
Gokçe:Barıs geliyo sus.

Barıs yanimiza geldi bana gülumsedi.(Uazatmıyorum)Ben 1 kadehi sanki 10 uncu kadehmiş gibi içtim.Barış önce bana sorna berkana dondü.

Barış:Gökce kaçinciyi iciyo?
Berkan:9 heralde.
Bariş:Yuh bunu ben götiriyim götürmesinde Durunun yanina götürsem naptın kardesime diye kızcsk.
Berkan:Sen kendi evine gotur,ayilinca Durugile götürürsün.
Barış:Tamam hadi gidelim Gokce
Gokce:Sen kimsin bee

Berkan bana göz kırptı bende ona göz kırptım...

                                    ...

Yarın aksam atarim öptümm💋💌

                                              İYİ OKUMALAR...

Şans Taksi'si /Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin