"Ella! Uyan artık." Dedi Regulus yüksek sesle. Ne diye bağırıyordu bu aptal?
"NE VAR REGULUS? SAAT DAHA ERKEN NİYE UYANDIRIYORSUN BENİ?" Diye bağırdım, ondan daha yüksek bir sesle.
"Sakin ol! Dün bir şey anlatacağım dedin ya. Onu anlat diye."
"He tamam. Otur anlatayım, şaşkınlıktan bayılırsan tutamam uykum var." Garip garip bakarak yanıma oturdu.
"Severus," dedim, sözümü kesti.
"Severus mu? Ne zamandır ona Severus diyorsun?"
"Dünden beri diyebiliriz, her neyse konumuz bu değil. Severus'ta aslında Dumbledore'a bilgi götürüyormuş. Dün geldi söyledi." Dedim tek nefeste.
"O zaman neden yeni haberimiz oluyor?"
"Yeni ölüm yiyen olacağımız için Dumbledore gücün cazibesine falan kapılıp Severus'u da ifşa etme ihtimalimiz olduğunu düşündüğü için bir süre söylememişler."
"Anladım, yani aynı amaç için çalışıyoruz. Ve artık ondan nefret etmiyorsun?" Diye sordu.
"Evet, zaten Lily ve James'ten dolayı değil, ölüm yiyen olduğu için nefret ediyordum. Artık bir sebebim kalmadı."
"Lily ve James mi?" Dedi Regulus, bunamaya başlamıştı heralde.
"Hani Severus, Lily'e aşık ya Reggie? Unuttun mu?" Dedim gülerek.
"Ha? Evet evet, doğru." Dedi hızlıca.
"Sen uyanamamışsın heralde."
"Evet, uykum var hâlâ." Dedi esneyerek.
"Neyse hazırlanıp kahvaltıya inelim. İlk ders ne?" Diye sordum.
"Karanlık sanatlar."
"Ciddi misin ya? İlk ders Remus'un mu?"
"Evet niye şaşırdın?"
"Daha geçen sene hepsi öğrenen taraftı, şimdi profesör olmuşlar, elimizde büyüdüler ya..." dedim yalancıktan bir mutsuzlukla, Regulus'ta gülerek konuşmaya başladı.
"Elimizde büyüdü dediklerin bizden büyük Ella!"
"Olsun onlar bizden daha çocuktu."
"Haklısın." Daha fazla konuşmadık, formalarımı aldım ve lavaboya girdim. Üzerimi değiştirdim, saçlarımı topladım.
Ama bu kravat hâlâ çok rahatsız ediciydi, biraz gevşettim. Artık aşağıda duruyordu, eskisine göre."Reggie? Geliyorum?" Muhtemelen o çoktan giyinmişti. Odadan ses gelmedi.
"Regulus?" Cevap vermedi, ben de içeriye girdim.
Regulus yoktu ama olmasını asla istemeyeceğim biri vardı.
Annem, Walburga Black.
"Anne?"
"Bu kravatının hâli ne senin Capella?"
Dedi ve kravatı iyice sıktı.Yeniden gevşettim, yeniden sıktı.
"Şunu yapmayı bırak, çok sıkıyorsun." Dedim ve tekrar gevşettim, bu sefer aldırmadı.
"Regulus nerede?" Dedim.
"Gönderdim, Lord sana özel olarak iletmemi istedi. Bu arada Dumbledore'la alakalı bir gelişme var mı?"
"Var, dün limon şerbeti içmedi." Dedim göz devirerek. Okul daha yeni açılmıştı, ne olsun istiyordu acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAR AND MOON
FanfictionCapella Lyra Black. Regulus Black'in ikiz kız kardeşi. Aile baskısının yanı sıra okulda da omuzunda büyük sorumluluklar var. Yetenekli ve başarılı bir kız. Bu genç kızın hikayesini okumak ister misiniz? Bu kitabi @isimisizbircadI ile yazıyoruz. Ko...