Gözlerim belli belirsiz görmeye başladığında karşımda gerekli gereksiz herkes vardı.
Harika.
Artık birer adet Regulus, Sirius, Remus, Walburga, Severus ve Dumbledore'um var.
Bir lord eksikti.
"Ella? İyi misin?" Diye sordu Reggie hızlıca.
"Çok iyiyim canım kardeşim. Alt tarafı kafamı yardım."
"Abartma." Dedi annem.
"Dalga geçiyorum." Diyerek göz devirdim, bu kadın niye hiç bir şeyden anlamıyordu?
"Al, çikolata, iyi gelir." Dedi Remus ve elindeki çikolata paketini bana uzattı.
"Teşekkürler profesör, istemiyorum." Dedim gülerek.
Çikolatayla ölüyü diriltebiliceğini düşünmüyordur umarım.
"Canın acıyor mu?" Diye sordu abim.
"Hayır." Dedim.
"Harika, Madam Pomfrey kısa zaman da iyileşeceğini söylüyor Capella." Dedi Profesör Dumbledore.
"Beni kızımla bir kaç dakika yalnız bırakabilir misiniz?" Dedi herkese hızlıca.
Yine ne oluyordu?
Regulus bana sarıldı çıkmadan önce, Sirius'ta sarılmak istedi ama annem olduğu için sarılamadı. Yüz ifadesinden anlamıştım.
Remus çıkmadan önce çikolata pakedini yanımdaki rafa koydu.
"Yiyeceksin."
"Emredersiniz komutanım." Güldü ve bir şey demeden çıktı.
"Şu alaycı tavırlarına bir son vermelisin Capella." Dedi annem, ben cevap vermeden tekrar konuştu. "Sana evleneceğin birini bulduk."
Evlenmek?
"Ne?" Dedim şaşkınca.
"Evet Barty Crouch. Tanıyorsundur. Tam sana göre yakışıklı, zeki ve safkan."
"Bana göre falan değil! Tipsiz ve aptalın teki!" Diye bağırdım.
"Zamanla fikirlerin değişir, okulunuz bittikten sonra nişanlanacaksınız. Ve bir sonraki yaz ise düğününüz olacak."
"Rüyanda görürsün Walburga Black!" Diye bağırdım.
"Sen tekrar bana karşı çıkmaya başladın, boğulmak mı istersin?"
"Ben 5 yaşında değilim. Sana karşılık verebileceğimi hatta çok daha fazlasını yapabileceğimi biliyorsun." Dedim küstahça.
"Kafana aldığın darbeden kaynaklı kafan karıştı sanırım, daha sonra sana yazacağım." Dedi ve sinirle gitti.
Regulus tekrar içeri girdi. Sinirden kızarmış yüzüme baktı.
"Ne dedi yine?"
"Beni Crouch ile nişanlandıracakmış mezun olduktan sonra."
"Bu kadarı artık çok fazla!" Dedi sinirle.
"O gidene kadar giremedim, neden sinirlisiniz?" Dedi Sirius.
"Ella'yı mezun olduktan sonra Crouch ile nişanlandıracaklarmış!" Dedi Regulus bağırarak.
"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAR AND MOON
FanfictionCapella Lyra Black. Regulus Black'in ikiz kız kardeşi. Aile baskısının yanı sıra okulda da omuzunda büyük sorumluluklar var. Yetenekli ve başarılı bir kız. Bu genç kızın hikayesini okumak ister misiniz? Bu kitabi @isimisizbircadI ile yazıyoruz. Ko...