Yelika, Maise'nin Kadim Kötülük Tanrısı'nın Kara Büyü Kitabı'ndan elde ettiği güç karşısında hazırlıksız yakalanır. İki rakip karşı karşıya gelirken Yelika, Maise'nin yeni keşfettiği güçlerden ağır hasar alır. Yelika ölümün eşiğindedir ancak onları kurtarmak için son çare olarak tanrıları tarafından kendisine ilahi güç bahşedilmiştir. İki rakip krallık, liderlerinin her birine verilen güç nedeniyle artık eşit zeminde. Bu savaş artık iki tanrı ve onların orduları arasında topyekün bir savaşa dönüştü.Her ikisine birdenbire ve beklenmedik bir şekilde bahşedilen nimetlerle Yelika'nın fikri bir anda değişir. Yelika, Maise'yi intikam ve güç arzusuyla öldürmek yerine artık rakibini kurtarma arzusuyla dolmuştur. Karanlığın güçlerinin Maise'ye verdiği zararı ve zararı görüyor ve artık nefret ya da intikam duygusu hissetmiyor. Bunun yerine Yelika şunu istiyor: Yelika, fikrini değiştirerek artık Maise'yi yok etmeye ve krallığı kendi toprakları altına almaya çalışmaz. Bunun yerine rakiplerini karanlık etkiden kurtarıp eski haline döndürmek isterler. Dostluk ve işbirliğine doğru yeni bir yol çizen iki krallık arasındaki savaş sona erdi. İki rakip krallık artık yan yana mutlu bir şekilde yaşıyor, birlikte çalışıyor, barış ve uyumu kucaklıyor.Yelika ve Maise arasındaki savaş sona ererken, yeni kurulan kırılgan barışı bozabilecek yeni bir gelişme yaşanır. Bir zamanlar kara büyü kitabına güç veren kötü tanrı aniden ortaya çıkar ve gücünü geri almak ve kontrolünü yeniden kurmak ister. İki krallık artık eskisinden çok daha zorlu ve tehlikeli olabilecek bir savaşta yeni düşmanlarıyla karşı karşıya gelmek zorunda. Kara büyü kitabından güç bahşeden tanrı Yelka, Yelika ile Maise arasındaki savaşın sonunda aniden ortaya çıkan kişiydi. Bu tanrının Yelika krallığıyla bağlantısı olup olmadığı ya da sadece isimleri paylaşıp paylaşmadıkları belli değil. Ne olursa olsun, artık kendilerini kara büyü kitabının kötü etkisinden kurtarmaya ve halklarını korumaya çalışan iki krallığın kafa kafaya yüzleşmesi gereken bir güçtürler.Yelika ve Maisey kolay bir rakip olduklarını düşünüyorlardı ama bilmedikleri şey yıkım tanrısı Yelka idi.Yelika ve Maisey, yıkım tanrısının gücünü küçümsüyorlar. Savaşı kolaylıkla kazanıp barışı sağladıklarını düşünerek bu kadar güçlü bir düşmanla karşı karşıya gelmeye hazır değiller. Bu tanrının gerçek kudretini ve yeteneklerini öğrenmek üzereler ve onlarla yüzleşmenin ne kadar zorlu olacağını anlayacaklar.
Biraz kisa oldu ama devam edicek 3 bölüm de görüşmek üzere 🥰....