⎾5. Paradoxical ⏌

149 24 4
                                    

Psszt!
A fejezet közben pont bejött a Dark Aria c. zene, ami a Solo Leveling anime egyik OST-je, és igen találónak éreztem a fejezethez hehe! Szóval ha véletlenül megvan valakinek, loopolja be :DD

^5. PARADOXICAL
[ adjective ]

/ describes a paradox, something with two meanings that don't make sense together /

^5. PARADOXIKUS
[ melléknév ]

/ egy paradoxont ​​ír le, valamit, amelynek két jelentése van, és nincs értelme együtt //

× Öt nap elteltével ×


Felix úgy érezte, mintha egy hosszú álomból ébredt volna fel. Ám mikor kinyitotta a szemét, kevés fényt látott, mindössze egy éjjeli lámpa világított az ágya melletti szekrényen. Miután megdörzsölte a szemét, kinézett az ablakon, ahol látta, hogy a nap már lement -- vagy fel sem jött még. Aztán észre vette az ágy másik oldalán a fogadott bátyját.
-- Hyung?
-- Végre magadhoz tértél, szörnyen aggódtam!
-- Mégis mennyit aludtam?
-- Négy éjszakát és fél napot, de egy életmentő műtét után nem csoda -- sóhajtott fel Chan. -- Többet ne ijessz így rám! Lehet, hogy erős vagy, de pont emiatt sérülsz meg mindig, mert magadra veszel minden szart...
-- Nem igazán emlékszem, mi történt -- próbált meg könyökére támaszkodva felülni, de nem ment neki.
-- Maradj fekve! -- tette vállára a kezét. -- Egyébként Hyunjin azt üzeni, hogy jól van.
-- Tessék...? Mi történt vele?
-- A műtéted után felhívott, és csak annyit mondott, hogy ha felébredtél, mondjam, hogy jól van. Meg valami olyat, hogy miatta nem kell aggódnod -- gondolkodott el. -- Majd köszönd meg neki, másodjára mentette meg az életed anélkül, hogy tudta volna, ki vagy!
-- Chan! Mondd már el, hogy mi történt! Onnantól semmire sem emlékszem, hogy megérkeztünk Gimhae-be.
-- Rendben, ahogy szeretnéd.

× × ×

Kamerák felszerelve, érzékelők aktívak, drónok a helyükön -- szobák kitakarítva. Már este kilencet ütött az óra; mire mindennel megvoltak. Miután végeztek a dolgaikkal, a vezetők jóvoltából instant ételeket készítettek meg vacsora gyanánt. Felix viszont inkább passzolta a dolgot, és elment sétálni, tartva a távolságot a hatalmas erdőből, hisz nem tervezett a közelébe menni. Nem mintha az ott lévő Alakváltó nem érezte volna meg a csapataik jelenlétét.
Felix messze kiszúrt egy kis patakot, és odament, ám egyre közelebb ért hozzá, annál jobban kezdte érezni a friss vér illatát.
A patak az erdő felől folyt, így
Felixnek rossz érzése támadt.
Lassan leguggolt, és enyhén remegő kézzel a vérrel színezett vízbe nyúlt, hogy megszagolja.
-- Még életben van.
Felix letötölte a vért az ujjáról, és felkelt, hogy az erdő felé nézzen, ahol egy hatalmas szürke farkast látott a Holdfényben, félig a sötét árnyékban állva, és vörösen izzó szemei egyenesen Felixre meredtek.
-- Meg fog halni...
Felix ökölbe szorította a kezét. Tisztán érezte az Alakváltóból áradó vérszomjat; s hogy Felixet is magához hívja.
A farkas megfordult, és elindult vissza az erdő mélyére, Lix pedig megpróbálta felhívni Chant, de nem volt térerő, így csak jelet küldött neki, hogy le tudják nyomozni, hogy merre van.
És ezután nem sokkal már az erdőben is volt. Az avar csak úgy recsegett cipője alatt, a bokrok; s fák levelei az éjszakai szellő miatt, és a fiú futásának hála mind megremegtek.
Felix viszonylag gyorsan utolérte az Alakváltót, aki közelebbről sokkal nagyobb volt; nagyjából két méter magasan volt a feje.
-- Gyorsan ideértél -- fordult felé az Alakváltó, Felixet pedig meglepte, hogy egyáltalán tud még az emberek myelvén. Életében először látott Alakváltót, és csak annyit tudott róluk, hogy ha egyszer farkassá változnak, nem tudnak többé emberré válni, sőt...
Örökre megszabaduljak emberi mivoltjuktól, a túl sok állati gén miatt.
-- Csak nem megleptelek? -- szólt mély hangon, mely szinte morgás volt, mégis előbb hasonlított egy férfi hangjára, mint egy fenevadéra. -- Csoda, hogy érezted a hívásom. Nem vagy átlagos Omega, igaz? Sőt, egy Hibriddel van dolgom, ugye?
-- Mit akarsz?
-- Egyezséget -- vágta rá. -- Vagyis inkább ajánlatot. Ha megeszed ezt a lányt, akkor nem fogom cafatokra szedni, és én megenni. Mit szólsz?
-- Mégis mit nyernék azzal, ha megölném helyetted... Ez teljesen logikátlan! Hagyd békén azt az ártatlan lányt.
-- Nehéz lehet, nem? Úgy értem egyszerre két helyen lenni, mégsem tartozni igazán sehová sem... még mindig nem ismerték el az olyanokat, mint te, nem igaz? Ha megeszed, erősebb leszel, és akár alalváltó is válhat belőled.
-- Nem akarok szörnyeteg lenni -- suttogta szinte maga elé.
-- Hahah! Szörnyeteg? Eddig mindenki lenézett téged! Meg tudnád mutatni nekik az erődet! Gondold át, nem minden Alakváltó fogja ezt felajánlani neked, te pedig nem fogsz magadtól ölni! -- győzködte, miközben fel-alá járt a túsz előtt, akinek világos ruhájár vér borította. Eszméletlen volt, és tele volt karmolás és kisebb harapásnyomokkal.
-- Utoljára mondom... menj távol tőle!
-- Vagy mi lesz? Mit tudsz tenni velem a jelenlegi állapotodban? Érzem, hogy friss sérülésed van... nem mintha jelenleg eleve erősebb lennél egy Bétánál.
-- Engedd el -- húzta elő zsebéből a fegyvert, melyben altató lövedékek voltak.
-- Dobd azt el! Különben megölöm a lányt!
Felix gyilkos tekintettel meredt rá egy ideig, majd egyszerűen néhány méterrel odébb dobta a pisztolyt, ám ezzel egyidőben több tőrt hajított a farkas irányába.

× × ×

-- Taehyun-ah -- érintette meg az alvó fiú vállát Chan. -- Átvegyem innen? Fáradt vagy ígyis.
-- Ah, basszus, ne haragudj... valamiért elaludtam -- nézett a laptop képernyőre, miután pár kattintással feloldozza a zárképernyőt.
A kijelzőn kilenc felszentelt kamera volt, amivel az erdőt figyelték meg, de... ebből nyolc tönkre mehetett, ugyanis fekete-fehér csíkos volt a kép rajtuk. Megnyitott egy másik ablakot, amin a drónok és a hőérzékelők voltak, de szinten egyik sem működött.
-- Ez meg mi...
-- Tönkre ment az összes kamera! -- dörzsölte meg szemét, mintha nem akarta volna elhinni a látottakat.
-- Észre vettem. Menj vissza arra, amelyik működik! -- kérte Chan, mire visszalépett.
Mindketten ledermedtek, amikor az Alakváltó nézett egyenesen a kamerába, miközben tönkre teszi azt is... -- Baj van... ez egy intelligens Alakváltó! Hwang Hyunjin-ssi! -- fordult volna meg, hogy elinduljon szólni a GuarduanS vezetőnek, de ő már az ajtóban volt.
-- Mi történt?
-- Feltűnt a célpont, és gallyra vágta az eszközeinket!
-- Mindenki itt van? -- nézett hátra válla felett, hisz a helységben mind a csapattagok voltak, kiveve egy valakit. -- Inseul nem sétára ment?
-- Basszus! -- vette elő Chris a mobilját, és akkor vette észre a helyadatokat, amit a fiú küldött neki. -- Ez rohadtul nem jó, az erdő felé ment!
-- Mindenki készüljön! Most kell elkapnunk az Alakváltót! -- adta ki a parancsot végül. -- Chris, Lucy, Jane, Joanne, Lee Know és Daniel jön, én előre megyek. Aki ott marad, Taehyun, Liz, Changbin, ha esetleg az alakváltó menekül, azonnal szóljatok! Oszolj!

_______________________
Ha van benne elírás, szóljatok please
O.o
Remélem tetszett ^^
Xoxo: Diana <3

⎾THE ALPHA & HIS SPY ⏌|| HyunLix / omegaverseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora