4. fejezet

428 20 4
                                    

Reggel,ami nem egészen reggel volt,11-kor ébredtem,és el is felejtettem,hogy mára volt beszélve,hogy Mira átjön hozzám.Basszus.Ránéztem a telómra,és vagy hatvan olvasatlan üzenetem,és legalább kétszer annyi nem fogadott hívásom volt tőle . Gyorsan felhívtam, és elmondtam neki, hogy elaludtam,ő meg el is indult hozzánk mikor letettem.Gyorsan felöltöztem,meg elkészülődtem.

Fittem:

A hét többi napjához nagyon meleg volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hét többi napjához nagyon meleg volt.Alig telt el 10 perc,csengettek.

-Ki az isten az?-mondta Dávid.

-Öhmmm.Izéééé,szóóóval az van,hogy áthívtam a Mirát.

-És nekem nem terveztél szólni?!-kérdezte.

-Most már mindegy tesike.-mondta Máté és kinyitotta az ajtót,mert egyébként Mira eddig kint ácsorgott.

-Sziaa...-köszönt már reflexből Mira, rögtön csendben maradt mikor meglátta,hogy helyettem Mátét akarja megölelni.-Uhh bocsi.-hirtelen Dávidra nézett és villámsebességgel hajtotta le a fejét.Látszott rajta,hogy elvörösödik.De sokkal inkább Dávidtól,mint Mátétól.

-Semmi.Már úgyis megszoktam,hogy a lányok ölelgetni akarnak.-mondta,és elmosolyodott.

-Bocsi,bocsi.-mondtam,és átfurakodtam Máté mellett,megragadtam Mira kezét,és felrángattam a szobámba,mert szegény már egyre jobban vörösödött.

-Uhh,köszi,szerintem magamtól egy milimétert se tudtam volna moccanni.-mondta,már sokkal megkönnyebbültebb hangon.

-Bármikor.-mondtam,és felnevettem.-Amúgy...-kezdtem-jól láttam,hogy elvörösödtél a bátyámtól?-néztem rá.

-Ahj,ne haragudj,annyira nem akartam,de nagyon belezúgtam.-mondta,és látszott rajta hogy nagyon bűntudata van.

-Úr isten,dehogy haragszok.-mosolyogtam rá,és átöleltem.-Csak már észrevettem egy ideje,hogy nézel rá,és úgy voltam vele,hogy most már rákérdezek.-mondtam,és erre nagy mosoly jelent meg az arcán.

-Komolyan mondod?-kérdezte,és látszott rajta hogy egy kicsit meglepődött.

-Eskü.-mondtam.-Elmegyünk valahova?-kérdeztem.

-Kajálni?-kérdezte.

-Akár,vagy csak vásárolgatni,vagy simán hülyülni.

-Benne vagyok.-mondta lelkesen.Elindultunk lefele a lépcsőn,és közben beszélgettünk.Mira hirtelen megszólalt.

-Amúgy mekkora mázlista vagy hogy ilyen fullos palikkal laksz együtt.-mondta,és felnevetett.

-Shh,ha meghalják kétszeresére nő az egójuk még a mostaninál is.-nevettem én is.Mikor leértünk a lépcsőkorlátnál ott állt Máté,az arcán egy önelégült mosollyal.Mira vette észre elsőnek,és beleütött egyet a karomba,hogy figyeljek már,

Beleszerettem....(2okos)Where stories live. Discover now