6. fejezet.

477 23 9
                                    

És szombat van.De jó.Már csak 2 nap és kezdődik a suli.Semmi kedvem nem volt élni se,reggel 5-kor felébredtem,azóta aludni se tudok,úgyhogy konkrétan úgy nézek ki mint egy hulla.8 körül lementem a konyhába,mert hallottam hogy valaki felébredt.Dávid már csinálta a reggelit,és ahogy kint ültem az asztalnál,valamiért kinéztem a folyosóra,és megláttam egy sötétszürke bőröndöt.

-Hallod.Új bőröndöt vettél?-kérdeztem tőle.

-Nem.Máté megy vissza Egerbe.-mondta egyszerűen és kedvetlenül.Ő se örült neki.

-Mi?De mikor?-kérdeztem,és már most éreztem a hiányát,pedig még el sem ment.Az elmúlt pár nap nagyon jó volt vele,és el is feledkeztem róla,hogy ma hazamegy.

-Délben indul a vonata,még pakol fent.Ki akarsz jönni az állomásra velünk?-kérdezte.

-Aha,szerintem kimegyek.-mondtam.

-Oké.-mondta,és itt le is zárult a beszélgetésünk.Megreggeliztem,és felmentem a szobámba,mert ha ki akarom kísérni Mátét az állomásra akkor fel kéne öltözni.A szekrényem tele volt,de hirtelen úgy éreztem,hogy nincs mit felvennem.Végül csak sikerült összekaparnom egy szettet,ami tökéletesen tükrözte a hangulatom.

Szettem:

Fél 12-kor elindultunk,hogy véletlen se késsünk el

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fél 12-kor elindultunk,hogy véletlen se késsünk el.Hamar el telt az idő miközben készülődtünk, én egész végig zenét hallgattam.Azon kívül,hogy felöltöztem,csak gyors feltettem egy kis szempillaspirált meg összefogtam a hajam,és késznek lettem nyilvánítva.Háromnegyed tizenkettőre értünk oda,úgyhogy sajnos Máté nem késte le a vonatot.Megálltunk a peronon,és elköszöntünk Mátétól.

-Hát tesike,akkor majd jövőhéten találkozunk.Vigyázz magadra.-mondta Dávid és lepacsiztak.

-Jól van.Majd írok ha odaértem.-mondta,és felém fordult.-Hát,akkor szia.-mondta.

-Szia.-mondtam,ő meg elindult a vonathoz.

-Nem akartál volna tőle normálisan elköszönni?-kérdezte Dávid,és hirtelen a mellkasom összeszorult,ahogy néztem,hogy Máté mindjárt felszáll a vonatra.

-De...-mondtam,és lehajtottam a fejem.

-Akkor menj már.-mondta,és meglökött egy kicsit.Igaza van!Odafutottam Mátéhoz,aki időközben észrevette,hogy felé futok,és szorosan átöleltem.Máté visszaölelt,és kezét végigsimította a hátamon.Vagy 3 percig álltunk így,de nem akartam elengedni.Annyira hiányozni fog.

-Mennem kel.-mondta aranyos hangon,és eltolt magától.Bólintottam egyet,és rámosolyogtam.Felszállt a vonatra,és elindult.Még integettem neki egy kicsit,aztán megfordultam,hogy visszamenjek Dávidhoz,de ő már ott állt mögöttem.Elindultunk vissza a kocsihoz.

-Kérdezhetek valamit?-szólalt meg hirtelen.

-Persze.-válaszoltam neki.

-De komolyan kell válaszolnod.-mondta,és a szemembe nézett.Láttam rajta,hogy nem viccel.

-Jó,komolyan válaszolok.-mondtam-

-Tetszik neked Máté,ugye?-kérdezte,én meg lefagytam.Basszus,pont ezt nem akartam.Megbántanám,ha a legjobb barátjába szeretnék bele.Csakhogy ez már megtörtént...Sóhajtottam egyet,és egy kis szünet után bólintottam.Mivel nem reagált semmit,ezért felnéztem rá,de ő csak maga elé bámult.Odaértünk a kocsihoz és beszálltunk.

-Haragszol?-kérdeztem,reménykedve egy "nem"-ben.

-Miért haragudnék.-kérdezte.

-Hát...tudod...-mondtam bizonytalanul.

-Csak nem szeretném ha megbántana.Mármint,jó gyerek,de csinál hülyeségeket.-tartott egy kis szünetet.-Amúgy,beszéltem vele erről.-mondta,én meg felkaptam a fejem.

-És mit mondott?-kérdeztem.

-Bír téged.-mondta,és rám nézett.-Figyi,én örülök,hogyha boldogok vagytok.-rám mosolygott,én meg megöleltem.

-Köszi.Azt hittem,hogy megbántanálak vele.

-Dehogy.-mondta,és felnevetett.Örülök hogy megbeszéltük.Hazafele beugrottunk a Simons'-ba,mert ha már úgyis arra megyünk,akkor ki nem hagyhatjuk.Hazafele zenét hallgattam,és mikor hazaértünk felmentem a szobámba,és berogytam az ágyamba.És még mindig csak fél 2 van.Felhívtam Mirát,és vele elbeszéltünk egy csomó időt.Végül amúgy 3 és fél órát hívásoztunk,mindenről is beszélgettünk meg hülyültünk,és kiveséztük a suli témát.Külön kitértünk arra is,hogy vajon ki mennyit Glow Up-polt a nyáron,és megállapítottuk,hogy mi rohadt sokat.Már nem is hangzott olyan szörnyűnek,hogy kezdődik a suli.Közben Máté is írt,hogy hazaért,és ötkor fellőtte a streamet.Néztem egy ideig,aztán kaptam egy értesítést a telómra,hogy bevettek egy insta groupba.Megnyitottam,és láttam hogy a csajosaim csináltak osztálycsoportot,van egy külön csajos,egy full komoly,és egy olyan amiben az ofőn kívül mindenki benne van.Mindig túl sok a csoportunk.Megbeszéltük a lányokkal,hogy holnap találkozunk,és beülünk egy filmre.Így legalább már megvan a holnapi progim is.Egy ideig még beszélgettem velük,aztán nekikezdtem egy új sorinak.Eddig nagyon jó,már kirajzolódnak a szálak,és alakul a sztori rendesen.Ezzel a sorival el voltam hajnali kettőig,de mivel holnap megyünk a csajosokkal mozizni,inkább aludtam egy keveset.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Beleszerettem....(2okos)Where stories live. Discover now