π
"Komiserim! Yangından çıkan bir kaç parça eşya buldum. Yarısı yanmış bi defter ama belki bakmak istersiniz."
Minho ona doğru uzatılan poşete baktı. İçinde mavi, yarışı yanmış, ön tarafı sayfalarca mavi sticker ile dolu olan bir defterdi gördüğü ilk şey.
Bu jisung'un günlüğüydü.
Siyah saçlı genç gözyaşlarını silmeden çocuğun ona uzattığı defteri aldı ve dışarı çıktı. Karakolun arka tarafında ki herhangi bir banka geçip oturdu ve içini karıştırmaya başladı.
Bir yandan göz yaşları durmazken bir yandan da bir kaç kelime okumaya çalışıyordu ama dolu gözleri ile iyi göremediği için pek de mümkün değildi bu.
Artık sıktığı dişlerini serbest bıraktı ve bağırarak ağlamaya başladı.
Ne kadar gözyaşlarını silse de anında yenileri akıyordu. Hıçkırarak bir kaç dakika boyunca ağladı oturduğu yerde. Ayağa kalktı arabasına gitmek için ama anında başına vuran ağrı ile kalktığı yere geri düştü. Elleriyle başını ovalarken yanı başında kolonların arkasında karanlık bi beden gördü.
"Seungmin?"
"Senin suçun değildi minho."
Seungmin yaslandığı kolondan doğrulup arkadaşının yanına oturdu. Birkaç dakika sessiz kaldılar.
"Beni suçlamayacak mısın?"
"Hayatımı kurtarmışken bunu yapmak çok bencilce olur. Hem.."
Durduğu birkaç saniye de yutkunmaya çalıştı sarı saçlı genç. Fakat boğazında oturan yumru nedeniyle başarılı olamadı. İstemsizce akan gözyaşlarını elinin tersiyle sildi ve zarzor çatlak sesiyle konuşmaya başladı.
"Jisung bunu istemezdi. Eğer seni suçlarsam bencillik ederim. Senin hiçbir suçun yoktu minho."
"Hayır hayır herşey benim suçumdu. Daha erken gelmeliydim. Seni ordan hızlı çıkarabilseydim jisung da.."
Sessizce tekrar ağlama başladı minho. Yanında ki çocuğa aldırmadan bu sefer şiddetli bir ağlamaydı bu. Sanki birşeylere geç kaldığı için pişmanlıktan dolayı akan gözyaşlarına benziyordu.
"Yeni yurda götürecekler şimdi bizi. Geçici olarak tabi. Sabaha karşı da Daegu'ya yollayacaklar. Yeni bi yurt açılana kadar orada kalacakmışız. Yeni yurdun yapımı da 3 seneyi geçer diyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sad Diary
FanfictionHan Jisung'un günlüğünden kalan birkaç parça sayfa. ×minific× ×angst×