π
Sevgili günlük...(31/12/2022)
Bugün minho hyung benimle birlikte geçirdi tüm gününü! Çok özlemişim onunla vakit geçirmeyi. Ama ona çok sinirliyim! Geçen gün gittiği görevde yaralanmış ve benden gizledi.
Ben rahat durur muyum durmam tabi ki hemen başladım konuşmaya ama galiba çok konuştuğum için bana öylece bakakaldı. Olsun haklıyım!
Bu arada bugün yıl başı. Chan hyung ve minho hyung birazdan gelecekler ve bizi alacaklar.
Seni de yanıma alıyorum çünkü her gelişmede yazmak için!
(...)
Günlük sanırım lunaparka gidiyoruz.. Bu benim hep hayalimdi! Minho hyung'ın bunu bilmesi imkansız! Ahh kime ne anlatıyorum ben seungmin!
Şuan hyung gişe de biletlerimizi alıyor ve bende sana yazmak istedim çünkü çok önemli bir gelişme bu!
Ama keşke seungmin de olsaydı... O Chan hyung ile oyn*sma derdinde ama!
Çok utandığım için sansürledim..
Hyung geliyor günlük!
(...)
Şuan tam da dönme dolabın en üstündeyiz. Hyung ise gözlerini açamadığı için rahat rahat yazabiliyorum sana günlük.
Hayır tamam yükseklik korkun varsa neden binersinki dönme dolaba!
Ne yalan söyleyim hayalim di bu benim. Ama bunları seungmin dışında kimse bilmiyor çünkü benimle alay ederler.
Ama o hain de ağzını sıkı tutamıyor ki! Kesin chan hyung için beni sattı. Kim bilir daha neler anlatmıştır!
Hyung gözlerini açtı sonunda gidiyorum ben! Geri geleceğim ama!
(Tamamlanmamış bir mektup)
π
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sad Diary
FanfictionHan Jisung'un günlüğünden kalan birkaç parça sayfa. ×minific× ×angst×