π
Sevgili günlük... (21/06)
Evet son yazdıklarımdan sonra minho hyung'a asla söylemeyecekdim ama seungmin beni gaza getirdi!
Bu sefer gerçekten söyleyeceğim!
Bugün yine beni dışarı çıkaracak. Tabi ki heyecandan bayılırsam diye seungmin de bizimle gelecek!
Seungmin beni asla reddetmeyeceğini çünkü minho hyung'ın da benden hoşlandığını söylüyor. Bakışları çok fenaymış. Sensin fena! Fesat bir arkadaşa sahip olmak çok kötü birşey ama atsan atılmıyor satsan satılmıyor işte.
Yeni gelişmelerden haberdar edeceğim senii!!
(...)
Selam ben seung. Jisung şuan hazırlanıyor. Ben iste don ve tişört ile gideceğim sonuçta kardeşimin en mutlu gününde onun parlaması gerek!
O yüzden en parlak kıyafetlerimi verdim ona. Herneysee jisung bu yazıyı sen günün sonunda okursun büyük ihtimal. Ya da heyecandan bayıldığın için hastanede ben sana okuyorumdur.
Ama şunu bil! Minho hyung seni reddetse bile arkanda dağ gibi kardeşin var! Kocan da olabilirim yani hehehe.
Şaka şaka gözüm sende değil zaten tipim değilsin.
Eğer red yersen ve hayata küsersen seni gebertirim sadece bunu söylemek istedim! Hayat yaşamak için biraz acı dolu evet ama bi yandan da yaşama sebeplerin var. Mesela ben.
Neyse tamam çok laubali oldu bu da.
10 dakika geçmesine rağmen minho hyung hâlâ gelmedi şaka gibi... Normalde geleceği saatten çok önce gelir ve o jisungu beklerdi.
Jisung da yok ortalıklarda hayırdır ya? Bi hazırlanmaya yolladım köstebek gibi yerin dibine girdi herhalde.
Şuan bi yerlerden yanık kokusu geliyor. Her halde aşcı wooyoung yine karidesleri yaktı..
Aslında sana bunu söylemediğim için bana kızacaksın.. özür dilerim
Şüphelendiğin şey doğru evet.
Bayan San senin annen bu yüzden sana geldiği günden beri iyi davranıyor ve üstüne düşüyor. Bunu bana minho hyung söyledi. Günün sonunda el ele Bayan San'ın yanına gideceksiniz bu da benden sana spoiler.
Ve sana bir haber daha.. minho hyung da bu gece sana açılacak! Hemde benim gazımla hehehe.
Ben olmasam yine yandınız ha!
Yemekhane katından çığlıklar geliyor. Neler oluyo ya? Jisung nerde amına koayayım.
Neyse tamam yeter bu kadar.
Bundan sonraki hayatında hep mutlu ol jisungie
Seni her zaman destekleyip sevecek olan kardeşin ♡
π
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sad Diary
FanfictionHan Jisung'un günlüğünden kalan birkaç parça sayfa. ×minific× ×angst×