(9)
Maiah
Two days had passed ug niana mi karon sa Mansion ni Ken ug halos kaihi-on nako's akong kakulba tungod kay ania ang tibouk pamilya ni Ken.
Dili man gyud unta gusto ni Papa nga manganhi mi diri tungod kay kung gusto ni Ken nga pangasaw-on ko dapat didto sa among balay siya mangasawa nako, pero sa kalit si Papa mismo ang mi-ingon nga mangadto daw kuno mi diri. haaaaysst!
"You okay dear?" Halos mawala ang akong kalag sa kakulba nga gi-istoryahan kung Mama Ria.
Mi tando rako kay mahadlok ko nga makigsulti niya.
"Talk to me, dear. Nganong mahandlok man ka nga dili mn tika kaonon." Sutli ni Mama Ria unya iya kong gipalingkod.
"M-mataha mn gud ko nimo, Ma."
"Ayus aygka taha nako, Mai. Ako ra ni, inahan sa lalaking imong gihigugma."
Mipahiyom ko's iyang gisulti... "Bitaw Ma, sa tinoud lang nakulbaan ko nga makigkita ninyo. It's my first meeting Ken's family except lang Kitt kay sige naman mig kita ana niya."
"Asus sama sa akong gika-ingon ayaw ka taha nako ug kang Papa nimo Andres."
"Oo Ma, dili na." Tubag nako sa iyaha.
Niduol sa amoa si Ken nakig-beso-beso siya sa aping sa iyang inahan una siya mihalok sa akong ngabil.
"Get a room, Ken." Sulti ni Mama Ria tungod sa halok nga gibuhat ni Ken.
Miduko ko tungod sa kaulaw. Kalagot gyud ani niya uy.
"Kasuyaon uy, pero bitaw Ma ready na ang mga pagkaon. Tara na." Sulti ni Ken ug nanindog mi ni Mama Ria
Pag-abot namo sa garden niining mansion ni Ken ug sama sa iyang gi-ingon ready na gyud diay ang tanan apil na didto sila Mama ug Papa kauban ang kambal.
Ning siga pa akong mata nga nakita nako si Tim, Josh ug si Dawin kauban ang amiga ni Krztyl nga si Crisilda.
Gituyok nako ang akong paglantaw sa tibouk garden ug halos mawad-an ko'g umoy tungod kay daghan man diay'g tawo ang ania karon.
Unsa diay naa?
"Stay here, Mai." Sulti niya ug mipahiyom nalang pud ko's iyaha.
"Thanks for being here tonight everyone, Dili nako maipakita ninyo kung unsa kaayu ko ka malipayon nga anaa mo karon hilabi na sa mga ginikanan ni Maiah ug sa iyang mga suod nga higala. Maiah, sukad pa nga nag grade seven ta aduna na man gyud ko'y pagbati nganha nimo pero gitago lang nako tungod kay mahadlok ko, kay lagi amiga ug amigo ratang duha. As years goes by gihigugma na gyud tika pag-ayo pero I still kept in my heart kay dili nako gusto maguba ang atong panaghigalaay. That night nga adunay nahitabo natong duha malipayon kaayu ko tungod kay ang atong panaghigalaay mas mulabaw pa kay aduna may nahitabo natong duha but I guess it become worst. So tonight I'll cut the chase, Maiah dela Peña will you marry me and spend the rest of your life with me?"
Nitulo ang luha sa akong duha ka mata the moment Ken look into my eyes. Grabe mura ko'g nalumos tungod sa kalipay nga akong nabati karon.
Gihilot-hilot ni Mama Ria ang akong likod tungod kay nakabakho ko sa paghilak.
Giduol kong Ken ug miluhod siya sa akong atubangan, naghugyaw ang tanan sabay sungog-sungog namong duha pero gi-focus lang nako ang akong mga mata kang Ken.
He's still kneeling in front me waiting for my answer. I smiled at him and utter those words that would make him happy for the rest of his life.
"Pakaslan tika Ken kay mahal kaayu tika."
YOU ARE READING
Nabuntis Ko's Akong Crush [On-going]
LosoweBag-o ra ning graduate si Maiah ug Senior High ug wala niya damha nga buntis siya sa bata sa iyang Crush. Dili siya kadawat nga buntis siya ug labaw nga dili pud niya kaya nga gub-on ang pangandoy ni Ken nga mahimong Engineer. Gitago niya ang tanan...