-8-

44 6 3
                                    

𝐒̧𝐚𝐫𝐤𝛊 𝐲𝐚𝐫𝛊𝐬̧𝐦𝐚𝐬𝛊 𝐠𝐮̈𝐧𝐮̈

𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛'𝑑𝑒𝑛
2 ders sonra büyük konferans salonunda şarkı yarışması yapılacaktı. Ders boş olduğu için konuşuyorduk. Felix'in elleri titriyordu.

Hyunjin: Lix sakin olur musun?

Felix: Hyun ya elenir-

Hyunjin: Hayır Felix olmayacak öyle bişey. Kazanacağına eminim.

Felix: Ya sesim kötü çı-

Hyunjin: Sesin çok güzel Felix. Böyle şeyler düşünme demedim mi ben sana?

Felix: Tamam.

Hyunjin: Sakinleşmek için ne yapıyorduk?

Felix derin nefesler alıp vermeye başladı. Gülümseyip saçlarını karıştırdım. Ellerimi saçlarından itip mızmızlanmaya başladı. Gülümseyip saçını karıştırmaya devam ettim.

Felix: Ya- Huncin! Saçım! Yaa! Saçım bozuldu!

Gülüp elimi saçlarından çektim.

Hyunjin: Ne değerli saçın varmış.

Felix: Öyledir benim saçlarım.

Saçlarını savurup önüne döndü ve şarkıyı çalışmaya devam etti.

2 𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚

Felix: Hyun. Gitme yanımdan.

Felix elimi tutup bana baktı.

Hyunjin: Civcivim gitmem gere-

Felix'in sıkıca sarılması ile sözüm yarıda kesilmişti. Bende ona sarılıp saçlarını okşadım.

Felix: Hyun gitme lütfen...

Hyunjin: Felix ağlamıyorsun değil mi?

Eğilip yüzüne baktım. Ağlıyordu. Yüzünü avuçlarımın arasına alıp gözyaşlarını silmeye başladım.

Hyunjin: Güzelim ağlama. Sadece bir yarışma. Bunun için göz yaşlarını akıtmaya değmez.

Felix: Hyun sende benimle söylesen?

Hyunjin: Olmazki. Ben hazırlanmadım.

Ellerini tuttum.

Hyunjin: Sakin kalmak için ne yapıyorduk lix?

Felix gözlerini kapatıp derin nefes alıp vermeye başladı. Sakin olması için bende derin nefesler alıp vermeye başladım.

X: Lee Felix hazır olsun. Birkaç dk sonra şarkı söyleyecek.

Felix gözlerini açıp bana baktı.

Hyunjin: Tamam.

Kadın yanımızdan ayrıldı. Felix'e baktığımda gözlerini kapatmış, ellerini sıkıp derin nefesler alıyordu. O hali çok tatlıydı ama sahnede birşey olucak diye korkmuştum. Dayanamayıp yanına gidip sarıldım. Bana sıkıca karşılık vermişti.

Hyunjin: Merak etme biryere gitmeyeceğim. Seni izliyor olacağım. Sakın panik yapma. Tamam mı?

Felix: Tamam.

Felix'ten ayrılıp ellerini tuttum ve yüzüme bakmasını sağladım.

Hyunjin: Ben şimdi çıkıyorum. Seni çağırdıklarında ne derlerse yapıcaksın. Sakin kalmaya çalış. Yapacağına inanıyorum. Kötü düşünmek yok. Anlaştık mı?

Felix: Anlaştık.

Son kez sarılıp çıktım ve sandalyelerden birine oturdup şarkı söyleyen kişilere baktım.

𝐻𝑖ç𝑏𝑖𝑟𝑖𝑛𝑖𝑛 𝑠𝑒𝑠𝑖 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥'𝑖𝑛 𝑠𝑒𝑠𝑖 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙𝑑𝑖.

𝐻𝑖ç𝑘𝑖𝑚𝑠𝑒 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥'𝑡𝑒𝑛 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙𝑑𝑖.

𝐻𝑖ç𝑘𝑖𝑚𝑠𝑒 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙𝑑𝑖.

♫︎
Yaklaşık 5-10 dk sonra sıra Felix'e gelmişti. Felix sahneye çıktığında alkış sesleri gelmişti. Felix bana bakmıştı. Elleri hafiften titriyordu ve elleriyle oynuyordu. Felix'e bakıp sakin olması için derin nefesler almaya başladım. Felix'te derin nefesler alıp vermeye başladı ve Müzik çalmaya başlamıştı.

𝑌𝑎𝑧𝑎𝑟𝑑𝑎𝑛
Felix şarkı söylerken sürekli Hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin ise Felix'i hayranlıkla izliyordu. Hyunjin Felix'in sesini sadece kendisi duysun istemişti. Şarkı bittiğinde Herkes alkışlamıştı.

Yarışmacıların hepsi yan yana dizildi ve ödülü alacak kişinin kim olduğunu merak edip konuşuyorlardı kendi aralarında. Hyunjin Felix'e baktığında Felix gözleri kapalı bir şekilde bekliyordu.

X: Şarkı Yarışmasının kazananı...

Herkes heyecanlı ve stresli bir şekilde dinliyordu.

X: Lee Felix.

Herkes alkışlamaya başlamıştı. Felix gözünü açıp kupayı almıştı. Hyunjin de gülümseyerek Felix'e baktı ve alkışladı. Felix mutluluktan ağlamaya başlamıştı.

Hyunjin yerinden kalkıp duvar kenarına gitmişti. Felix koşarak Hyunjin'e sarılmıştı. Herkes gülüşüp onları izliyordu. Onlar ise birbirlerini.

𝐾𝑎𝑦𝚤𝑝 𝑀𝑒𝑙𝑜𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟 / 𝑯𝒀𝑼𝑵𝑳𝑰𝑿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin