-9-

44 5 0
                                    

𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥'𝑡𝑒𝑛
Şuan Hyunjin ile okuldaydık. Bugün ona açılacaktım. Çok heyecanlıydım.

Felix: Hyunjin.

Hyunjin: Efendim Lix.

Felix: Akşam bir işin var mı?

Hyunjin: Yok. Neden sordun?

Felix: Hiç.

19:21
Hyunjinle yazışmıştık ve buluşmak istediğimi söylemiştim. Oda tamam diyip konum atmamı istemişti. İçimde çok garip bir his vardı. Acaba kabul edicek miydi?

Hyunjin uzaktan el salladığında bende el sallamıştım. Yanıma geldiğinde sarılmıştık. Kalbim çıkacak gibiydi. Sanki midemde binlerce kelebek uçuyordu...

Hyunjin: Nasılsın Felix?

Felix: İyiyim Hyun.

Hyunjin: Neden çağırdın beni? Bişey olmadı değil mi?

Felix: Hayır. Jinie gözlerini kapatır mısın?

Hyunjin: Neden?

Felix: Bir sürprizim var.

Hyunjin: Peki.

Hyunjin gözlerini kapattığında montumun cebindeki iki yüzüğü çıkardım. Birisini kendi parmağıma taktım. Elimdeki yüzüğü belli olacak şekilde elimde tuttum ve Hyunjin'e doğru uzattım.

Felix: Hyunjin... Ben senden uzun zamandır hoşlanıyorum. Benimle çıkar mısın?

Hyunjin gözlerini açıp ilk bana sonra ise elimdeki yüzüğe baktı.

Hyunjin: Ne?

Birkaç saniye birşey söylemedi. Birşey söylemediğinde kabul etmediğini sanıp başımı ve yüzüğü uzattığım elimi indirdim. Elimi indirdiğimde bana sıkıca sarılıp döndürmeye başladı.

Felix: Hyunjin düşücem!

Hyunjin: Sana deli gibi aşığım lix!

Beni yere indirdiğinde sıkıca sarıldı. Bende gülümseyip sarıldım.

2 𝐚𝐲 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚
𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛'𝑑𝑒𝑛
Felix ile olan ilişkimiz çok güzel gidiyordu. Buluşup sohbet ediyorduk. Bazen benim evime geliyordu. Ona piyano çalmayı öğretmiştim. Eğer o olmasaydı belkide şuan bu Dünyada olmayacaktım. Ailem ile nadiren görüşüyorduk. Onlarda notlarım içindi.

Felix: Hyunjin! Sende bizimle oyna!

Felix'e baktığımda Jeongin, Jisung ve Seungmin ile voleybol oynuyordu.

Hyunjin: Şuan yorgunum, Oynayamam.

Felix koşarak geldi ve yanıma oturdu. Yanağıma bir öpücük kondurup kafasını omuzuma yasladı.

Felix: Neden yorgunsun?

Hyunjin: Sabahtan beri peşinden koşturuyorum. Yorgun olmam normal değil mi civciv?

Kıkırdayıp kafasını kaldırdı ve bana baktı.

Felix: Bıraksam yerinden kalkmıyacaktın. Hep oturuyorsun. Biraz enerjik ol.

Hyunjin: Olsam da senin kadar olamayacağım kesin.

Gülümseyip kafasını yine omuzuma yasladı.

Felix: Jinie.

Hyunjin: Efendim güzelim.

Felix: 𝐵𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑎ş𝑘𝑎 𝑠𝑒𝑣𝑔𝑖𝑙𝑖𝑛 𝑜𝑙𝑑𝑢 𝑚𝑢?

Hyunjin: 𝑆𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑎ş𝑘𝑎 𝑠𝑒𝑣𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑑𝚤.

Gülümseyip önüne döndü. Her gülümsediğinde kendimi cennette gibi hissediyordum. Bir gülüşü bile içimi ısıtmaya yetiyordu.

𝐾𝑎𝑦𝚤𝑝 𝑀𝑒𝑙𝑜𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟 / 𝑯𝒀𝑼𝑵𝑳𝑰𝑿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin