0.3

38 10 2
                                    

@Melissa_ : Gözleri aşka gülen Doruk'um!!!🧿🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Melissa_ : Gözleri aşka gülen Doruk'um!!!🧿🤍

@Ardaturkmus : Kurban olduklarım🧿❤️
            @Melissa_: 💞

@Karenakturk: Çok can yakacak bu yaaa😏
            @Melissa_: Yakışıklı oğluşumuzz

@Oguzgorenn: Aslan parçası🧿
             @Melisaa_: 😇
             @Ardaturkmus: Amcasının aslanı💪🏼

@Defnetunc: Teyzesinin balı ya balı💖
             @Melissa_: Geliyoruz teyzesi iki güne bekle bizi
             @Karenakturk: Puahahjahajahj bekle diyor bi de
             @Karenakturk: Gel sen gel😊

@Ardaturkmus , @Batıhanozer ve diğer 243 kişi beğendi

~

"Defne Doruk'un postuna bile yorum yapmış. Melisa'yı da takip ediyor bu adam ya!".

"Karen dün gece konuşmadın mı bu adamla sen gayet mutlu bir şekilde gelip beni öptün sonra uyumadınız mı?".

"Kimle uyuduk be?".

"Kızınla Karen. Teyzeciğim unutulacaksın valla bu gidişle.".

"Ay anneciğim saçmalıyor senin bu teyzen. Nasıl unutayım seni ya? Karnıma baksana Defne!".

"Ne dedi anlatmadın ki bana, neye şaşırıyorsun şimdi?".

"Ya bunlar Arda'yla liseden beri arkadaşlarmış. Düğünlerine bile gelmiş ben nasıl hatırlamıyorum ya!".

"Hayatım evliydin ya sen o zaman?".

"Ay doğru. Sanki hep bekarmışım gibi geliyor ya. Neyse işte beni zaten uzun zamandır takip ediyormuş. Boşandığımı da öğrenmiş işte sonra Canan'la konuşmuş nereye gidecek nasıl tanışırım diye.".

"Ne işle uğraşıyor bu adam Karen?".

"İnşaat mühendisi ya otel alışveriş merkezi falan yapıyor. Arda cimrisi bulmuş böyle çocuğu bırakır mı zaten yavşak!".

"Karen Arda'ya kaymadan devam et güzelim hadi.".

"İşte demiş tanıştır et diye. Canan da o tanıştığımız gece gelirseniz bir şansınız olabilir demiş işte. Arda'nın bir alakası yok ama sordum dedi Melisa ve Arda'yı takip ettiğini görünce diye. Arda da Melisa'nın yakın arkadaşı ama iyi kızdır demiş.".

"Arda?".

"He ya ben de şaşırdım. Ay belki Oğuz kibarlığından dedi öyle de ne bileyim bu kadar yakın olmalarını garipsedim.".

"Hep bilmediğimiz tanımadığımız adamları bulduğun için".

"Bir kere ben bulmuyorum onlar beni buluyor. Ya ortak arkadaş araya girince tadımız kaçıyordu en son lisede ben ondan beri o topa giremem size en uzak adam en iyisi yani. Arda sıçtı yine prensiplerime ama olsun Oğuz tatlı geliyor.".

YAZ BİTMEDEN GELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin