@Defnetunc
@Karenakturk: Dünyanın en sexy teyzesi❤️🔥
@Defnetunc: Senden sonra mı?
@Karenakturk: İyisin iyi aferin;)@Kerem_tuna: Karen'le takılan buralara düşüyor maşallah vallahi Defne Tunç iki günde bir post atar oldu.
@Karenakturk: Çalışsana sen biz denize giriyoruz hadi canım hadi
@Kerem_tuna: Kapatayım mı hesabını
@Karenakturk: Canımbenm bricik keremimiz sen bayağı şakacı olmuşsun görüşmeyeli
@Kerem_tuna: Üç buçuk attın@Melissa_: Bu nasıl bir güzellik böyle🥰
@Karenakturk: Kimin en yakın arkadaşı😌
@Melissa_: Benim?diğer 9,780 yorumu görüntüle
@Kerem_tuna, @Melissa_ ve diğer 37,641 kişi beğendi
~
"Defne bunların hepsi 30 faktör, yok mu hiç 50 faktör güneş kremin?".
"Var aşkım çekmecelere baksana.".
"Bulamadım ki bir bakar mısın?".
"Geldim dur.".
Alt kattan bana seslenen Karen'in yanına gitmek için merdivenlerden indim. Banyonun kapısını açtığımda Karen burada değildi. Salona baktığımda da yoktu dışarı mı çıkmıştı acaba? Tam ben kapıya doğru yönelmişken kapı çaldı. Şapşal dışarıda kalmıştı bir de.
"Sürpriiiiz!!!!".
Karşımda kocaman bir göbek ve elinde kocaman bir pasta vardı. Akşam kutlayacağımızı düşündüğümden gafil avlanmıştım. Asıl şaşırtan yarın geleceklerini söyleyen Türkmüş ailesinin de burada olmasıydı. Doruk aşkım ve ebeveynleri de kapının önünde durmuş gülümsüyorlardı.
"İyi ki doğdun aşkım benim.". diye üstüme atladı Melisa. Onu da ne kadar özlediğimi şimdi anlıyordum."Kuzum hoş geldiniz, kandırdınız mı kız beni yine!".
"Doğum gününden sonraki gün geleceğimize inandın mı sen de!".
"Ay inandı tabii üç hafta önce gelecektin sözde. Defne kolum ağrıdı üfle şu mumları.".
Gözlerimi kapadım ve her yıl rutin olan sağlık, mutluluk huzur üçlüsüne bir yenisini ekledim.
Bu yaz hayatımın en güzel yazı olsun ve yeni hayatımın, yeni kararlarım beni hep mutlu etsin.
~
"Ee baldız kaç oldun şimdi?".
"26'ya girdim Arda valla ya yaşlanıyoruz.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ BİTMEDEN GEL
General Fiction"Yaz bitiyor artık benimle gel Defne." "Yaz bizim için çoktan bitti Batı." ~ Defne her yıl olduğu gibi havalar ısınınca Çeşme'deki yazlığına gitti. Bebekliğinden beri mayıs ayında sezonu açar eylüle kadar da dönmezdi. Defne 26 yıllık rutininden bıkm...