Hermioně jsem nic o polibku neřekl. Ale pořád jsem nevěděl co si o tom mám myslet.
Já nevím..!!!! Raději jsem nad tím přestal myslet a přitulil jse s Hermionou v posteli.
Hladil jsem jí po vlasech, dokud neusla. Já usl až po ní.☆☆☆
Vyrazil jsem do práce. Vůbec jsem se netěšil, jinak se těším... Ale dnes opravdu ne... Nechci ho vůbec vidět, ale k tomu mi něco vzadu v hlavě říká že ho moc rád uvidím...
Došoupal jsem se ke kanceláři. Kecnul jsem si ke stolu a projel jsem si emaily, co je na práci. Zase hledáme toho zločince.. pořád nevíme kdo to je... Když jsem přemýšlel do kanceláře vešel Malfoy. ,,Ahoj Pottere!" Pozdravil mě Malfoy. ,,Čau. Malfoy. Začneme tedy s prací? Hledáme zločince nevíme kdo to je... naposledy byl vidět ***** ." Odpověděl jsem. Malfoy vypadal zklamaně. Nevím proč, ale chtěl jsem ho utěšit. ALE TO NEMOHU....
Draco: Samozřejmě že pro něj ten polibek nic neznamenal. Já jsem debilní. Myslel jsem si, že by mě mohl mít rád... To bude těžší ho dostat od té mudlovské šmejdky..
Já to nevydržel a přišel jsem k němu, úplně ztuhnul... Je roztomilí... Rukou jsem mu zajel pod triko a šáhl.. na SAKRA dokonalou hruď. Políbil jsem ho...
Ahoj!!!
Tady kračí kapitola doufám že líbí.
Jestli najdete nějakou chybu určitě mi to napište.Přežívejte týden.😏
Příští kapitola o víkendu ❤️
ČTEŠ
Já a můj přítel [drarry]
RomanceHarry chodíš Hermionou. Co se ale stane když potká Draca? #drarry #gay #love #boy×boy .