Klub

19 3 0
                                    

Odtrh jsem se. ,,O CO SE SAKRA SNAŽÍŠ!!!" vykřikl jsem na něj. On stál a koukal na mě opravdu-hodně- smutně. ,,Už tě nebudu otravovat, moc se omlouvám, nebudu se ti snažit srát do života. Véř už mě neuvidíš."Odpověděl mi, vzal si věci a odešel. Já tam stál jak tvrdé Y, co jsem to sakra udělal. Práci jsem měl hotovou a podle Hermiony budu ještě v práci dvě hodiny. Sakra... Musím si s někým o tom promluvit. Chvíli jsem přemýšlel a najednou dostal nápad!!!

,,Ron!!" Vykřikl jsem šťastně.

Půjdu k němu, vzal jsem svoji aktovku a vyrazil.

☆☆☆

Trrr....

Zazvoní a čekám. Nic?!? To je super!?!?🙃
Už jsem se chtěl odvrátit ale v tu chvíli jsem něco uslyšel...

DRACO: CO jsem si mohl myslet. Odešel jsem do... prázného bytu... Super teď mám náladu jen čuměl na horory a žrát zmrzku. Skvělé... Tak jsem nakonec udělal.

,,Ah~Ro-Rone~...ry-chleji...~" Počkat to je hlas Hermiony. Počkat!! Oni spolu spí!?!?

To mi stačilo a tak jsem se otočil a odcházel. Potřebuji alkohol... Tak proč né...předci musím jít někdy do klubu.

Nakonec jsem tam došel a pořádně se opil, vrátil jsem se až ve dvě ráno...

Ahoj!!!
Doufám že líbí😚
Příští díl ve čtvrtek ☺️
Zatím ahoj

Ps: Myslíte že Harry s Hermionou zůstanou?

Já a můj přítel [drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat