12

455 4 5
                                    

"Anak Ian pun perlukan Afiq juga..Afiq Ayah kandung dia Aryan.."keluh Afiq

??? Situation.

"Malam ni juga aku akan bertindak..Aku dah cukup bersabar dengan kau Afiq Hakimi.."kata ???


"Areep tolong jangan masuk campur urusan rumah tangga anak-anak...Biar dia orang selesaikan sendiri"kata Shah

"Aryan anak aku Shah!!Aku tak sanggup tengok keadaan dia sekarang..Afiq memang dah abaikan tanggungjawab dia..Dia lebih fokus kepada perampas tu daripada anak dan cucu kita Shah"rintih Areep

"Biy please!!!Biar anak-anak selesaikan dulu..kita tengok dari jauh..Bila Aryan betul-betul perlukan pertolongan kita baru kita uruskan..."kata Shah

"Tapi Sayang Aryan tu anak kesayangan I..."kata Areep

Ian situation.

Ian tersenyum melihat perangai anak dan bapa di depannya itu..Pejam celik dah 1 tahun lebih ia mendirikan rumah tangga bersama Afiq..Sesungguhnya itu amat bahagia baginya.

"Biy kenapa ni? Biy ada masalah ke?"soal Ian

"Aryan dah tahu pasal kita!!!"kata Afiq

Deg deg

Next..

Sejak kejadian Aryan dan Afiq bergaduh..Mereka berdua jarang meluangkan masa bersama..Sehingga Suatu hari Aryan bertemu dengan sesorang yang berjaya membuat luka di hatinya semakin sembuh..

Siapakah orang tersebut ia adalah Ilham Hakimi P.A kepada Eiman Taqqef..Pertemuan itu berlaku semasa Aryan membawa Danial ke taman permainan untuk bersiar-siar namun satu kejadian tak terduga berlaku apabila Aryan dan Danial hampir dilanggar oleh sebuah kenderaan namun sempat di selamar oleh Ilham pada waktu itu.

"Mmmmammmma"celoteh Danial

"Iya sayang Mama..Sekejap lagi Daddy sampai..."kata Aryan..

Dari kejauhan seseorang berlari dengan terburu-buru menuju kearah Aryan dan Danial yang berada di bawah pohon di sebuah taman permainan..

"Aryan sorry lambat...Tadi boss a.k.a Si Taqqef tu ada emengency meeting.."kata Ilham

"Saya okey je awak...Ni anak kesayangan awak ni merengek dari tadi cari Daddy.."kata Aryan sambil tersenyum..

"Olol²...anak Daddy cari daddt ehh..Meh sini Daddy peluk sikit..Rindunya dekat Danial manja daddy ni..."kata Ilham

Cth : Ilham , Danial , Aryan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cth : Ilham , Danial , Aryan

Aryan termenung kembali apabila mengingati hubungannya dengan Afiq semakin renggang...

"Awak..Kita datang sini nak gembira-gembirakan?Please lupakan dulu masalah awak.."kata Ilham sambil mengenggam jari jemari Aryan dengan lembut..

Aryan dapat merasakan kasih sayang yang tulus dari Ilham..Kasih sayang ini yang ia harapkan dari Afiq..Namun semuanya musnah selepas kehadiran orang ketiga dalam rumah tangga mereka.

SKIP MANSION.

"U dengan Danial dari mana?.."soal Afiq

"I bawa Danial jumpa kawan I.."jawab Aryan

"Kawan U yang mana satu?Setahu I..U mana ada kawan.."kata Afiq..

"Afiq stop..I taknak gaduh dengan U depan Danial...U tak perlu ambik tahu I nak keluar pergi mana ke dengan siapa ke..Cukup U jaga Isteri dengan anak U je.."kata Aryan

"Habis tu depan mata I ni apa?U bukan isteri I..Danial bukan anak I?"soal Afiq..

"Laa...I ni isteri U lagi ke?Danial ni anak U rupanya...Sedar ada anak isteri lagi dekat sini ..."kata Aryan

Lalu melangkah pergi dari depan Afiq yang terpaku dengan kata² Aryan..

Aryan memeluk erat Danial sebelum di letakkan di dalam box bayi yang tersedia di dalam bilik itu....Sejak 5 bulan yang lalu Aryan dan Afiq tidak tidur dalam satu bilik..Ini kemahuan Aryan sendiri kerana kadang² Afiq akan membawa balik anaknya yang bernama Fahmi ke mansion mereka kerana Isteri keduanyabm sibuk dengan pekerjaan..

Semasa Afiq membawa pulang Fahmi ke mansion tersebut..Afiq lebih banyak menghabiskan masa dengan Fahmi berbanding dengan Danial..itu sememangnya membuat hati seorang ibu terguris..Melihat anak kesayangan diabaikan oleh ayah kandung sendiri..

Sehingga la Danial berumur 9 bulan Aryan dengan tidak sengaja bertemu dengan seseorang yang berjaya membuat hidupnya dan Danial menerima kasih sayang dengan sepenuhnya oleh seseorang iaitu Ilham Hakimi.

Bersambung ...

Top🍌Ke Bottom🍑 [ Mpreg ]S2Where stories live. Discover now