"Not bad.."smrik Afiq
Ian menuju ke arah uncle yang duduk berhadapan dengan lelaki itu..
"Ian ni Tuan Afiq.."kata Uncle
Tiba-tiba seseorang mencelah percakapan mereka bertiga..
"Boss dah sampai masa untuk ke party"bisuk BG
Afiq berdiri dari duduknya lalu berkata..
"Ian ikut saya..Dan duit itu akan di transfer dalam waktu 1 jam dari sekarang faham.."kata Afiq
Aryan situation.
Aryan mencari keberadaan Afiq di segenap ruangan di mansion baru bilik mereka namun tidak menunjukkan beradaan Afiq..Aryan hanya mampu mengeluh dan mengambil kunci kereta lalu melangkah keluar dari mansion itu....
Back to Afiq & Ian situation.
Dari kejauhan Afiq memerhati Ian yang lagi sibuk meminum minuman yang di sediakan di party itu..Tanpa Afiq sedari seseorang lelaki menghampiri Ian dan merangkul pinggan rampingnya dan menarik Ian didalam pelukkannya..
"Nice twinkkk...i like"kata lelaki itu dengan sensual
"Enghhh"desah Ian
Itu semua tidak terlepas dari pandangan Afiq yang sedang memerhati Ian daei jarak jauh..Namun pegerakkan lelaki itu membuatkan Afiq hilang sabar kerana dengan beraninya Ian mencium dan menjilat leher Ian..
Bugg~ bugh~
"Sial la kau siapa berani tumbuk aku dan nak halang aku"soal lelaki itu
"Do you know AFIQ HAKIMI? and one more thing don't you dare to touch my boy..or you will know the consequences "kata Afiq
Dan menarik Ian menjauh dari kerumunan orang itu..
Afiq membawa Ian ke suatu bilik dan menyebabkan sesuatu tidak terduga berlaku di antara mereka berdua..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KALI NI KITA UPGRADE SIKIT SCENE 🔞.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.🔞🔞
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Afiq mengunci pegerakkan Ian di dinding bilik lalu smrik..
"Nakal yer"kata Afiq
Lalu mencium dan menjilat leher milik Ian dengan lembut dan meninggal kesan..
Jatung kedua sudah berdebar-debar dan kedua pipi memanas..Tanpa sadar kedua tangan Ian telah melilit ke leher Afiq sambil mendekatkan mukanya..Afiq hanya membuat muka biasa dan menanti pegerakkan Ian yang seterusnya.
Kedua tangan Afiq hanya memegang pingggang Ian sahaja dan mereka berdua bercium dengan lumatan yang lembut..Tanpa mereka sedari lumatan yang mula lembut bertukar menjadi lumatan kasar dan panas.
Kedua tangan Ian meramas rambut Afiq untuk memperdalamkan lagi ciuman mereka .Afiq menghisap bibir bawah Ian yang menjadi candu baginya sehingga Ian mendesah kecil..
"ermmmm....mmmmmm"desah Ian
Mereka berdua semakin tidak terkawal dibawah pengaruh alkohol.Afiq mendesah geram dan meremas kedua punggung bulat milik Ian.
Tanpa sadar jari-jari Afiq mengusap-usal dada Ian yang masih dibaluti oleh baju dengan lembut.
"kalau nak mendesah keluarkan je..jangan tahan nanti u tak puas.."bisik Afiq di telingan Ian dengan sensualnya.
ini merupakan kali pertama dalam hidup Ian melakukan hubungan sex dengan lelaki.Afiq membaringkan Ian dengan perlahan di atas katil dan membuka baju mereka berdua dengan penuh nafsu dan tergesa-gesa.
Afiq sudah tidak dapat menahan lagi nafus dalam dirinya tanpa melakukan pemanasan Afiq pun melebarkan kaki milik Ian dan mengangkat pinggul Ian lalu dick milik Afiq masuk ke dalam hole Ian dengan sekali hentakkan dan itu semestinya membuatkan Ian memjerit kesakitan dan darah segar mengalir keluar dari hole milik Ian..
"wow masih virgin rupanya.."smirk Afiq
Dan meneruskan kegiatannya..
"arkhhhhhhh sss....ssakittt"rintih Ian
Afiq tidak menghiraukan jeritan Ian..Ia malah melajukan lagi tempoh henjutannya pada hole milik Ian..
Afiq melumat dan menghisap kuat puting milik Ian seakan-akan ianya mengeluarkan air..Dada milik Ian naik turun mengatur nafas kerana Ian telah mencapai perlepasannya yang pertama namun tidak dengan Afiq itu semestinya membuatkan Afiq menambahkan lagi kelajuan henjutannya di hole milik Ian..
"Ian kalau u tak tahan gigit je I.."kata Afiq dengan suara huskynya.
"aahhh"desah Afiq dengan panjangnya.
Satu tangannya turun ke bawah meramas kuat bontot milik Ian saat merasakan pelepasannya hampir tiba..
Afiq bergerak tidak tentu arah kerana pelepasan benar2 hampir tiba dan menekan dick miliknya dengan kuat hingga terbenam sedalam mungkin di dalam hole milik Ian.
Crot..
Crot..
Crot .."Arhhhhhhh...."desah Afiq dengan kuatnya dan melepaskan sprema miliknya kedalam hole milik Ian..
Tubuh Afiq jatuh dibatas badan Ian setelah pelepasannya..Afiq menarik tubuh Ian ke dalam pelukkannya dan mereka berdua tertidur kerana kepenatan melakukan hubungan badan tanpa sedar kerana meraka berdua dibawah pengaruh alkohol..
Bersambung.....
YOU ARE READING
Top🍌Ke Bottom🍑 [ Mpreg ]S2
Romans√ Tengku Aryan Syahmil X Afiq Hakim X Ian Muhymim •Tengku Danial •Ian Fahmi •Nurul Damia ✓ Faiq Aiman X Eiman Taqqef •Eiman Syafiq √ Tengku Aleyn Qistina X Armien Safuan • √Ahtar Mustaqeem ( Jaemin ) X Jung Jeno ( Taufiq ) •Jung Jisung New Cast m...