22 Nisan 2024
"Jimmy Jab Oyunları!" Dimitri bağırarak içeri girerken Frank'e bir beşlik çaktı. Elinde tuttuğu kaskla içeri giren Katherine güldü. "Bay Black'in düzeninde Jimmy Jab Oyunları mı? Kulağa görevden uzaklaştırılma gibi geliyor." Adel mutlu haberi vermek için ekibe baktı. "Bay Black ve amcam bugün mesai bitimine kadar olmayacak." Gülümser, "Bu da Jimmy Jab Oyunları oynayabileceğimiz anlamına geliyor!" Dimitri üzerini sirkeleyip kendinden emin bir ifade ile ekibe döndü. "Gördünüz mü? Jimmy Jab Oyunları iptal değil. Senenin en sevdiğim zamanı!" İçeriye Christian ve Chester girer ve Christian ekibe döner. "Bir pürüzü halletmek için bugün Bay Lestrange ile kurum dışında olacağım. Size güvenmeli miyim?" Özellikle Katherine'e bakar çünkü ekibe hakimiyet kurabileceğinden emindir. Dimitri hemen cevap verir. "Tabii ki güvenebilirsiniz. Hiç merak etmeyin, burası bende." Christian, Chester'a bakar. "Artık daha çok merak ediyorum."
Saat 09.00
Darla tahtadaki resimleri yapıştırıp söze girer. "Adel, Kat, Frank, Dimitri ve Enola. Hepinize bol şans!" Önlerindeki örtüleri işaret eder, "İlk oyunumuz Mide Olimpiyatları, önünüzdeki örtülerin altında dolaptan yeni çıkartılmış beş aylık bir Çin yemeği duruyor." Gülerek ekibe bakar. "Umarım ambulans aramama gerek kalmaz." Herkes yüzünü buruştururken Darla saate bakar. "3-2-1 ve başla!" Frank öğüre öğüre yemeği çiğnerken konuşur. "Mideme bunu yapamam!" Geri kalan yarışmacılar azimle yemeğini yerken Kat önündeki yemeği iter. "Daha fazla devam edemem." Adel, Enola ve Dimitri nefes almadan yemeklerini yemeye devam ederken herkes iğrenerek onları izler. "Kazanma çabaları onları öldürecek..." Darla, Frank'in üzerini karalarken konuşur. Adel, pes edip elindeki çubukları bıraktığında Dimitri de bir süre sonra bıraktığında herkes zevkle yemeğini yemeye devam eden Enola'ya baktığında Enola sakince konuşur. "Bedava yemek, devam etsenize?" Darla iç çekip ekibe bakar. "Frank bu tur olmayacak, yeni turumuz koş koca adam koş. Kat, Dimitri, Enola ve Adel arasında olacak."
İkinci tur için bütün ekip korumalı tulumlarını giyip yerlerini alır. Darla gülerek ekibe bakar. "Bu korkunç oyunları nasıl oynayabiliyorsunuz?" Dimitri ciddi bir tavırla cevap verir. "Senin zevkin yoksa biz ne yapalım Darla? Hem önceden sende oynuyordun." Frank kafa sallar. "Kesinlikle katılıyorum Dimitri." Katherine, Frank'e bakar. "Katılmasan bir yerlerin... Her neyse, susun ve odaklanın!" Darla başlama emrini verdiğinde tüm yarışmacılar koşmaya başlar, hepsi hırslı bir şekilde koşarken Enola'nın -birisi?- tarafından merdivenden atılmasıyla, Enola ikinci elenen kişi olur. Katherine, Dimitri ve Adel ölümüne koşarak başladıkları yere geri dönerler. Enola oturmuş hayatı sorgularken Adel arkadaşının yanına gelir. "Ola'm bunu sana kim yaptı?" Enola sinirle Adel'e bakar. "Tabii ki de sen!" Adel masumca gülümser. "O sen miydin? Ben seni Dimitri sanmıştım." Enola devam eder, "Bu cüsseyle beni nasıl Dimitri sanabiliyorsun Milka Mey'im?" Katherine konuşmaya dahil olur. "Hırs Enola, hırs."
Üçüncü tur için ekip giyindikten sonra Darla hepsini süzdü. Katherine, sarı peruk ve gümüş elbisesini giymiş homurdanırken, Adel, takma karnıyla birlikte gözlüğünü takarak kazanma umuduyla ikisine bakar. Dimitri, üzerindeki kaykaycı çocuk kombinasyonuyla söze girerken güler. "Kat, yeni imajına bayıldım. Kesinlikle kimse seni tanımayacak." Katherine ölümcül bakışlarını Dimitri'nin üzerine saldıktan sonra Adel'e bakar. "Tanrım, kapalı alandayız neden gözlük takıyorsun?" Adel moda girmiş bir biçimde cevaplar. "Ah siz orta yaşlılar, biz gençleri hiç anlamayacaksınız." Dimitri sırıtır, "Siz küçükler de orta yaşlılar hakkında yorum yapmaktan asla bıkmayacak gibisiniz." Darla hepsini susturup konuşur. "Kendini gizle etabına hoş geldiniz! Önce Dimitri, sonra Adel ve en son da Kat gidecek. Gizlenmekte başarısız olan kişi elenecek." Dimitri kendisinden emin bir şekilde görevini belli ettirmeden yapar ve terasa gider. Sıra Adel'e geldiğinde başarılı bir şekilde devam ederken birisinin karnına dokunmak istemesiyle panikleyip takma karnını kenara çektiğinde fark edilmesiyle birlikte terasa çıkar. Kat henüz göreve başlayamadan bir memurun ona "Tatlım" demesiyle birlikte adamı dövdüğü için elenir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗟𝗼𝗻𝗱𝗼𝗻'𝟗𝟗
RomanceEkibin başına titiz bir yüzbaşının atanması üzerine kurallara uymayı ve bir takım oyuncusu olmayı öğrenmeye çalışan dedektifler.