~
19 NİSAN 2024
"Tek bir kuralım var dedim sana." Christian ikizine net bir şekilde bakarken aynı zamanda ikna etmeye çalışıyordu. "Neden sakladığını anlayamıyorum Chris. Herkes zaten Adel'in yeğenim olduğunu biliyor. Seni öğrenseler ne olaca-" Chester'in cümlesi bitmeden Christian söze girdi. "Ben bu şekilde olmasını istiyorum Chester. Ekip sizinle akraba olduğumu bilmeyecek. Kurallarda esneme olmayacak." Chester bir saattir ikizini ikna etmeye çalıştığı için bezmiş bir şekilde ellerini kaldırır. "Tamam! Ne diyorsan o olsun. Gerçek ortaya çıktığında karışmam. 21 Nisan'da ekiple tanışıp göreve başlayabilirsin." Christian daha fazla konuşmadan başını sallayıp odadan çıktığında Chester derin bir nefes alarak arkasından baktı.
21 NİSAN 2024
Dimitri sırıtarak tabloya yeni puanını yazar. "Üç gündür çok verimsizsin dedektif." Adel gözlerini devirerek Dimitri'ye baktı. "Sadece 1 puan öndesin." Chester boğazını temizleyerek ikiliye toplantı odasında olduklarını hatırlattıktan sonra söze girdi. "Bugünkü başarılarınızdan ötürü hepinize teşekkür ediyorum ancak buraya Dimitri'nin övünmesi üzerine toplanmadık tabii ki." Chester Dimitri'ye baktıktan sonra devam eder. "Christian Black, birazdan burada olacak. Dün konuştuğumuz konu. Üstünde durmama gerek olduğunu düşünmüyorum." Chester odadan çıktığında Dimitri ekibe döndü. "Bu hayatımda aldığım en kötü haber. Keşke bunak Brown emekli olmasaydı." Frank söze dahil oldu. "Bay Black oldukça net ve kuralcıymış. Şimdiden herkese kolay gelsin." Katherine karaladığı kağıttan başını kaldırdı. "Adamı daha görmediniz bile. Hem bu şekilde olması fena olmaz. Şuraya bakın, çocuk gibiyiz." Adel genel olarak sessiz kalmayı tercih etse de tırnaklarını masaya vurmaktan vazgeçip konuya dahil oldu. "Katherine haklı. Henüz Bay Black ile tanışmadık." Dimitri kuşkuyla ikisine baktı. "Neden hemen savunmaya geçtiniz?" Adel cevap verecekken içeriye Chester ve Christian'ın girmesi ile susar ve oturduğu yerde dikleşir. Chester boğazını temizleyip ekibe döner. "Yeni polis şefimiz Bay Black. Hepinizin ne kadar iyi bir ekip olduğunuzu Bay Black'e göstereceğinizden eminim." Christian ekibe göz gezdirdikten sonra konuşmaya başlar. "Toplantı masalarınız hep böyle karışık mı olur?" Ekip Christian'a baktığında şimdiden memnuniyetsizlikleri belli olmuştur. "Toplantı masaları boş olmaz Bay Black. Dosyalar olur, su şişeleri ve kalemler olur. Eğer vaka yoğunsa üst üste bir sürü dosya olur." Dimitri elindeki kalemle oynarken gülümseyerek Christian'a bakar. Christian derin bir nefes alıp cevaplama gereği duymadan Chester'a döner. "Ofisime gidelim. Bana ekibi tanıt." İkili odadan çıktığı andan itibaren Frank suyunu yudumlayıp masaya göz gezdirdi. "O kadar da dağınık değil, abartıyor." Adel kendi önünü toplarken masaya bakar. "Titiz birisi olmalı." Pusuda olan Dimitri hemen söze girer. "İşte! Yine tanımadığın bir adamı savundun Lestrange." Ekibe döner. "Şimdiden bu adam için yıllardır olan düzenimizi mi bozacağız?" Katherine sohbetten sıkılmış bir şekilde masaya ellerini vurur. "Dimitri, yapacak başka işlerin yok mu? Sadece adam bize alışmaya çalışıyor." Frank güler. "Hadi ama hanımlar, evet yakışıklı ama adamı korumanıza gerek yok." Adel, yanında oturan Dimitri'ye döner. "Her zaman ki gibi çok konuşuyorsun. Yeni şefi eleştireceğine yeni dava arayışına başlasan iyi olur." Elindeki üç dosyayı gösterir, "İddia için yeterince dava buldum. Sana bol şans." Adel odadan çıktığında Katherine sırıtarak Dimitri'ye bakar. "Her açıdan bol şans." Katherine de odadan çıktığında Frank de gülerek peşinden çıkar. "Kat! Düşünüyorum da belki benimle film izlemek istersin?" Katherine sırıtarak Frank'e bakar. "Düşünüyorum, hayır istemem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗟𝗼𝗻𝗱𝗼𝗻'𝟗𝟗
Roman d'amourEkibin başına titiz bir yüzbaşının atanması üzerine kurallara uymayı ve bir takım oyuncusu olmayı öğrenmeye çalışan dedektifler.