Adatlap:
Név: Rentai Renáta (Reni)
Kor: 14
Beszélt nyelv: Magyar, Francia, Angol, Kóreai
Magamról: Nem vagyok hülye, csak lusta vagyok megmutatni milyen okos vagyok.🤣🤣🤣
Érdeklődési kör: gördeszka, Fall out boys, gitározás, Ramones
Klubtagság: SkaPunk RulZ, FOB 4ever, Tomboygirls, Eggyenjogúságot a nőknek!Hali. Rentai Renáta vagyok. A világ legproblémásabb kamasza. De komolyan, néha nekem is feltűnik hogy szörnyű vagyok. Ez van, én az egyszer élünk elvet vallom szóval benne vagyok kábé mindenbe. És hogy miért írok naplót? Mert anyám szerint egy kamasz lány legjobb barátja a naplója, meg a kamaszkor meghatározó része a napló írás, bla bla bla bla bla.... Szóval még tavaly kaptam ezt az izét és akkor még nem érdekelt, de most költöztünk el, itt ülök a még berendezetlen szobámban és ez a kezembe került. Kipróbálom, mert legalább beleírom a hülyeségeim amit úgysem mondanék el senkinek. Általánosban elég népszerű voltam, de egy embert sem tudnék mondani akivel mélyebb barátságban lettem volna, ezért anyuék eléggé aggódnak. Szóval magánsuliba fogok járni. Egész 8.-ba szekáltak érte, de mindegy. Holnap lesz valami kétnapos gólya tábor amit már nagyon várok, mert milyen menő lesz már, két nap az új osztály társakkal Balatonon. Ott egy csomó baromságot lehet csinálni. Csak azt remélem hogy nem lesznek nagyon stréberek mert azokkal nem tudok mit kezdeni.
Még éppen hogy csak elmerűltem ezekben a bölcs gondolatokban, amikor anyu megjött a szülőiről.-Reni, képzeld nagyon kedves az új osztályfőnök. -még reagálni sem volt időm de már az ölembe nyomott egy rakás cuccot. Lehetséges hogy anyu bepörgött? Á, dehogy.
Kaptam sulikezdő csomagot amiben ezek voltak:
-Egy adag rohadt uncsi tankönyv.
-Egyen ruha az ünnepségekre, egy bűnronda szoknyával, de komolyan nagyanyám divatosabban öltözködik. Na nembaj, a Svájci sapka cuki.
-Egyen tesicucc. (Póló, nadrág, bézbólsatyi)
-És egy krva hosszú házirend.-Nemár, azt mondtad nem megyek katonai suliba. -mondtam anyának.
-Ez nem katonai suli, csak alap szabályok amiket a kamaszoknak be kell tartani. -váltott át a "szigorú szülőre". Már nem azért, de kizárt hogy én ezt betartom. Az hogy nem lehet tetkó meg piercing, még oké, de nem lehet a sulin belül gördeszkázni, tilos az erős smink, meg ilyesmi? Vagy a kedvencem: a szoknya 12 centiméterre érhet a térd fölé. És mi van ha pl. 15 centire ér, majd ott ál valaki és leméri? Mit akarnak hogy katonának álljak vagy mi? Mindegy az előző suliban is jártas voltam az igazgatói irodában szóval no problem.Szépen átnéztem a cuccaim és elkezdtem pakolászni holnapra. Délelőtt még elmegyünk toltartót, meg sulitáskát venni, mert a régi AC/DC-set már szétszaggattam valahogy. Ja, más lányoknál Justin Bieber mánia, nekem meg AC/DC, Ramones, FOB, meg ilyesmi. Most mit mondjak, én biztos hogy nem állok be a plázacicák közé. Ha valakinek nem tetszik, ne nézzen rám. Bár ez nehéz mert állítólag feltűnő jelenség vagyok, de mindegy. Aztán délután megyek a Balatonra. Bevallom, egy kicsit izgulok. Vajon lesznek ott barátaim? Vagy lehet hogy egyenesen utálni fognak? Nem tudom, remélem lesznek ott jófej srácok és megtalálom a helyem, mert ez eddig nem jött össze.
Most hogy így a régi életem felé kavarodtunk, mesélek róla egy picit.
Ötödikes koromig olyan voltam mint a többiek, egy teljesen átlagos, kicsit hiperaktív, alacsony, aranyos kiscsaj. De aztán egyszer az egyik lány elkezdett piszkálni, egy ilyen tipikus idióta Barbie baba. Igazából nem csináltam semmit, csak az egyik ünnepségre amire minden lány elegáns szoknyában ment, én egy fekete farmert és egy blúzt vettem fel, ami senkit sem érdekelt, csak ezt a kiscsajt. Olyanokat mondott hogy túl fiús vagyok, meg sosem fogok tecceni senkinek, meg hogy elrontom az összképet. Mint később megtudtam, csak azért mondta, mert tetszettem egy fiúnak akibe bele volt zúgva, de mégis úgy megsértett hogy a következő hetekben próbáltam minél nőiesebb lenni, szinte csak rózsaszínt hordtam, direkt odafigyeltem hogy olyasmiket csináljak mint ők. És utáltam. Utáltam minden percét. Akkor eldöntöttem hogy soha többé nem akarok megfelelni senkinek. Azóta vagyok ilyen. Kicsit emó, kicsit punk, kicsit rocker, kicsit gót, kicsit tomboy, de néha tök rózsaszín. Igazából behatárolhatatlan stílusom van, csak csinálom ami jól esik. És most itt van az esély hogy beilleszkedjek egy közösségbe. Csak el ne szúrjam.És most jöjjön a fekete leves. A fiúk. Igazából nincs velük semmi. Nem mondom hogy eddig nem figyeltem fel senkire, de nem volt olyan hogy azt mondtam volna hogy, na ő tetszik. Bár ha lett volna sem mondtam volna ilyet. Mindegy. A lényeg hogy egyenlőre a fiúk teljes mértékben hidegen hagynak. Most egyébként is meg kell találnom önmagamat, ahogy anyám mondaná. (Gondolom az egyik kamasz kezelő könyvéből szedte.) Szóval egyenlőre tiszta vagyok ilyen téren, még barátom se volt soha, és egyenlőre nem is tervezem hogy lesz.
Hol is tartottam a bölcs gondolatok előtt? Ja, a pakolásnál. Be tettem két fürdőruhát, egy fekete csibkézett szélű bikinit, meg egy rózsaszín alapon, neon zöld csíkokkal ellátott fürdőruhát, aminek ki van vágva az oldala. És ezen kívül, még egy adag előre össze párosított autfitet, ami közé direkt raktam színesebbet is, hogy ne csak feketében legyek. Meg raktam még egy csomó mindent, de azt minek írjam le a saját naplómba? Így sem tudom miért részletezek mindent ennyire, mert végül is ezt csak én nézem, én meg tudok magamról mindent. Kezdenék bekattanni? Na nembaj, tudtam hogy egyszer eljön ez a nap. De aludnom is kéne valamikor, szóval jó 'cakkát. Most vajon kinek köszöngetek itt? Tényleg be kéne néznem egy diliházba. XD
Napló írás: 5/4 - baromság, de nem rossz. XD
Bepakolás: 5/2 - nem szeretek pakolászni és nehéz volt bezárni a bőröndöt.
Holnap galamb tábor, vagy mi a picsa: 5/5 - várom, de nagyon izgulooook!!!
Házirend: 5/1 - remélem csak valami hülye vicc.
YOU ARE READING
SZJG, egy teljesen más Renivel //SZÜNETEL//
FanfictionMi lenne ha Reni menő lenne? Ha Cortezzel eleinte csak legjobb haverok lennének? Ha ott lett volna a gólya táborban? Ha többet lógna a fiúkkal? Ki derül, ebben a könyvben 😆😁...... Valószínűleg ritkábban fog érkezni a folytatás, mert menet közben t...