Tegnap értünk haza a gólya táborból, anyám kérdezgetett (Áh, kicsit sem ment az agyamra🥲). Hát az egy uncsi nap volt, szóval írok a mai napomról.
Reggel felvettem az egyenruhám a tanév nyitóra. Lehet nem kellett volna.
-Anyaaaaa! -kiáltottam.
-Mi történt? -futott be ijedten a szobámba anya.
-Át tudjuk szabni ezt a szoknyát? -kérdeztem boci szemekkel.
-Renáta, így is késésben vagy! Egyébként meg nem hinném hogy a házirend megengedi. -mondta hitetlenkedve.
-Kellett engem military suliba íratni. -ráztam a fejem.
-Renáta!
-Oké, oké megyek már!Ki léptem az ajtón, és láttam...... hogy ősz van. Ez valami lírai rész akart lenni, de úgy néz ki ez nem az én világom xD. Beszálltam a kocsiba és elindúltunk a börtönbe. Pontosítok, a gyerek börtönbe.
Az osztályunk a lépcsőnél ült, így én is oda csapódtam.
-Hát Cortez? -néztem körbe.
-Amerikában van. -mondta Ricsi.
-He?
-Szeptember 8-án jön elősször.
-Reniiii -sopánkodott Virág. -Olyan rövid a lábam ebben a szoknyában!
-Ez kínzás! -nyöszörögtem.
-Ne siránkozzatok már! -forgatta a szemét Kinga.
-Könnyen beszél akinek jól áll. -mondtam.
-Nekem mi nem áll jól?Aztán becsengettek, szóval bementünk a termünkbe.
-Oké, mindenki üljön le a helyére. -kezdte Haller -Van hiányzó?
-Cortez -ordibálta be Ricsi. -A lógós még Amcsiba van.
-Tudom, ő egész hétre ki van írva. Még valaki? -kérdezte az ofő.
-Neményi Parazita Arnold. -mondtam.
-Reni, nem muszály mindenkivel jóban lenni, de megkérnélek, hogy a béke érdekében ne piszkáld Arnoldot. -szólt rám Haller, mire csak cinikusan bólintottam egyet. Én nem piszkálnám, de hát akkor meg engem piszkálna a lelki ismetetem. Kinek jó az?🙂Az ofő elindította a TV-t (mondjuk miért van TV-nk? Nem mintha zavarna, csak kérdem), amiben az igazgató dumált egy sort. Aztán egy 5 perc múlva betoppant Neményi. Jaj, de örültem neki🙃
-Megtudhatom a késésed okát Arnold? -kérdezte Haller.
-Késett a busz. -mondta.
-Te nem a szomszéd utcában laksz? -kérdezte Dave, mire Neményi csak a szemét forgatva levágta magát a helyére, és olvasgatott(?)
-Időbe jönni meg majd mama fog, mi? -motyogtam.
-Tessék? -nézett fel a könyvéből -Ha broblémád van, a szemembe mond!
-Oksi! -mondtam, elővéve a legszebb kisangyal vigyoromat, és oda léptem elé. -Időbe jönni meg majd mama fog, mi? -ismételtem meg, és vissza szökdécseltem a helyemre.
-Nagy vagy Ren! -suttogta Ricsi. A többiek is pacsira nyújtották a kezüket, szóval gyorsan lepacsiztam mindenkivel.Az igazgató beszéde után (majdnem meghaltam, olyan uncsi volt), négy ofőnk volt. Ami viszonylag eseménytelenül telt.
Amikor hazaértem anya már otthon volt.
-Szia, Reni. Milyen volt az első nap? -kérdezte. Nem mertem azt mondani, hogy uncsi, mert utánna meg egész délután a kamaszkezelő könyveket bújja, szóval inkább elmondtam mindent.
-Értem. Szóval ez az Arnold nem jófej? -emésztgette a hallottakat.
-Sőt, egy igazi.....
-Jó oké nem kell káromkodni! -csitított anya.
-........baromarcú -fejeztem be vigyorogva, mire anya csak az orrnyergét dörzsölgetve röhögött.Miután felmentem a szobámba, bekapcsoltam a laptopom. Jött egy csomó barátnak jelölésem msn-n. Az osztályból mindenki (bár nagyrészük már a madaras tábor után bejelölt), néhány a-s, és egy pár felsőbb éves. Sok mindenkivel dumcsiztam. Sorban vissza jelölgettem mindenkit, aztán honfoglalóztam (valamivel fejleszteni kell az agyam, hogy eszembe jussanak a jó beszólások😁)
Első nap: 5/5* - jó volt
Neményi: 5/2 - édesjóatyaúristenem, hogy lehet valaki ilyen arrogáns?
A többiek: 5/5**** - kedvesek<3
A felsőbb évesek: 5/5* - velem kedvesek voltak (nem mindenkivel xD annyit szívattuk az a-sokat)
YOU ARE READING
SZJG, egy teljesen más Renivel //SZÜNETEL//
FanfictionMi lenne ha Reni menő lenne? Ha Cortezzel eleinte csak legjobb haverok lennének? Ha ott lett volna a gólya táborban? Ha többet lógna a fiúkkal? Ki derül, ebben a könyvben 😆😁...... Valószínűleg ritkábban fog érkezni a folytatás, mert menet közben t...