Augusztus 28.

51 2 5
                                    

Jóóó reggelt vilááág!!!! Virág rám ragaztotta a visítozást.🙂

Tegnap még szabad napunk volt, de ma már a legnagyobb "örömömre" szerveztek programot. Szóval ma mehettünk túrázni. Juhé 🙄.

Reggel felkeltem (minő meglepetés), megmostam a fogam, megfésülködtem és felöltöztem. Ma egy kis gótoláshoz volt kedvem, szóval egy fekete mini szoknyát, és egy szintén fekete toppot vettem fel, egy cuki kis rózsaszín-fekete csíkos has pulcsival. Virág odáig volt érte meg vissza. A hajamat pedig felkötöttem egy copfba.

Éés ha már ilyen gótikus vagyok ma, találtam egy cuki kis csizmát is hozzá

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Éés ha már ilyen gótikus vagyok ma, találtam egy cuki kis csizmát is hozzá

Mintha valami rózsaszín vámpír lennék (legalább is Cortez szerint🙂😆) Igen, ekkor még nem tudtam hogy túrázni megyünk, ha tudom lehet maradok a pulcsi-farmer kombónál

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Mintha valami rózsaszín vámpír lennék (legalább is Cortez szerint🙂😆) Igen, ekkor még nem tudtam hogy túrázni megyünk, ha tudom lehet maradok a pulcsi-farmer kombónál.

Lementem a többiekhez. Cortezen egy fekete póló volt, bőfarmerrel és deszkás cipővel (OMG), Ricsin meg természetesen Adidas.

Aztán túráztunk. Mondhatom, ez a világ legeslegérdekesebb programja.

-Rendben gyerekek, rendezkedjetek el kettes oszlopban. -kérte Haller. Én C. mellé álltam Virág meg Ricsi

A túra igazából számomra nem okozott csalódást, mert ugyan olyan unalmas volt mint vártam, sőt igazából szerintem mindenki unta, Zsák (Jacques), az a tetű Neményi és Kinga kivételével. Zsákot megértem hogy élvezte, mert hát ugye nem magyar, szóval neki biztos érdekes volt megnézni egy másik országot. Azt nem nagyon értem hogy Kinga miért élvezte, de ő tudja. Viszont az a isten verése Arnold, kikészítette az idegeimet. Nem elég hogy végig ürlénykedte az egész utat, meg fél másodpercenként kijavította a tanárt, de még engem is zaklatnia kellett.

-De tanárúr kéreeeem! -kérlelte Zsolti Hallert.
-Nem Zsolt!
-De kéreeeem!
-Nem!
-De kéreeeem!
-Nem!
-De kéreeeem!
-Zsolti fél perce álltunk meg fagyizni. Nem állunk meg megint!
-De itt más ízű is van!
Nem bírtam tovább, ennél a mondatnál ott az út közepén kezdtem el röhögni, ahogy a többiek is. De persze ezt Mr. Alien, nem állhatta meg szó nélkül.
-Reni, te okos lány vagy. Én a helyedben inkább művelődnék egy kicsit, és figyelmen kívül hagynám az ilyen barmokat. Nem is tudom hogy egyáltalán miért foglalkozol velük. -okoskodott Neményi. Nem mondom hogy nem vertem volna ki szívesen pár fogát.
-Neményi, én pedig a szüleid helyében állatkertbe adtalak volna. Egy Észak-Kóreai állat rezervátumban sokra vihetted volna -monda Cortez, és erre a kijelentésére kaptam egy egész enyhe röhögő görcsöt xD.
-Gyerekek, ugye nincs semmi baj? -kiabált előre Haller.
-Dehogy tanárúr, csak barátkozunk Neményivel. -kiabált vissza Ricsi. -Eddig még nem vagyok biztos benne, hogy a földről származik. -tette hozzá.

Akésőbbiekben pedig.....unatkoztam. Jól el voltunk a többiekkel, de elég nagy meggondolatlanság volt egy tizenévesekből álló csapatot túrára vinni. Úgy döntöttem tegyük érdekesebbé.
-Nézzétek ott egy ufó! -mutattam oldalra.
-Mi van? -kérdezte Neményi.
-Ott van nézd már! -fordítottam egy ablak felé, amiben tökéletesen láthatta saját magát. Nem szólt sokat csak megforgatta a szemét és vissza ment a helyére.
-Állat vagy Renáta. -mondta Kinga a szemét forgatva, de mosolyogva.
-És milyen? -kérdeztem.
-Egy hülye. -vágta rá nevetve.
-De milyen? -akadékoskodtam. -Mint egy csirke, vagy galamb, vagy macska, azok is hülyék. Régen volt egy macskám, de borzasztó bolond volt. Meg akartam tanítani hogy hogyan legyen szoba tiszta, de szerintem nem tetszett neki az ötlet mert megszökött. De aztán vissza jött, csak a kis áruló kövérebb lett mint volt. Szerintem megcsalt!
-RENÁTA!!! -ordított rám. -Annyit beszélsz hogy kiújul a migrénem! Esküszöm hogy fogok egy botot és ha nem fejezed be, a szádba tömöm.
-De azt ki tudom köpni. -mondtam kiskutya szemekkel.
-Mi van? -kérdezte értetlenül Kinga.
-Hát egy botot könnyű ki köpni. -Erre nem mondott semmit, hanem inkább hátra ment a sor végére Hallerhez. Szerintem elfáraszrottam.🙂

Nagyjából ilyesmikkel telt a gólya tábor. De ma délután 4-kor már indultunk haza ☹️ A buszon jól el voltam az eddigi társasággal. Azt kell hogy mondjam, várom az iskolát. Ú de furi ezt leírni xD.

Az elmúlt 2 nap: 5/5*** - fasza volt🙂

Az ofő: 5/5 - lelkesebb mint mi.

Neményi: 5/1 - hogy rohadna meg az a gyárihibás feje nekiiiiii🤣

Megjegyzés:
NeKeM aGyAmRa MeNt A mŰvElŐdÉs. 🤣🤣🤣🤣

SZJG, egy teljesen más Renivel //SZÜNETEL//Où les histoires vivent. Découvrez maintenant