13

171 15 4
                                    

მორიგი დილა ისევ იმავე სიმძიმით თენდება იუნგისთვის.

აბაზანიდან გამოსულს,ჯიმინის თვალები სჭამდა,ზურგიდან გრძნობდა ამ მზერას.

იუნგი სარკის წინ წესრიგდებოდა რა დროსაც პაკმა საუბარი დაიწყო.

-მინ დამავიწყდა ამის თქმა,თან ერთ ნაბიჯს დგავს წინ,უნივერსიტეტში მხოლოდ ჯონგუკთან ურთიერთობას
შეძლებ. პაკმა საუბარი ღიმილით დაასრულა.

იუნგის ამის გაგონებისას ხელიდან სავარცხელი გაუვარდა.

-ჯიმინ უკვე ზედმეტები მოგდის,მე შენი სათამაშო არ ვარ,ვისაც მინდა იმას დაველაპარაკები და ა.შ.მაგისი აკრძალვის უფლება არ გაქვს.

მინი უკნიდან გრძნობს პაკის მოახლოვებას.

მინი ყელზე მოჭერას გრძნობს,პაკი თავს ძალით უსწორებს თავს სარკის წინ.

ჯიმინი მოჭერას ოდნავ აძლიერებს.იუნგი კრთება,უკვე დაიღალა ამდენი გამოხტომრბით.
პაკს ხელზე ეჯაჯგურება.

იუნგი: პაკ გამიშვი!!
ჯიმინი მეორე ხელს მუცელზე ხვევს და მისკენ იკრავს.ჯიმინი იუნგის ყელს დასცქეროდა,რაც მინს არ ესიამოვნა,ეშინოდა ის არ მომხდარიყო რაც გაიფიქრა.

იუნგი: ჯიმინ იმედია იმას არ აკე..

მინს ჯიმინის თითი აჩუმებს,რომელიც ბაგებთან აუსრიალა.მინის ქათქათა ყელს კიდევ ერთხელ დახეხა,ტუჩები ახლოს მიიტანა და სველი კოცნა დატოვა.

იუნგის გააჟრჟოლა,სიამოვნებისაგან,მაგრამ თან დახსნას ლამლბდა.ჯიმინი უკვე თამამად დაასრიალებდა ენას მის ყელზე.იუნგი ლოცულობდა,რომ ის არ გაეკეთებინა,ოღონდაც ნიშანი არ დაედო.

ჯიმინმა ოდნავ დადო კბილები მინის კანს,უნგი შეცბა.

მინი: ჯიმინ,გთხოვ ეგ არ გააკეთო.
პაკი სარკეში ხედავდა იუნგის სახეს,ტუჩი ოდნავ ჩატეხა.

ჯიმინი: სწორედაც,რომ გავაკეთებ მინ,

ამის გაგონებისას იუნგიმ ყვირილი დაიწყო.

იუნგი: პაკ არ გააკეთო,გთხოვ.ადგომა დააპირა,რა დროსაც უფრო აიკრა იგი ჯიმინმა.

ჯიმინი: მინ ხელს ვერ შემიშლი,ამიტომ შეეგუე შენს ახალ მეგობარს,რომელიც შენივე ყელზე დაიდებს ბუდეს.ამის თქმა იყო და ჯიმინმა კბილები ჩაარსო მინის ქათქათა ყელს.

იუნგის ტკივილისა და  სიმწუხრის კვნესა ერთიანადა ამოხდა.ჯიმინმა სიამაყით დახედა მის შემოქმედრბას,ენა რამდენჯერმე გადაატარა იისფერ დიდ ლაქას.

იუნგის ცრემლი ჩამოუგორდა.

იუნგი: პაკ რატომ გააკეთე ეს?

ჯიმინმა კიდევ ერთი კოცნის დატოვების შემდეგ ყურში ჩასჩურჩულა.

ჯიმინი:იმიტომ,რომ ჩემი ხარ!

ამ პასუხით მინს სიძულვილით აევსო სხეული.

იუნგი: შესაძლოა სხვისი ვიყო,მაგრამ შენი არასდროს ვიქნები,ეს დაიმახსოვრე!

ჯიმინს ეს პასუხი ძალზე არ ესიამოვნა,მკვლელი მზერა ესროლა იუმგის,ოდნავ ჩაეცინა.

ჯიმინი:მინ იმ ზომამდე ნუ მიმიყვან,რომ შენი გამოკეტვა დამჭურდეს,დიახაც ჩემი ხარ,იყავი ხარ და იქნები.ვერავინ გადამეღობება.ეს ნიშანიც ამიერიდან მაგის დასტური იქნება.შეიგნე,ჩემს იქით გზა არ გაქვს და ვერც გექნება,შენი ადგილი იქაა სადაც ახლა ხარ, ეს ყოველთვის გახსოვდეს!!

სიტყვის დასასრულს პაკმა ნიშანს კიდევ ერთხელ აუსვა ენა.

იუნგი ხმას ვერ იღებდა,უკვე დაიღალა,ბრძოლის უნარი აღარ შერჩა.თუმცა ბედთან შეგუებას არ აპირებდა.მართალია ჯიმინი ძალია  უყვარდა,მაგრამ ის გრძნობა გაქრა,ჯიმინმა გააქრო.იმდენად ცუდად ეპყრობოდა და ექცეოდა,რომ აღარანაირი გრძნობა შერჩა ჯიმინისადმი.

ჯიმინი: ნიშანის მაკიაჟით დაფარვა არც კი იფიქრო გაფრთხილებ!

იუნგიმ ნელა.დაუქნია თავი.

ჯიმინი: ხვალ უნუვერსიტეტში ერთად წავალთ.გახსოვდეს სრულ კონტროლში მეყოლები.

მორიგი კოცნა დაუტოვა პაკმა მინს კისერზე.


რიგორც იქნა ამ თავის მუზა მოვიდა.იმედია მოგეწონებათ🫶🫶





 გთხოვ მაპატიეWhere stories live. Discover now