1. Bölüm

891 40 112
                                    

                           “Yarasalar”

Grubu oluşturuldu.

Pis bağımlı:Sedef bu grubu neden kurdun?

Sen sor diye bağımlı Hakan!

Pis bağımlı:E sordum bile sjsjs

Kuzey pisliği:Oooo hakan vurdu ve gol oldu!

Necmiye nin Kocası:Ne golü ya top kaleyi delip seyircileri bile geçti sjsj

Efe Can Kuzucuğumm:Sedefciğim sen bunlara bakma 🩷

Tamam Efe Can

Simay Doktorumuz:Aynen sedef bu grubu neden kurdun?

Sen belki bize online seans verirsin diye sjsj

Ya canım istemiş olamaz mı niye abartıyorsunuz?

Afrodit:Altuğ'nun haberi var mı peki bundan?

Yani yok ama gruba ekleyince mesaj gitmiştir. O zaman birazdan haberi oluyor

Yeşil Gözlü Yakışıklı:Altuğ şu an yanımda. Ve sen kimle konuşuyorsun diye telefonumu almaya çalıştı. Hiç kendi telefonuna bakmak aklına gelmiyor.

Ben Ardayı aslında öldürmedim.

Afrodit:Ne diyorsun sen, biz onu tanınamaz bir halde uçurumdan aşağıda bulduk!

Yardım edin ŞU ANDA YANIMDA!!Ve ben evde değilim, beni bir yere getirdi, burayı bilmiyorum.

Kuzey pisliği:Kedicikk!

Yakamoz Güzeli:Biriniz hemen Alaz'ı arasın!

                                  🦇

(Bundan sonrası düz yazı)

Aslında arda beni kaçırmadı. Ben onu gerçekten öldürmüştüm. Sadece küçük bir şaka yaptım. Küçücük bir şaka hemde!

Hemen İshak'ı arayıp telefonu hoparlöre aldım.

"Alo"

"Efendim"

"Küçük bir kaçamak yapacağım da, eğer istiyorsan senin o hayaletli şatona bir gün misafir olmak isterim"

"Soruyor musun bir de,tabiki de hayır!"

"Tamam o zaman ben yarım saate gelirim"

"La havle! "

Onu kızdırmayı çok seviyordum. Telefonu yüzüne kapatıp bir ticari taksi numarası bulup evin adresini verdikten sonra mutfağa girdim. Bir bardak su içtikten sonra yatak odama geçtim. Ufak bir çantaya bir iki parça kıyafet koyduktan sonra telefonumu alıp aşağı indim. Taksi gelene kadar bahçede oturmak fena fikir değildi bence.

Yaralasar TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin