5.Bölüm

238 24 83
                                    

Arif'ten hemen ayrılıp başımı koridordan tarafa çevirdim. Aman Allah'ım! Bakmaz olaydım... Alaz en önde öfkeyle Arif'e bakıyor, arka sağında duran Kuzey yumruklarını sıkıyor, Yiğit ise arka solunda durmuş elinde bıçak gibi bir şey tutuyordu. Hakan ise Ecrin ile Süslü'nün koluna girmiş kenarda bekliyorlardı.

Alaz bir anda öfkeyle Arif'e doğru koşunca sadece olanları izliyordum. Çocuğu yakasından tuttuğu gibi yere yapıştırıp üzerine oturdu. Art arda yumruklarını çocuğun yüzüne geçirirken Yiğit, Kuzey ve Hakan sırıtıyorlardı.

"Gerizekalılar! Siz niye engel olmuyorsunuz?"Onlara bakarak söylediğim şey onları daha da güldürdü. Komik bir şey mi söyledim acaba?

"Biz yanlarına gidersek enişteden daha beter yaparız,yalnız. Yine de ister misin?"Elindeki bıçağı işaret ederek söyledikleri yutkunmama neden oldu.

Alaz'ın yanına gidip eğilerek kollarından tutup kaldırmaya çalıştım ama benim 3 katım olduğu için bu imkansızdı. Ben 66 kiloysam 3 kere 66 kaç eder? Aman Sedef! Şimdi hesaplanılacak şey mi bu?

"Alaz! Yeter artık be adam!"diye bağırdıgımda öfkeyle bana döndü. Öyle bir bakıyordu ki yutkundum.

"Neden duracakmışım! Bu adam seni öpmeye çalışırken kocan olarak oturup izleyecek miyim? Ne yapayım Sedef, sen söyle?"Bağırarak söyledikleri yüzünden başımı önüme eğmiş, bir adım geriye gitmiştim.

"Güzelim... Özür dilerim ama bu adamı benzetmem lazım."diyerek yanıma gelip çenemi havaya kaldırınca, az önce Arif'in öpmeye çalıştığı dudaklarımı öptü.

"Tamam ama biz eve gidelim, bu işi Kuzeyler halletsin. Olur mu?"Ona nasıl bakıyorsam yutkunarak başını olumlu anlamda salladı.

"Olur, gidelim..."

🦇🦇🦇

"Alaz!Hadiii!"

"Güzelim,az kaldı, sabret."Gaza daha fazla yüklenince gerçekten kusmak üzereydim. Bardan çıkalı yaklaşık yarım saat olmuştu. Süslü ve Ecrin'de bizimleydi ama onlar arka koltukta uyuyordu. Bardan birlikte çıkmıştık fakat biz eve gidiyorduk Hakanlar ise o adamı dövmeye... Alaz'a bir şey söylemek için döndüm ama hangisine söyleyeceğime bir an karar veremedim. Bir koltuğa üç Alaz nasıl sığıyordu!?Allah aşkına Alaz benim 3 katım. Ben bunları düşünürken bir anda kapım açıldı. Sağa doğru savrulurken biri beni kollarıyla tuttu. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken kucağa alındığımı hissettim. Sarsıldığımı hissedince eve gittiğimizi hissettim. Ben kendimden habersiz konuşurken Alaz sadece dinliyordu.

"Alaz, bu merdivenler uçuyor mu?"

"Alaz, midem neden bulanıyor?"

"Alaz, nereye gidiyoruz? Ecrin ve Süslü nerede?"

"Alaz,sence de-"

✨"Sedef, sus güzelim."✨Ben konuşurken bir anda söylediği şey yüzümün yanmasına neden oldu.

"Sen utandın mı?"Hayır anlamında hızlıca başımı salladım. Alaz kapıyı açınca birlikte içeri girdik. Beni yatak odasındaki yatağa yatırdıktan sonra doğrulup bana baktı. Bana gülümseyip yanıma gelerek yattı. Bir anda beni ters çevirip kucağına alınca şaşırdım. Dudaklarımı hoyratça öpmeye başlayınca karşılık verdim. Daha sonra üzerimizdeki kıyafetleri çıkarmaya başladık.

🦇🦇🦇

Bir anda telefonum çalınca titreyerek uyandım. Yatağın içinde oturup telefonu aramaya başladım. En sonunda yastığın altında bulunca arayanın Alaz olduğunu gördüm. Gülerek telefonu açtım.

"Günaydın sevgilim"

"Sana da sevgilim"Ayy ne iğrenç bir çift olduk böyle? Sevgililer falan havada uçuyor...

"Alaz,bu arada Ecrin ve Süslü nerede?

"Biz eve girdikten sonra Hakanlar gelip aldı onları."

"Benim bir işim vardı, o yüzden kahvaltımı yapıp erken çıktım. Mutfakta sana da hazırladığım tepsi duruyor, yersin. "

"Teşekkür ederim,kolay gelsin sana."

"Bende teşekkür ederim,afiyet olsun canım sevgilim. Öptüm"

"Bende"Telefonu kapattıktan sonra lavaboya girdim. İşimi hallettikten sonra mutfağa geçip kahvaltımı yapmaya başladım. Alaz tepsiyi çok güzel hazırlamıştı.

Sosyal medyada vakit geçirirken bir anda bir mesaj geldi. Mesaja baktığımda bilinmeyen bir numaradan geldiğini gördüm.

"Selam,ben Arif. Akşamki sana asılan çocuk. Öncelikle çok özür dilerim, ben evli olduğunu bilmiyordum ayrıca çok sarhoştum. O an ne yaptığımı bilemeyecek kadar hemde. Sağolsun arkadaşların bana bunu bir güzel anlattılar. Tekrar özür dilerim. "

Arkadaşların bir güzel anlattılar mı?
Benim adım da Sedef değilse onlara bu yaptıklarını tekrar hem de daha güzel bir şekilde anlatmazsam...



Öncelikle diğer kitaplarımı da okumanızı tavsiye ederim. Bugünlük bu kadar artık. İyi okumalar sevgili okurlarım 🩷⭐










Yaralasar TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin