One

8 2 0
                                    

Merhaba 👋
2.Bölümle karşınızdayım..
Umarım beklentinizin karşılığını fazla verebilirim.
Yazması benim için çok zor olan bir hikaye.
1. Bölüme Yorum yapan herkese teşekkür ederim morelimi düzelttiler <3
28/04/2024 tarihinde düzenlenmiştir.

İnsanların aklında çoğu şey çıkmaz. İnsanların sözleri, insanların yaptıkları ve en önemlisi bir çift ceylan göz... Çocuklar hep konuşmak ister, konuşuncada hep susturulur. Çocukluğunu yaşamayan bir insandan ne yapmasını beklerler ki? Kendi seçimini yapamayan çocuk özgür olamaz. Çocuklar hep özgür olmak istemez mi zaten? İçine atarlar, içine attıkça içinde ki çocuğu bir şekilde yaşatmaya çalışırlar ama bazıları içinde ki çocuğu öldürmek zorunda kalır.

Soyunan Taehyung içinde ki çocuğu yaşatmaya çalışıyordu. Özgür olabilmişti sonuçta ama onu izleyen ceylan gözler, kendi içinde ki çocuğu öldürmüştü. Özgür olmak için pis işlere bulaşıp, kendini kurtarmıştı. Ama Taehyung ona göre fazla masumdu. Biricik sevgilisi onu o kötü hayatında kurtaracak tek kişi olabilirdi belki.

Taehyung anlam veremiyordu, tanımadığı bir adamın ona sinirli sinirli bakması hiç normal gelmiyordu Taehyung'a. Ceylan gözleriyle soyunan adama bakan adam öfke doluydu. En önemlisi kim aşkından öldüğü adamı işe almıştı,ondan izinsiz? Jimin arkadaşının sinirlenişini keyifle izliyordu.

"Çok güzel dans ediyor dimi? Ben öğrettim. Marifetleri çok güzel, sexy aynı zamanda da tat-" Ceylan gözlerini sevdiği adamdan çekip Jimine çevirdi. "Jimin seni öldüreceğim! Benden izinsiz nasıl işe alırsın!"

Müzik sesinden dolayı bağırdığı fazla anlaşılmıyordu ama Jimin'in yerinden sıçramasına yetmişti.

"Senin bir adım atacağın yoktu. Sürekli işine çomak sokmakta bir boka yaramıyordu bende işe aldım. Hem kendisi geldi iş istedi bizde stripscimizi kovduğumuz için "sana ihanetinden" - ihanet kısmını bastırmasıyla, Ceylan gözlerinde ki siniri artmıştı- dolayı sen kovdun. Banada "Jimin bana hemen birini bulmazsan seni öldürürüm!" diyince bende mecbur elimdekini kullandım."

"Sana birini bul dedim. Taehyung'u bul demedim!"

"Demediğin için zaten işe aldım. Hadi sana sabırlar ve iyi şanslar diliyorum."

Saçları aynı pamuk şekeri anımsatan saçlarını - olmayan saçlarını - savurup, ceylan gözlü oğlana göz kırparak güle oynaya arkadaşı Yoongi'nin yanına gitmişti.

"Yoongi~shi."

"Ne isteyeceksin yine Jimin? Görmüyor musun işim var!"

"Ne cırlıyorsun kedi gibi be! Sende kalayım mı diyecektim ama belli ki başka birinde kalsam daha iyi."

Mint Yeşiline sahip saçlarını geriye atarak, sevdiği adama bakmıştı. İnanamıyordu. Jimin'i sevmesine rağmen, hiç bir şey yapamaması onu delirtiyordu. Kim bar korumalığını yapan bir adamı severdi diye düşünmeden edemiyordu.

"Jimin sus ve kimde kalmak istiyorsan kal! Anahtarın yerini biliyorsun zaten istediğini yap."

Sevdiği adamın onda kalmasını istiyordu ama sevdiği adam onu sadece arkadaşı olarak görüyordu. Yoongi için en acı tarafı buydu işte. Jimin'in, onu arkadaşı olarak görmesiydi. Jimin elbette arkadaşının evinde kalacaktı. Elini arkadaşının pantolunun cebine sokup anahtarı arıyormuş gibi yaparak, Jimin'in ona dokunmasıyla sertleşmeyi bekleyen erkekliği Jimin'in elini üstünde hissedince atağa geçmişti.

"Ne yapıyorsun ?"

"Anahtarı alıyorum."

Omuz silkerek biraz daha elini sertleşmiş erkekliğine sürterek, anahtarı alıp elini cebinden çıkarmıştı.

Stripper and Mafia || Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin