Kapitola 6

8 1 0
                                    

Po tom co jsme s mamkou spořádali kopu palačinek se vším možným, jsme se odebrali do obýváku a pustili film. Byla to detektivka, kde vystupuje můj oblíbený detektiv Hercule Poiro  [erkyl poaro] . Během filmu mamka usnula. Potom co jsem si toho všimla jsem vypla televizi, přikryla ji a ve vší tichosti jsem se přesunula do pokoje. V pokoji jsem se svalila na postel a podívala jsem se na mobil. Přišlo mi deset zpráv. To mě celkem překvapilo, nebývám zrovna žádaná a chtěná. Čtyři z nich byli od kamarádky Tami a ostatní byli od neznámé osoby.  Tami je kamarádka z orchestru. Zprávy od Tami jsem vyřídila hned, pouze se ptala jestli v pátek přijdu na zkoušku. Zato u toho neznámého čísla fakt nevím jestli ho mám vůbec zobrazovat. Co když je to nějaký úchyl. Asi si dokoukám ten film a pak se rozhodnu.

Odložím laptop, naplněná obdivem k Herculerovi Poirovi, jak mistrovsky rozlouskl vraždu v orient expresu. Vezmu do ruky mobil, teď už rozhodnutá, že si to přečtu a možná i odpovím.  Neznámé číslo píše :  Ahoj                                                                                                                                                                                               jsi v pořádku?                                                                                                                                                                          Hej neignoruj mě!                                                                                                                                                                  To jsem já Alex.                                                                                                                          Proboha! To je Alex?! Kde na mě vzala číslo?? Proč si o mě dělá starosti, když mě taky uhodila!?  Já jí teda odpovídat nebudu! Nic jí nedlužím. V tu chvíli se objeví, že je online a něco píše. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 24 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My ObssesKde žijí příběhy. Začni objevovat