Kapitola 4

7 0 0
                                    

Prásk! Úlekem odskočím a podívám se na viníka toho kdo mi za zády práskl skříňku. Už mám po vyučování a tak už se jen balím. Upřímně jsem skoro začala doufat, že se vyhnu tomu humbuku. Ne. Zapomeň co sis myslela. No samozřejmě stojí tam ten idiot Felix. On se na mě zazubí tím svým úsměvem, který všem říká, že něco chce a poděkuje ti nakládačkou a to pořádnou. Takže si seberu věci a připravuji se na sobě známému scénáři, kdy já zdrhám ze školy směr autobusová zastávka a on v patách s tou svojí partičkou.

 Běžím směrem k východu a srazím se s nějakou holčinou. Obě spadneme na zem a za ní se objeví Felix. Sjede mě nenávistnýma očima plný zloby a touhy mě skopat do kuličky. Nechápala jsem jeho výraz dokud nepomohl zvednout se té dívce a já si v tu chvíli uvědomila, že ta dívka byla Alex. Omluvně se na ní pokusím podívat, jenže to se mi moc nepovede, protože odnikud se objeví něčí noha a mě se na chvíli zamlží zrak. Než se stihnu probrat z lehkých mrákot, tak mě někdo násilím postaví na nohy a přirazí mě ke skřínce za mnou takovou silou až heknu. Pak mi to docvaklo, Alex je Felixova přítelkyně proto ten pohled a nyní i reakce. Buší do mě pěstí, až se mi spustí krev z nosu a začnou pomalu a jistě ztrácet vědomí. Alex do toho naštěstí zasáhne a zastaví další pěstí mířené tentokrát do břicha. Já se trochu seberu, jenže to už odněkud přiletěla další rána. 

Já byla v šoku víc od koho byla ta rána než z té rány. Bylo to od ní. Nechápala jsem to. Přestala jsem vnímat okolí i to, že do mě buší jak do boxovacího pytle. Jediné co jsem si pak z té situace pamatovala byla ta rána od ní. Nechápala jsem to nechtěla jsem to pochopit.

 Po tom co skončili a já tam seděla zhroucená u skřínky, jsem se s námahou zvedla a dobelhala jsem se k zastávce. Kde k mé milosti zjistím, že mi ujel bus a další jede až za půl hodiny. Takže jsem se jen zhroutila na lavičku a pokusila jsem se zastavit to krvácení z nosu a nějak očistit od krve. Po chvíli jsem se od toho opustila a jen jsem se snažila se ještě víc nezašpinit. Než se stihnu začít litovat si povšimnu, že se ke mně blíží něčí stín.

My ObssesKde žijí příběhy. Začni objevovat